Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

E.verhoeven uit: Eindhoven

18-10-2018
1,0

Ervaring: Bah bah. Geldplukkers ja. Nergens op reageren, afzeggen wordt niet op tijd verwerkt. Enige waar ze snel mee zijn is rekeningen sturen. En als.je dan pissed of bent aan de telefoon ook nog dreigend vragen: "wil u nou die uitstel of niet".
Bah bah bah. Steek t contract in je reet, voordat je m zélf goed hebt gelezen. Mensen geld afhandig maken. Wat een service zeg. Niks voor free. Fit for expensive! Ik ga de hulp inschakelen van Radar en Kassa.

jeep uit: enschede

17-10-2018
1,0

Ervaring: Ongelofelijk slechte organisatie. Schijncontracten, vies, opzeggen niet mogelijk maar wel incasso's blijven sturen.

Gabriëlla uit: Deventer

17-10-2018
4,9

Ervaring: Wat een stelletje geldplukkers en dan ook nog van mensen die daar komen met een coupon van rechtop! Er was met mij afgesproken dat als er geen geld meer op mijn coupon zou staan dat mijn abonnement dan stopte en ik niks bij moest betalen ik moest alleen mezelf op tijd uitschrijven. En nu moet ik alsnog voor de laatste maand bijbetalen. Erg vervelend als je het niet kan missen! Ik ga nooit meer naar fit for free. Blij dat me abonnement daar afgelopen is.

Giovanni uit: Breda

13-10-2018
9,6

Ervaring: Gezellige sfeer, goede apparaten en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Simon vroonhof uit: Heerenveen

04-10-2018
8,2

Annie eichelsheim uit: Nijmegen

04-10-2018
n.v.t.

Ervaring: Hallo ik wil even een melding maken, ik sport al meer dan acht jaar bij jullie, maar wat jullie met de spinning ruimte hebben gedaan is waardeloos. Het gaat erom dat je niet meer zelf een dvd kan uitzoeken, dit systeem gaat niet werken en dan nog die disco lampen erbij waardeloos. Ik sporte iedere weekend bij jullie wel hadden een leuk clubje maar dit nee ik hoop dat hier wat mee word gedaan. Afz een boze fanatieke spinner

J uit: Utrecht

30-09-2018
6,9

Ervaring: Prima sportschool. In het weekend zou het wel fijner zijn als de sportschool tot later open is.

Jeffrey uit: Amsterdam

25-09-2018
3,5

Ervaring: slechtste sportschool ooit! medewerkers in hoorn zijn erg asociaal en bepaald niet hulpvriendelijk, vooral liesbeth en laura. het enige wat ze de hele dag doen is lui op hun kont zitten en ook niet eens even gepakte gewichten die door sporters vergeten zijn op te ruimen. nogmaals erg ontevreden over liesbeth en laura! liesbeth heeft al een keer ruzie met mij gemaakt en niet alleen met mij.. ik hoor van meerdere personen dat die zo nu en dan ruzie met haar hebben.. asociaal wijf is die liesbeth met haar tattoo's!! en die laura doet ook helemaal niets dan alleen maar de hele dag zitten!! slechte zaak dit, wordt tijd voor nieuw personeel daar in hoorn!!

Trudy uit: Schagen

21-09-2018
2,5

Ervaring: Regels voorwaarden zal allemaal wel. Maar bijna €65,- betalen voor nog geen maand sporten. Belachelijk. Een beetje meedenken en iets van coulance zou fit for free sieren

Roderick uit: Schagen

18-09-2018
3,7

Ervaring: Er is amper personeel aanwezig om je te helpen in de fitnesszaal, groepslessen vallen regelmatig uit omdat de instructeur niet komt opdagen. Het is ronduit vies in de zalen. Lampen in de kleedkamer en fitnesszaal zijn al weken stuk en worden niet vervangen en je komt binnen in een bruine kroeg.