Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Ruud uit: Amsterdam

29-05-2018
6,8

Ervaring: Helaas vaak hele groepen leerlingen van het ROC. Soms wel 30, heel veel gegil, alle toestellen bezet waardoor amdere leden moet goed kunne trainen. Voor mij een reden een andere sportschool te gaan zoeken, helaas. veel anderen klagen hier ook over maar er wordt niet veel mee gedaan.

Rupesh uit: Zoetermeer

17-05-2018

Chris uit: Deventer

16-05-2018

Ervaring: Vanaf half januari lid. De eerste opvang/uitleg was goed. De doorlopende begeleiding van de instructeurs is uitstekend. Ze blijven je steeds stimuleren, zowel tijdens het gebruikt van de apparaten als tijdens de groepslessen. De gehele sfeer is goed, je voelt je thuis.

Nathan uit: Emmen

14-05-2018
7,4

Ervaring: Ik sport al een poos bij Fit For Free. Voorheen in Utrecht, maar zowel in Emmen als in Utrecht kwam ik ooit voor het eerst binnen en wordt je niet persoonlijk te woord gestaan. Toen ik aangaf dat ik voor het eerst in deze fitness was werd er wel welkom gezegd, maar een korte rondleiding waar alles staat etc. ho maar. Dat geld net zo voor Utrecht.
Daarnaast volg ik zelf een opleiding in de fitness en heb hiervoor een stageplek nodig. Aangezien ik toch fitness bij FFF dacht ik dat het handig zou zijn daar stage te lopen. Na wat heen en weer mailen kreeg ik de boodschap dat een Melissa contact met me zou opnemen. Toen ik na de dag nadat contact met mij zou worden opgenomen nog niets had gehoord heb ik zelf contact opgenomen met de vraag wanneer ik een reactie kon verwachten. Tot op heden nog niets vernomen. Dat heeft me doen besluiten voorgoed afscheid te nemen van Fit For Free. Mijn indruk is dat FFF voor de massa is, niet voor jou als individu. Ik zal deze keten bij iedereen ten zeerste afraden. Als je professioneel bent kom je je afspraken na.

Timonya Schuurs uit: Tilburg

11-05-2018

Ervaring: Ik heb Heel Veel Lichaamlijk en Chronisch,en daarbij nog eens 24uur per dag Chronische Pijn.Ik Ga Altijd met Ontzettend Veel Plezier naar Fit4Free ook de Groeplessen zijn Heerlijk om te doen en doe dit met Heel Veel Plezier.Telkens zin om te gaan( ook al heb Ik de ene keer meer last Lichaamlijk dan de Andere keer ,Ik ga toch of evt. iets minder. Als Ik Echt Ziek ben ga ik niet ) Ik zou deze Sportschool Iedereen aanraden ,ik ga nu naar Tilburg Centrum ,maar ik wil ook een keer Tilburg Noord proberen.En mocht Ik op Vakantie zijn als het mogelijk is en ik zou willen sporten bijvoorbeeld .hoop ik dat dit dan ook kan.Fitness Apratuur is Ook Goed ,hiervoor iets lager punt Niet vaak Gebruikt omdat mijn Intresse meer naar de Groepslessen gaat.Ikzelf heb hier ook meer aan,en ook om er vol tegenaan te gaan met sporten en bijvoorbeeld als U /Jij hier wel van houdt.Zou Ik zeggen hier ben t U /ben Jij op de Goede Plek ,er is voor elk wat wils .Iedereen zal hier zeker terug komen.Ook de Prijs en wat U / Jij ervoor terug krijgt is Uitermate Grandioos.Ik kan Alleen nog maar zeggen Heel Veel Plezier met Fit4Free een Echte Aanrader.

Ferri uit: Amsterdam

30-04-2018

Ervaring: Top, grote sportschool. Niet al te druk waardoor je niet hoeft te wachten om eindelijk een set te kunnen doen. Locatie is top met gratis parkeren het eerste 1,5 uur.

M uit: Arnhem

29-04-2018
5,3

Ervaring: Algemene indruk: vrij klein en vaak druk

Prijs/kwaliteit: de prijs valt wel mee (vooral bij een 1 of 2 jarig abonnement)

Openingstijden: Goed

Locatie: Heel erg afgelegen en van buiten niet te herkennen als een sportschool. Geen fijne locatie

Klantvriendelijkheid medewerkers: zijn wel vriendelijk, maar het kan beter. Daarnaast zijn ze niet op de hoogte van o.a. acties.

Fitnessapparatuur: Erg weinig toestellen voor kracht. De krachtapparaten zijn vrijwel altijd in gebruik. Dit mag echt wel wat meer zijn

Groepslessen: n.v.t.

Hygiene: vorige week een medewerker gezien die zijn hoofd alleen uit de deur stak een de schoonmaaklijst gewoon aftekende.

Sfeer: Voldoende. Er hangt naar mijn mening niet een hele gezellige sfeer.

Jitske uit: Hilversum

28-04-2018

Ervaring: Top sportscholen en heerlijk dat waar je ook bent je overal even naar de sportschool kan. Ben nu op 3 verschillende locaties geweest en bij alle drie zijn er fijne mooie apparaten en is het netjes en schoon.

Hanna uit: Den Haag

05-04-2018
7,7

Ervaring: Fijne sportschool, prima lokatie, goede instructeurs in de sportlessen. Wel jammer dat je bij binnenkomst niet gegroet wordt door de medewerkers aan de balie. En er mag wat vaker een stofzuiger door de ruimte waar de groepslessen worden gegeven.

Booy uit: Leeuwarden

26-03-2018