Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Wim W D J Wismeijer geb 4 aug 51 uit: Vleuten

18-08-2017
7,0

Ervaring: Hedenochtend kwam ik om 9.30 uur binnen ... 2 dames van F4F van/bij de receptie zitten te kwekken, met haar rug naar de binnenkomende klanten... Na een uitdrukkelijk goedemorgen van mijn kant ook nog totaal geen reactie.
Deze dames zijn ongeschikt voor de receptie. Misschien kunnen ze ingezet worden als stofzuiger

Berend uit: Emmen

02-08-2017

Ervaring: Enige jammer is dat al maanden niets aan kapotte verlichting niets gedaan word en sommige apparaten al weken buiten gebruik zijn

Cindy uit: Groningen

13-07-2017

Linda uit: Haarlem

13-07-2017
7,6

Ervaring: Na de verbouwing naar een FitForFree vestiging is er eigenlijk niets veranderd. Nog steeds dezelfde (luxe) kwaliteit als ervoor. Voor niveau groepsles instructeurs (Priscilla en Mandy) is erg goed. Schoonmaak, van zaalvloer, toiletten en douches laat soms te wensen over, verbeterpuntje.

Jochem uit: Middelburg

08-07-2017

Jay uit: Rotterdam

06-07-2017
6,0

Ervaring: Ik vind Fit For Free een sportschool waarmee je door de bocht kunt komen. De helft van het persomeel is heel onvriendelijk en de andere helft heel vriendelijk. Ik vind het een discriminerende regel dat er geen petten mogen worden gedragen in de sportschool. Ik ben er heel fel op aamgesproken. Een reden waarom petten niet gedragen mag worden konden ze ook niet geven. In de plaats van het letten op mensen met petjes kunnen ze beter letten op de mensen die de apparaten niet goed achterlaten. Het is daar namelijk nogal rommelig.

Lora uit: Zeist

06-07-2017

Ervaring: Goede gym

Walter uit: Zoetermeer

03-07-2017

Ervaring: Onlangs verbouwd en erg mooi geworden!

Roland uit: Rotterdam

01-07-2017

Ervaring: Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Relaxed om zelf te trainen of groepslessen.

Edith uit: Den Haag

30-06-2017
6,3

Ervaring: Ik ga alleen in uiterste nood naar FFF. En dat heeft alles te maken met de muziek die er (te hard) gedraaid wordt. Er wordt vrijwel vol continue verschrikkelijk meuk gedraaid en dusdanig hard dat je je eigen muziek ook keihard moet zetten om het te kunnen overstemmen. Erg jammer en onnodig.