Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Patrick uit: Zoetermeer

07-12-2018
6,9

Ervaring: Het zou fijn zijn als in de locatie Meerzicht de apparatuur vervangen wordt want dit is nog van basic-fit. Met de apparatuur van FFF heb je meer keuze.
Ook zou het fijn zijn s de openingstijden ruimer kunnen. Zoals in het weekend om 7 uur open en met kerst ook gewoon open. Voor de rest vind ik het een fijne sportschool

Jop-Jense uit: Capelle

30-11-2018

Ervaring: Ik sport al een aantal jaar bij de Fit For Free omdat ik zeer tevreden ben over de service die er verleent wordt. Medewerkers zijn altijd aardig naar mij toe. Ik vind het prettig dat ze extra faciliteiten aanbieden. je kan voor een paar euro extra gebruik maken van de sauna, of een abonnement nemen op een lekker koud drankje iedere keer als je gaat sporten. Voor vragen kan je altijd terecht bij de medewerkers. De prullenbakken mogen wel wat vaker verschoont worden.

Evelien uit: Helmond

26-11-2018

Ervaring: Ik moet me weer inschrijven, omdat ik even bij een andere sportschool ben gaan sporten. Ik ga toch weer terug maar FFF, omdat het in de buurt is en dat is voor mij echt een pluspunt. Voorheen heb ik tot 2 keer een jaarkaart gehad, die ik in een keer heb betaald. toen ik stopte de vorige keer had ik nog wat maanden te goed van mijn jaar kaart en heb toen al vrij snel €72,- terug gestort gekregen. Zonder dat ik daar vanuit was gegaan. want je hoort zoveel negatieve verhalen over FFF en opzeggingen. Ik heb het anders meegemaakt en voor deze lage prijs kunnen er meer mensen gaan sporten. Ook ik heb makkelijk kunnen afzeggen en ben prima tevreden.

Robert uit: Heerhugowaard

23-11-2018
n.v.t.

Ervaring: Fit for free blijkt al lange tijd geld van mijn rekening af te schrijven. Maar ik ben nooit lid geweest. Ze schakelen een incassobureau in voor gestorneerde boekingen. Dreigen met zaken. Maar ze willen me niet tewoord staan. Erkennen dat ik nimmer lid ben geweest. Geen pas heb. Maar excuses en geld terug? Nee. Zeer onfatsoenlijk. Een bedrijf met een zeer bedenkelijke moraliteit.

Chris uit: Capelle aan den IJssel

15-11-2018
4,0

Ervaring: Ik moet gaan sporten voor mijn gezondheid problemen. Daarom hebben wij hebben een contract genomen voor een jaar voor 2 personen. Ik heb alles vooruit betaald, bij de eerste keer dat ik aankom mocht ik niet naar binnen. Op de vraag waarom niet???? Krijg je als antwoord uw pas is geblokkeerd of werkt niet neem maar contact op met het hoofdkantoor.
Na bijna een maand mag ik toch gaan sporten als ik nog eens ca € 20 heb betaald. Moet nog antwoord krijgen waarvoor.
Bij mij is de sfeer en de lust om daar te gaan sporten al grondig verziekt.
Heb ook direct mijn contract opgezegd.
Krijg hier commentaar over, pas als ik zeg dat het gesprek bij hun misschien wordt opgenomen maar bij mij standaard dan dimt de medewerker direct in.
Na 5 X sporten en ca 450,= armer is het duur sporten.
Dus als je graag veel uitgeeft voor weinig sport plezier ben je bij Fit For Much aan het goede adres.

Gerard uit: Nieuwegein

12-11-2018

Ervaring: Gewoon weg super vriendelijk

Tamara uit: Morcenx, Frankrijk

08-11-2018
3,1

Ervaring: Lid worden en sporten gaat prima. Maar wanneer je wilt opzeggen lijkt dit bijna niet mogelijk als je gaat emigreren. Contract kan een half jaar na vertrek opgezegd worden, dus betalen en niet kunnen sporten omdat je 1200 km verder gaat wonen. Verschrikkelijk lang heen- en weer mailen en je komt er niet uit. Inmiddels Kassa, Radar en klachtenkompas van de Consumentenbond ingeschakeld. Zelf kom ik er niet uit.

Quinn uit: De goorn

29-10-2018
5,0

Richard uit: Den haag

28-10-2018

Ervaring: Lekker om te trainen goeie apparaten en maak nu ook gebruik van yanga erg lekker en gezond prima sportschool

Danielle uit: Amsterdam

28-10-2018
9,6

Ervaring: Mooie nieuwe sportschool, super vriendelijk personeel! Leuke funxtion lessen ook.