Beoordelingen Filippo Keukens Badkamers Tegels

7,7

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Maken afspraak 7,8

Marianne uit: Zeewolde

20-02-2018
4,4

Uw ervaring:
Jammer dat we geen vrije keus van badkamerleverancier hadden. We waren liever naar een andere badkamerleverancier gegaan.

Mark uit: Emst

14-02-2018
6,3

Uw ervaring:
Enthousiaste verkoper Antonio, mooie producten tegen nette prijzen.
Maar er zijn best wat fouten gemaakt met de bestelde producten, duurt erg lang voordat dat het opgelost word.
We wachten al 1,5 maand op een designplug voor de wasbak. Moeilijk contact te krijgen, kan soms drie dagen duren voordat we teruggebeld werden.

Jan uit: Ede

09-02-2018

Piet uit: Rhenen

02-02-2018
7,7

Uw ervaring:
Correct nakomen van de afge

Angelique uit: Hooglanderveen

31-01-2018
7,6

Uw ervaring:
netjes geregeld, facturen per mail, en monteur belde een aantal dagen vooraf netjes hoe laat hij kwam

Monique uit: Ermelo

08-01-2018

Uw ervaring:
Heel goed geholpen bij het uitzoeken en aankopen van de nieuwe keuken. Er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden en keuzes, op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. We zijn heel fijn geholpen door een deskundige verkoop adviseuse met veel kennis en ervaring (mw. Vledder).
Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Jeroen uit: Oisterwijk

04-01-2018

Erik uit: Ermelo

04-01-2018
7,1

Uw ervaring:
In mijn laatste aankoop betreffende een Quooker is er zeker het nodige fout gegaan. Dit zat met name in het plaatsen van de Quooker (22 november 2017). De door jullie ingehuurde monteur had geen enkele ervaring met het plaatsen van een Quooker. Dat was wat hij ook als eerste aangaf op de dag van montage. De montage heeft er toe geleidt dat ik de monteur eigenlijk de gehele ochtend heb geholpen om de montage mogelijk te maken. Ik had juist gekozen voor het "laten plaatsen" zodat ik er zelf geen tijd aan hoefde te besteden en met mijn werkzaamheden bezig kon zijn. De praktijk bleek anders, terwijl ik wel voor de montagekosten betaald heb. Ik vind dit niet oke, juist ook omdat ik hierover een klacht heb ingediend bij de verkoper in Ermelo. Hij gaf mij aan hier op terug te komen. Dit is echter niet gebeurd. Vandaar dat jullie "in het realiseren van de afspraak" een onvoldoende scoren. Ik zou willen weten waarom jullie niet zijn teruggekomen op deze klacht. Een ruim aantal jaren heb ik veel producten bij jullie aangeschaft (Simatic keuken, deuren, sanitaire voorzieningen) tijdens de nieuwbouw van mijn huis, dus ik ben ook niet maar een toevallige klant en verwacht dan ook aandacht voor een onderdeel waar het niet goed is gegaan.

Remy uit: Amersfoort

03-01-2018
6,1

Uw ervaring:
Verkoopadvies en geleverde materialen zijn goed, de aftersales is dramatisch slecht! Geen opvolging en geen persoonlijke aandacht als er iets niet goed gaat. Erg jammer, we horen dit inmiddels van meer mensen terug.

Erik uit: Wijchen

03-01-2018