Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Bas uit: Groningen

21-02-2017
9,5

Ervaring: Erg fijne sportschool met vriendelijk en behulpzaam personeel. Er hangt altijd een fijne sfeer in de sportschool en het is er altijd keurig schoon. Vooral de ruime openingstijden en de apparatuur voor krachttraining & cardio zijn grote pluspunten.

ricardo uit: Veenendaal, Netherlands

18-02-2017
6,4

Ervaring: Voor wat je betaalt is het een redelijke organisatie.
De spaarpunten op je kaart zijn nep - de meeste zaken kun je al googelend goedkoper krijgen.
De toestellen zijn regelmatig beperkt instelbaar (bv het rugspier apparaat) Maar er zijn er voldoende in aantal op de meeste momenten van de dag. Sfeer is niet echt joviaal - behalve onder de oudjes en moeders op maandag ochtend :) De medewerkers zijn allen behulpzaam, sommigen doen het werk wel erg op hun ruggemerg anderen zijn heel toegankelijk. Er wordt vroeg tijdens het sporten in de ochtend schoongemaakt wat soms wel in de weg zit. Gemiddeld: aanbevolen voor alle arme mensen :) en zuunigerds zoals ik.

Robert kap uit: Emmen

17-02-2017

Ervaring: We waren met 2 kilo gewichtjes oefeningen aan het doen voor de grote spiegel in de aerobic zaal, omdat het aardig druk was in de fitness zaal. Toen kwam een medewerker ons vrij brutaal te woord staan. Dus ben ik maar weg gelopen.
Het kwam er op neer dat we er niet zonder toezicht mogen trainen.
Dus vraag ik bij deze als we op dinsdag donderdag en zaterdag een half uurtje een toezicht erbij mogen. Zodat we onze gewenste oefeningen mogen en kunnen doen.
Mvg

Leo uit: Amsterdam

16-02-2017
4,6

Ervaring: Het stinkt, vooral in kleedkamers. Personeel tegenwoordig wel vriendelijk(balimedewerker). Voorheen erg onvriendelijk! Totaal geen toezicht in de sportruimte dus totaal geen begeleiding bij bijv. verkeerd sporten

Sebastiaan uit: Apeldoorn

08-02-2017
7,9

Ervaring: Goede sportschool lekker rustig tijdens bepaalde uren. Savonds wel vaak erg/te druk.
Minpunt: de muziek, het lijkt alsof je op de zondag met de familie in een rustig koffietentje koffie aan het drinken bent. Niet echt sportschool waardig mag wel iets meer tempo muziek waardoor je meer energie krijgt

Lonelyplanet uit: Den haag

06-02-2017
2,5

Ervaring: Mijn ervaring bij fit for free in wateringen Den Haag was niet zo goed. Ik vond de club niet schoon en hygiënist de medewerkers waren vriendelijk behalve een vrouw die korte zwarte haar had de rest waren best vriendelijk en aardig. Ik vind dat fit for free moet meer aandacht geven aan verbretering van personeel want wat ik heb mee gemaakt daar was zo slecht dat ik mijn abonnement heb opgezegd . Soms was hel vies en personeel wie ik over heb was echt onvriendelijk en 30 minute voordat tijd voorbij gaat zij vroeg iedereen om te gaan stoppen. misschien meer jongeren aannemen als personeel is een typ for fit for free.

Vince uit: Zwolle

06-02-2017

Ervaring: Fijne club en vriendelijke mensen, parkeren vind ik nu niet meer toereikend te weinig parkeerplaatsen (zijn ook niet toegewezen aan fff sporters) veel zijn toegewezen aan andere bedrijven. In de weekenden zijn de openingstijden krap dit is bij alle vestigingen zo dit zou beter kunnen.

Stephanie uit: rotterdam

03-02-2017
5,6

Ervaring: De spinlocatie is soms onveilig in de zin dat er mannen bewust komen kijken naar de vrouwen die dan spinnen wat meer controle op wie daar komt en niet gaat spinnen zou fijn zijn. Dus dat een medewerker af en toe de boel checkt. Ik wil niet lastig gevallen worden en dan ook moeten stoppen met spinnen. Het is een stuk van het gebouw waar je niet hoeft te zijn behalve voor spinnen. Verder is de omgeving, wel zou het fantastisch zijn als in het algemeen F4F langer open zou zijn in het weekend.

Tess uit: Lelystad

26-01-2017

Michel uit: Amserdam Arena

22-01-2017
5,3

Ervaring: Very cold, showers paid! The music is only for black people!