Beoordelingen Finalease

• Aanbod auto’s 8,5

Jan uit: Groningen

18-02-2018

Positieve ervaring:
Melvin heeft mij netjes geholpen en binnen 2 dagen kon ik al rijden. De auto is netjes bij me afgeleverd. Nog nooit eerder gedaan, maar een positieve ervaring!!

Henk uit: Utrecht

18-02-2018
7,9

Positieve ervaring:
Heel snel geholpen. De auto's zien er netjes uit en wordt keurig kosteloos voor huis afgeleverd.

Martin uit: Groningen

voor ons was het genoeg

Ruben uit: Woerden

05-02-2018

Positieve ervaring:
Zeer snelle en corecte afwerking. Auto aan de deur afgeleverd zonder extra kosten.
Helemaal top geregeld.

Wesley uit: Ede

02-02-2018
9,6

Positieve ervaring:
Op het moment dat ik een lease aanvraag deed op de site, werd ik eigenlijk de volgende dag al terug gebeld met goed deskunig advies!

Na goed overleg en me goed te hebben laten informeren heb ik een nette en zeer goede bedrijfswagen.

Zeker aan te bevelen voor ondernemers maar ook particulieren😉 er is van alles mogelijk voor ieder wat wilt is een toepasselijke oplossing!

Verbeterpunten:
Opzich is er niet veel wat jullie beter zouden kunnen doen, alleen de bank kan soms wat lastiger zijn met bepaalde auto’s. Maar ook dit is heel netjes en professioneel opgelost door het bedrijf!

Een aanrader!

Perfecte service

AS BV uit: Assen

31-01-2018

Positieve ervaring:
Wij bestellen al jaren auto’s bij Finalease. Ik denk dat er al zeker 10 de revu zijn gepasseerd.
Altijd weer een feestje, koffie staat altijd klaar en we vind het uitzoeken van een bus echt leuk!
We kozen dit keer voor 3 maal een Ford Transit Custom en de volgende dag stonden ze gewoon weer voor de deur!

Willem uit: Drachten

30-01-2018

Positieve ervaring:
Soepele en snelle afhandeling. Zelf in de avond wordt er nog contact met de klant opgenomen.