Beoordelingen Filippo Keukens Badkamers Tegels

7,8

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Maken afspraak 7,9

7,5

Mini uit: RAALTE

18-08-2017

Uw ervaring:
Ik ben op een correcte manier geholpen.
Was gewend bij dergelijke aankopen dat er ook onderhandeld kon worden. Misschien handig dat vooraf gezegd wordt dat de prijzen netto zijn, Eindbedrag offerte is ook de prijs.

J.W uit: Harfsen

18-08-2017
7,4

A.P. uit: Nijmegen

17-08-2017
8,5

Uw ervaring:
Veelzijdige zaak, jammer dat men niet rechtstreeks aan particulier levert. Maakt het onnodig veel duurder, terwijl een aannemer ook nog betaald moet worden voor het plaatsen!

Martin uit: NIEUWEGEIN

17-08-2017

Uw ervaring:
Alleen nog afwachten hoe de aflevering zal worden tzt als Hof van Wesse opgeleverd wordt.

Ellen uit: Nijmegen

16-08-2017
5,9

Uw ervaring:
Wij waren voor onze badkamer afhankelijk. Korting was allemaal lastig en ook de offerte voor evt vloertegels kwam niet vd grond.

Ard uit: Groesbeek

16-08-2017
7,7

Uw ervaring:
De medewerker van Filippo Nijmegen heeft duidelijk verstand van zaken, is deskundig en is geduldig met ons geweest in het adviestraject. Het aanbod van de vestiging is ook ruim te noemen en de presentatie prima. Het verkoopconcept, waarbij de aannemer ons doorverwijst naar jullie, en waarbij wij alleen tegen standaard adviesprijzen kunnen afnemen, vinden wij echter tenenkrommend. De kloof tussen de standaard adviesprijs en de marktprijs is namelijk dusdanig groot, dat je je als consument gepakt voelt, zeker als je nergens naar toe kunt. Tevens krijgen wij geen ruimte om te onderhandelen. Dit hebben wij kenbaar gemaakt, maar hier valt niets tegen te doen (agv de afspraken met de aannemer?). Tevens vinden wij deze werkwijze verre van transparant.
Als wij echter zelfstandig naar Filippo waren gekomen hadden jullie zelf de marges kunnen bepalen en hadden we wel een betere prijs gekregen. Dit zorgt natuurlijk voor een hoop frustratie van onze kant, omdat we liever alles via jullie hadden geregeld, echter tegen een marktconforme prijs.
Helaas zorgt deze ervaring er voor dat wij er een nare bijsmaak aan overhielden. Nogmaals, de professionele kwaliteiten van de verkoopadviseur staan hier helemaal buiten, deze waren volgens ons uitstekend.

kitty uit: Almere

15-08-2017