Beoordelingen Fit For Free

8,1

Rocco uit: Rotterdam

27-04-2017
6,8

Ervaring: Kijk... voor het geld moet je het zeker niet laten, want eerlijk is eerlijk...de prijs is ok! Maar voor de rest ben ik echt niet te spreken over het beleid dat F4F voert:
Dat gezeik over petjes die niet gedragen mogen worden zogenaamd omdat ze dan niet op de camera kunnen zien wie je bent.... ok! Maar hoe zit het dan met hoofddoeken en panty's met rasta haar erin? Dat mag dan dus weer wel onder het mom van geloofsovertuiging terwijl je mijns inziens dan ook niet goed kunt zien wie iemand is of ben ik nou gek.... Vroeger kon je gewoon lekker trainen met je pet op wat ik persoonlijk fijner vond omdat ik dan geen gel in m'n haar hoefde te doen welke dan tijdens het zweten zo van mijn hoofd druipt. Daarom draag ik liever een pet. Is sowieso ook hygiënischer omdat er dan ook geen zweetdruppels van je hoofd afvallen.
Daarbij wil ik overigens opmerken dat bepaalde mensen van het personeel graag met 2 maten meten en bepaalde dingen wél toelaten bij de een en bij iemand anders juist weer niet.
Maw ze zijn niet consequent met de toepassing van hun regeltjes. Bijzonder irritant. De sfeer was 8 jaar geleden vele malen leuker dan nu. Zo zie je maar weer.... goedkoop is in dit geval ook echt het enige dat F4F interessant maakt mede door de Zonnenbank die ze er hebben voor weinig. Dat dan weer wel.

Rob uit: Hilversum

26-04-2017
7,0

Arjo uit: Middelburg

25-04-2017

Rob uit: Velden

24-04-2017

Ervaring: Erg nette en schone sportschool met in de avonduren erg vriendelijk personeel. Zouden veel sportscholen een voorbeeld aan kunnen nemen

Gaddi de wolf uit: Amstelveen

20-04-2017

Ervaring: Je kan relax sporten en mensen die daar werken erg vriendelijk. En behulpzaam als je niet weet.

Michel uit: Den Haag

20-04-2017

Ervaring: Er mag wel meer worden opgelet op sporters die de cardio niet goed schoonmaken. Zonneschermen voor het sporten. Soms is het dan niet mogelijk om te lopen of fietsen. Er mag wel een update komen van parcours om te fietsen en lopen.

Fausia uit: Rotterdam

17-04-2017
4,9

Ervaring: Veel te druk. De hygiëne is ver te zoeken. Dames kleedhokje was vreselijk vies en de stank was ondraaglijk. Ik ben er 3 x geweest, iedere keer leek het erger dan de vorige keer. Heel leuk dat er een sauna is. Beter zou zijn als de deur ook goed dicht kan.

Rem uit: Rotterdam

15-04-2017
6,0

Ervaring: F4F is goedkoop, de ruimtes zijn groot en de locaties goed bereikbaar. Alleen het is te vaak te druk, waardoor alle apparaten overbezet zijn. Ik sport nu inmiddels 5 jaar op de Ceintuurbaan en het is me nog niet gelukt om bijvoorbeeld de enige bankdrukapparaat te gebruiken. Dit is eigenlijk echt bizar als je dit bedenkt. Dus de ruimtes en het aantal krachtapparatuur is niet goed afgesteld op de vraag. Cardio is er in overvloed. Onlangs een mail gehad dat er nog meer cardio bijkomt :s. 75% van het personeel komt niet klantvriendelijk over...je wordt wel geholpen, maar niet met een lach. Voor de rest is F4F massaal. Je komt er om te sporten, maar niet voor sociaal contact . Dat vind ik zelf jammer, maar dat weet je bij F4F. Zoek je een fitness bedrijf om gewoon eventjes te kunnen bewegen, dan zit je bij F4F goed. Wil je serieus aan de slag, dan adviseer ik zekere kleinere em duurdere bedrijven

Arianne uit: Nieuwegein

08-04-2017
6,0

Ervaring: Inmiddels train ik al een aantal maanden bij Fit4Free Nieuwegein omdat het voor mij zo dichtbij is. Ik kom er eigenlijk alleen voor de groepslessen. Helaas kom ik, zeker de laatste tijd, niet aan mijn trainingsuren omdat er steeds lessen uitvallen, vaak op het laatste moment. Er zijn een aantal instructeurs uitgevallen wegens ziekte en men zorgt gewoon te weinig voor vervanging. Ik ben er zelfs een keer voor niets heen gegaan omdat men te last had doorgegeven dat de les niet doorging. Het rooster wordt vaag ingevuld, 'onbekend' staat er dan bij de naam van de instructeur. Als je wil bellen vlak van tevoren om even te informeren of een groepsles doorgaat, krijg je het antwoordapparaat van de klantenservice want die zijn 's avonds gesloten. De uitval van de lessen is echt veel te hoog en ik ben nu genoodzaakt om uit te wijken naar andere locaties die veel verder weg zijn en niet met de fiets te bereiken. Ook baal ik ervan dat er geen les gegeven wordt op zaterdagen. Daarom scoort Fit4Free Nieuwegein voor mij voor wat betreft de groepslessen een dikke onvoldoende.