Beoordelingen Finion

Dennis uit: Den Bosch

10-10-2018
7,8

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig en professioneel bedrijf. Snelle afwikkeling en integer in haar handelen. Ik beveel Finion van harte aan.

Negatieve ervaring:
Antwoorden zijn niet altijd helder waardoor er nog een aanvullende vraag gesteld moet worden.

Gé uit: Tilburg

03-10-2018

Positieve ervaring:
goed verzorgde en professionele benadering

Quico uit: Tilburg

03-10-2018

Positieve ervaring:
Ik ben goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd met de verschillende opties. ik kon altijd met mijn vragen terecht, en kon gelijk langskomen wanneer ik vragen had.

marcel uit: Boxtel

02-10-2018

Positieve ervaring:
Geef nooit hogere beoordelingen dan 8 omdat er altijd iets te verbeteren valt en een 10 erop duidt dat iets perfect is. In dit geval geeft de combinatie van kennis en communicatie de doorslag om toch daar uit te komen. Niet perfect maar gewoon aangenaam goed.

Gedoe rond VVE dat positief is opgelost dankzij Finion

Bart uit: Berkel Enschot

25-09-2018
9,5

Positieve ervaring:
Bijzonder kundig, betrouwbaar advies en erg persoonlijk.
Naast de hypotheek zijn wij ook klant voor andere financiële zaken bij Finion

nvt

Stefanie uit: Tilburg

14-09-2018

Positieve ervaring:
Je kon meteen terecht en alles werd heel duidelijk uitgelegd.

Negatieve ervaring:
De levensverzekering heb ik min of meer zelf moeten opzeggen, maar ik kon wel vragen stellen

steef uit: Oudemolen

05-09-2018

Positieve ervaring:
Overstap van oude naar nieuwe hypotheek, snel en zorgvuldig kunnen regelen. Deskundig en weer prettig contact.

Geen.
Itt de taxatie makelaar die een rommelig en onvolledig product aflevert voor relatief veel geld.

Maurits uit: Tilburg

04-09-2018
9,5

Positieve ervaring:
Uitstekend van advies voorzien door Hans Verlaan; zijn hulp heeft me een veel voordeliger hypotheek opgeleverd. Vriendelijke en zorgvuldige dienstverlening. Kan Finion van harte aanbevelen.

Jan uit: Tilburg

07-08-2018

Positieve ervaring:
Bij heldere, klantgerichte, zeer deskundige adviezen past de beoordeling "uitstekend" en het cijfer 10.

Gijs uit: Breda

03-08-2018

Positieve ervaring:
Heb de laatste jaren nogal wat gebruik gemaakt, aantal keer verhuisd, iedere keer topservice en snelle reactie, ik heb voornamelijk contact met Hans Verlaan, maar heeft me al die tijd prima geholpen.

geen negatieve ervaring