Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Brad uit: Alkmaar

05-12-2017
5,1

Ervaring: Ik train bij verschillende sportscholen in de omgeving, ik heb dus meerdere abonnementen. Ik train al vele jaren en op een hoog niveau. Ik kom 1x per week bij Fit for free en 4x per week bij Big gym.
Big gym heeft prima materieel alleen voor veel vrouwen is het intimiderend/ergerlijk de types (mannen&jongens) die er komen. Ik kom dus bij FFF met mijn moeder en vriendin om ook hun een beetje te laten sporten.
Voor niet serieuze sporters is FFF een prima plaats, je kan lekker zitten, lekker ouwehoeren en lekker op de apparatuur zitten & ouwehoeren. Niks mis mee maar daar kom ik niet voor, dus je wilt trainen. Ze hebben daar 4 schijven van 20kg.... that's it... benen trainen betekent dat ik alle schijven uit de gym moet pakken, plus losse halters vastmaken. (de 10 en 5 laat ik liggen want voordat je gewicht erop hebt heb je geen ruimte meer).
Ik zit er nu bijna 2 jaar en in die twee jaar zie ik nog elke week de zelfde gebroken spullen liggen (handvatten van straps volledig door gescheurd). Materieel word praktisch nooit schoongemaakt, een beetje viezigheid kan geen kwaad maar als dingen plakkerig gaan aanvoelen...dan is dat goed voor je grip kracht? Dikke lagen stof tussen apparatuur, vol in het open en minstens 30cm breed (er kan dus makkelijk een stofzuiger tussen en het is niet alsof je het niet kan zien, gelukkig heb ik de foto's nog)
Olympische stangen die verweerd zijn, waarvan de uiteinden niet draaien (lekker gevoel voor je pols als je dat niet verwacht). Als iets kapot gaat kan het letterlijk maanden duren voordat het gemaakt wordt.
De enige cable cross die er is komt uit het jaar kruik, niks mis mee, als hij voldoende onderhoudt krijgt....super als je een gewicht instelt en het gewicht eronder gratis mee gaat omdat het blijft plakken.
Personeel is vriendelijk, maar sommige mensen zitten alleen maar de hele tijd achter de balie.
Airco in het halterhonk staat veelte hoog, in de zomer is het verschil met buiten gewoon ziekelijk, als ik deadlift doe ik dat graag op mijn sokken -ik krijg letterlijk pijn aan mijn voeten door de kou.
Ik kan me niet voorstellen dat deze tent goed loopt, de mensen die ik in het begin zag (die ook daadwerkelijk konden trainen) zie ik niet meer. De beloofde nieuwe apparatuur is nooit gekomen.
Mijn, moeder & vriendin's abonnementen zitten er gelukkig bijna op. Big gym is goedkoper -gratis parkeren- & beter (als je voor trainen komt en als je de juiste mensen kent: gezellig)
Basic fit is duurder -betaald parkeren of een stukje lopen- maar veel beter dan FFF.
FFF in Alkmaar is relatief een slechte koop -gratis parkeren-, maar mogelijk is het op andere plekken beter (als ik de reviews lees) dus dit hele verhaal geld alleen voor Alkmaar.

Jan uit: Tilburg

23-11-2017

Ervaring: was in noord bij de opening al lid geworden en ben nu begonnen in centrum toen die werd geopend ben 1 1/2 jaar gestopt van wegen thuiszorg voor mijn vrouw ( gaat nu goed ) ben zeer te vrede maar vindt een punt jammer we hebben een prachtige ruimte voor toilet en douch en kleed ruimte en de kleerkasten staan in de sport zaal die horen hier niet te staan maar in die mooie en grote kleed ruimte

NVT uit: Heerenveen

09-11-2017

roland uit: amsterdam

08-11-2017
2,3

Ervaring: ik kwam voor de tweede keer bij dit bedrijf dit keer om alleen naar de sauna te gaan ,ik moest daarvoor 10 euro betalen wat ik oké vond.
Er was niet echt een sauna maar een soort infrarood sauna
niet warm en zeker geen sauna zo als het hoort het was er ronduit smerig dus ik besloot er 5 minuten te blijven .toen ik mijn geld terug vroeg omdat er geen sauna aanwezig was zo als die beloofd was kreeg ik te horen dat ik niet mijn geld zou terug krijgen. Dit is ronduit diefstal ik betaalde voor een sauna die er niet was !
weer een groot bedrijf dat alleen maar bezig is met geld verdienen.

Ronny uit: Dronten

04-11-2017

Ervaring: Plus punten:
Fijne fit for free locatie
Sfeer is goed
Apparatuur is netjes
kleedkamers zijn schoon

Minpunten:
Muziek Staat vaak super hard
Openingstijden in het weekend mogen ruimer, vooral in de ochtend.
Slecht onderhoud aan de verlichting, denk dat een kwart van de lampen nu niet goed functioneert.

03-11-2017
5,4

Ervaring: Ik vind dat de sportschool en de apparatuur erg verouderd is en daarnaast niet schoon. Overal lekt er wel iets of is er iets kapot en dat geeft een zeer vervallen beeld. Ik vind wel dat er meer aandacht mag worden besteed aan de kwaliteit van de apparatuur en het pand zelf.

Petra uit: Soesterberg

24-10-2017
7,1

Ervaring: Mooie gym maar ze hebben oude apparatuur, ik ga ook wel eens naar Amersfoort en daar hebben ze betere apparaten en is het allemaal veel schoner dan in Zeist.