Beoordelingen Finedent

Goede praktijk

Mariska Klant uit: Brabant

04-07-2018

Positieve ervaring:
Voor mijn implantaat speciaal vanuit Brabant naar Houten gereden. Heel goed en vakkundig geholpen en geen pijn tijdens het verdoving. Identieke behandeling en de helft goedkoper dan bij mijn eigen tandarts.

Floris Klant uit: De Meern

20-02-2018

Positieve ervaring:
Belangrijkste is dat ik met zéér goede zorg ben behandeld. Een implantaat is een behoorlijke ingreep en dat is vakkundig uitgevoerd. Echt een aanrader.

M.Gijsbers Hameleers Klant uit: Veldhoven

23-01-2018

Positieve ervaring:
Twee geweldige tandartsen,werken rustig.
Ook het overige personeel zijn aardig en vooral ook kundig.
Ik ben heel blij met deze praktijk.
De prijzen zijn ook goed.voor

Karin Klant uit: Oudenbosch

04-01-2018

Positieve ervaring:
Professionele vakkundigheid en nauwkeurig precisiewerk erg goed uitgevoerd. Dit geeft vertrouwen.
Klantvriendelijke en positieve uitstraling.
Bijzonder goede prijsafspraken die ook daadwerkelijk worden nagekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Chandenie Klant uit: Rotterdam

03-01-2018

Heb 20 facings laten doen ben zeer tevreden met mijn nieuwe glimlach

chandenie Klant uit: Amsterdam

03-01-2018

Positieve ervaring:
heb 20 facings laten plaatsen echt perfect glimlach geworden.

Harry Klant uit: Doorn

05-09-2017

Positieve ervaring:
Kroon zonder problemen geplaatst.

Liliane Klant uit: Antwerpen

22-06-2017

Positieve ervaring:
Na verschillende vergelijkingen te hebben gemaakt zowel in België als in Nederland, is onze keuze gemaakt voor Finedent.
Ondanks de afstand Antwerpen-Houten hebben wij absoluut geen spijt van onze keuze. De twee bruggen van vier en respectievelijk 3 tanden in de bovenkaak moesten worden vervangen. Door een lakse houding van de tot nog toe geraadpleegde tandarts in België moesten de tanden waarop de bruggen bevestigd waren getrokken en is in samenwerking met Finedent besloten tot 2 implantaten aan beide kanten waarop een brug aangebracht is. Om de implantaten stevig te verankeren was ook botuitbreiding noodzakelijk. De totale behandeling heeft 1.5 jaar geduurd. Het resultaat is fantastisch en mag letterlijk en figuurlijk gezien worden.
De behandeling was zeer professioneel en de medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Een belangrijk punt is de prijs/kwaliteit verhouding. Hoge kwaliteit tegen een aangename prijs. Wat ons betreft gezien onze ervaringen is Finedent zeker een aanrader.

Herma Klant uit: Houten

10-05-2017

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden over de behandeling van Finedent
De laatste keer behandeld door Carlo.
Legt alles netjes uit en is rustig en bekwaam.
Kortom voor mij is Finedent een aanrader.