Beoordelingen Fit For Free

• Sfeer 7,7

Sander uit: Borne

18-06-2017
7,8

Ervaring: Een leuke sportschool met een goede locatie. Het apparatuur is goed en er is voldoende voor iedereen. Een beetje jammer dat je het personeel nooit iets ziet schoonmaken en de gewichten(vooral schijven) echt overal vandaan moet plukken, omdat niemand dit terug legt. Personeel attandeert hier niemand en daarnaast ruimt personeel het ook niet op.

Shalindra uit: Den Haag

13-06-2017

Ervaring: Gezellig, alleen beetje jammer dat er geen WiFi is voor de fit for free klanten. Voor de rest top!

Michael uit: Almere

07-06-2017
5,0

Ervaring: Ik vind vooral de klantenservice erg zwak en niet klantvriendelijk.

Galib uit: Utrecht

04-06-2017

Mineke Garibovic uit: Veenendaal

04-06-2017

A.T.L Doove uit: Rotterdam

31-05-2017

Ervaring: Je kan op zelf heerlijk op gemak trainen in een rustige en gezellig sfeer. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Rolf uit: Boudestein

25-05-2017

M.J. Dekker uit: Bergen op Zoom

18-05-2017

Ervaring: Ik vind het sporten bij F4F i.h.a. prettig. Ik vind het wel jammer dat er praktisch geen ruimte is voor grondoefeningen (matje, met de fitness, enz). Die kan ik alleen doen op de Function X vloer, daar zou wat mij betreft meer ruimte voor mogen zijn. De muziek vind ik echt ongelooflijk slecht en irritant. Het staat altijd keihard (je wordt bij de voordeur al weggeblazen) en het is alleen maar recente dreunmuziek. Zet eens wat anders op, bijvoorbeeld muziek uit de jaren 70 en 80 of gewoon wat rustiger á la Sky Radio. En zet het in ieder geval zachter. Het is geen discotheek. Nu ben ik verplicht om met mijn mp3-speler op te lopen. Dat vind ik echt een enorm minpunt van F4F.

Anne-Lotte uit: Utrecht

12-05-2017
8,2

Ervaring: Ik heb een positieve ervaring met Fit Nieuwegein. Vriendelijk personeel. Ik zou wel graag bredere openingstijden willen in het weekend. Bij de apparatuur mis ik eigenlijk niets alleen misschien een stairwalker

Patrick uit: Landgraaf

27-04-2017