Beoordelingen Fit For Free

• Hygiëne 7,5
  • Sfeer 7,7

Johan uit: Volkers

21-02-2019

Ervaring: De sfeer is bijzonder goed. Er is geen patsergedoe bij de gewichten. Het spinnen is altijd erg leuk, omdat je na verloop van tijd met een vast groepje bezig bent.
Lockers en hygiëne zijn ook in orde.
Het personeel is meer dan vriendelijk.
Conclusie: sporten voor een schappelijke prijs in een aangename omgeving!

Onur uit: Apeldoorn

16-02-2019
6,8

Ervaring: Klantenservice is een drama. Ondeskundig persoon die gemaakte afspraken niet nakomt waardoor je te maken krijgt met onverwachte kosten

Karin uit: Schiedam

13-02-2019

Ervaring: Eerst bij basic getraind maar fit is in z'n geheel veel fijner

Evelyn uit: Almere

13-02-2019
7,8

Ervaring: Over het algemeen een goede sportschool. Enige wat ik echt mis is eten/drinken. Alleen koffie/thee en water vind ik aan de karige kant. Zou natuurlijk geweldig zijn als er ook (gezonde) drankjes en repen te krijgen zouden zijn.

Roelof h uit: Rotterdam

10-02-2019
3,0

Ervaring: Als je een product verkoopt moet je zorgen dat het een gelijkwaardig product is. Mensen zo als ik, kunnen om 16:00 uur, na werktijd in de weekenden niet naar de FFF omdat er tot 16:00 uur gewerkt wordt. Als de mensende tijd hebben kan men er niet terecht. Maar we maken wel reclame van 9 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds. Dus ook in het weekend. Dank je wel FFF dat ik inhet weekend na 4 uur niet terecht ken in jullie centrum in Spijkenisse.

Margriet uit: Groningen

10-02-2019
6,5

Ervaring: was tot nu redelijk tevreden. en spinningstoestellen zijn net vernieuwd. top. maar het is wel vaak lawaaierig in lesruimte en open fitnessruimte. de laatste keer was er Zumba naast de spinning ruimte. wij konden de virtual coach en onze muziek nauwelijks meer horen. na hevig protest van mijn kant werd niets aangepast in de lesruimte, noch door docent noch door balie personeel. bij navraag bij andere sporters was hun ervaring ook dat er niets tot weinig wordt gedaan aan protest tegen te harde muziek. overweeg te stoppen met deze sportschool

Anne Marije uit: Utrecht

18-01-2019
6,7

Ervaring: Ik vind dat er te weinig bodypump wordt gegeven: maandagavond, dinsdagochtend en vrijdagochtend. Ik kan niet op deze momenten terwijl bodypump de reden is dat ik een tweejarig abonnement heb genomen. Bovendien zit de les op maandagavond altijd al zodra die online komt vol, al zou ik kunnen. In overvecht geven ze zowat iedere dag bodypump. Dat zou ik ook graag zien bij oudenoord.

Scott uit: Emmen

10-01-2019
3,8

Ervaring: Fit for Free Emmen en vervolgens ook de central organisatie hebben mijn vriend en mij om de tuin geleid m.b.t. ons lidmaatschap. De flexibiliteit om een en ander te corrigeren was nul. Alle slechte reviews die achteraf over FfF heb gevonden, zijn dus nu ook in mijn ervaring volledig terecht.

Arjan uit: Deventer

10-01-2019

Ervaring: Het is een low budget sportschool. Er is dus weinig geïnvesteerd in de kleedkamers en sportzaal. Wel goede apparatuur en daar gaat het uiteindelijk om. Goede groepslessen en begeleiding allround. Al met al een prima sportschool voor de prijs die je betaald.

Sylvia uit: Almere

09-01-2019
6,4

Ervaring: Ik ga er heen omdat ik wil sporten en omdat het lekker dichtbij is. Ik overweeg om mijn abonnement te beeindigen nu het abonnementsgeld met zo'n 25% wordt verhoogd.