Beoordelingen Finedent

• Nazorg 8,5

Harry Klant uit: Doorn

05-09-2017

Positieve ervaring:
Kroon zonder problemen geplaatst.

Liliane Klant uit: Antwerpen

22-06-2017

Positieve ervaring:
Na verschillende vergelijkingen te hebben gemaakt zowel in België als in Nederland, is onze keuze gemaakt voor Finedent.
Ondanks de afstand Antwerpen-Houten hebben wij absoluut geen spijt van onze keuze. De twee bruggen van vier en respectievelijk 3 tanden in de bovenkaak moesten worden vervangen. Door een lakse houding van de tot nog toe geraadpleegde tandarts in België moesten de tanden waarop de bruggen bevestigd waren getrokken en is in samenwerking met Finedent besloten tot 2 implantaten aan beide kanten waarop een brug aangebracht is. Om de implantaten stevig te verankeren was ook botuitbreiding noodzakelijk. De totale behandeling heeft 1.5 jaar geduurd. Het resultaat is fantastisch en mag letterlijk en figuurlijk gezien worden.
De behandeling was zeer professioneel en de medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Een belangrijk punt is de prijs/kwaliteit verhouding. Hoge kwaliteit tegen een aangename prijs. Wat ons betreft gezien onze ervaringen is Finedent zeker een aanrader.

Herma Klant uit: Houten

10-05-2017

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden over de behandeling van Finedent
De laatste keer behandeld door Carlo.
Legt alles netjes uit en is rustig en bekwaam.
Kortom voor mij is Finedent een aanrader.

r Klant uit: houten

05-05-2017
7,8

Positieve ervaring:
Jaren heel tevreden geweest, vooral bij Oscar. Laatste keer bij Carlo geweest. Dat is niet goed bevallen. Communicatie heel moeizaam, hij vertelt niet wat hij gaat doen. Indruk dat hij behandelingen wil doen die niet nodig zijn. Mijn kinderen vonden het onplezierig en willen niet naar hem terug.

Klant uit: Culemborg

30-01-2017
7,7

Positieve ervaring:
In verband met een gebroken kies kreeg ik het advies van mijn vorige tandarts om het traject 'implantaat' in te gaan. Na onderzoek op het internet bij Finedent uitgekomen. Ik werd door Andrea (verantwoordelijk voor o.a. planning e.d.) zeer vriendelijk te woord gestaan. Mijn eerste ervaringen met de tandarts (Carlo) heb ik als zeer vertrouwd ervaren. Tevens een tandarts die zijn vak verstaat en op de juiste wijze adviseert. Tot nu toe kan ik, vanuit mijn ervaring, deze praktijk zeker aanbevelen.

Angela Klant uit: 's-Hertogenbosch

07-12-2016

Positieve ervaring:
Geweldig personeel en zeer vriendelijk. Perfecte behandeling, nagenoeg pijnloos. Zeer snelle levering van de brug. Ik kan deze tandarts aan iedereen aanbevelen.

R Klant uit: Utrecht

21-11-2016
1,0

Geen enkele.

Arjan Klant uit: Rijssen

08-11-2016

Positieve ervaring:
Zeer goede uitleg,en behandeling precies volgens plan. 3 implantaten laten zetten, geheel pijnloos en tegen zeer scherp tarief.

Josee Klant uit: Beverwiijk

31-10-2016

Positieve ervaring:
Bijzonder vriendelijk. De behandeling werd met veel zorg en precisie gedaan. Ik heb heel weinig napijn ervaren en ik kan Finedent beslist aanraden.

Ronald Klant uit: Bussum

24-10-2016

Positieve ervaring:
Op de eerste plaats is praktijk niet om je financieel uit te kleden. Er was een stuk van voortand afgebroken door nalatige verzorging, diverse praktijken kwamen met offertes tot over de 1000€, bij deze praktijk ruim 300€. heb geen implantaat zoals andere praktijken beweerden dat dat de enige oplossing was. Ze hebben het gerepareerd met een wortelkanaal behandeling en en weer mooi gerepareerd. Erg tevreden over de de behandeling, deze was geheel pijnloos. Kom zeker terug als ik weer naar de tandarts moet.