Beoordelingen Filippo Keukens Badkamers Tegels

7,7

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Maken afspraak 7,8
  • Persoonlijke aandacht 7,6

01-10-2017
7,3

Uw ervaring:
Assortiment is klein. Wel goed advies en heel geduldige verkoopadviseur.

Tanja uit: Groesbeek

30-09-2017
6,1

Uw ervaring:
De eerste keer dat we binnen kwamen om ons te orienteren hebben wij drie kwartier rondgelopen zonder dat er ook maar iemand ons aansprak. Er zaten wat medewerkers koffie te drinken maar niemand nam de moeite om even naar ons toe te komen. Aangezien wij door de aannemer aan Filippo vast zitten zijn wij terug gekomen. Anders hadden ze ons nooit meer bij Filippo gezien. Na vaak gebeld te hebben met Filippo hebben wij dan toch een afspraak kunnen maken. We hebben tijdens deze afspraak het een en ander uitgezocht en toen kwam de meerwerkprijs. De prijzen die voor het plaatsen gevraagd werden waren buiten proporties. Voor bijvoorbeeld het ophangen van een grotere spiegel dan de standaard spiegel werd maar liefst 120 euro gevraagd. We betalen al voor het ophangen van een spiegel en dan moeten wij maar liefst 120 euro bijbetalen voor het ophangen van een andere spiegel. Dit zijn ongeveer 3 manuren extra, dan kunnen ze wel heel lang bezig zijn met het ophangen van een spiegel. Laten we het nog maar niet hebben over het plaatsen van een grote wastafel. De prijzen hiervan leken helemaal nergens op. Over de prijzen van de materialen zul je ons niet horen. Maar de prijzen die berekend werden om alles te plaatsen leken nergens op. Dit doen we dus dan ook later zelf in eigen beheer. Heel jammer, maar het is niet anders.

Gerrit uit: Spakenburg

25-09-2017
7,3

Uw ervaring:
Bij onze eerste afspraak verbaasde we ons heel erg dat er op een plattegrond van onze badkamer in het nieuwe appartement met een potloodje onze wensen werden ingetekend. Wij hadden verwacht dat dit 3D zou gebeuren echter de verkoper zei dat zijn programma daar niet geschikt voor was en dit 3 a 4 uur zou duren.
Anno 2017 kan dit volgens ons niet meer.
Na onze eerste afspraak zijn we met een rot gevoel naar huis gegaan. De volgende dag de aannemer gebeld of we de badkamer niet bij een andere leverancier mochten uitzoeken, dit bleek echter niet mogelijk. Dus toch maar naar de tweede afspraak gegaan, echter tot onze grote verbazing kon er toen ineens wel 3D getekend worden waar we bij zaten. Wij vonden zelfs de verkoper de tweede keer alerter en enthousiaster zodat uiteindelijk wij naar tevredenheid een badkamer hebben uitgezocht.

Zoals u wel zult begrijpen zouden we als we vrij waren geweest om naar een andere leverancier te gaan nooit meer een tweede keer bij u terug zijn gekomen, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en spreek ik de hoop uit dat de montage op gelijke manier gebeurd als onze tweede afspraak.

H.S. uit: Assen

25-09-2017
7,9

Uw ervaring:
Het contact met de verkoopadviseur was prettig, duidelijk en ter zake.

Robbin uit: Deventer

7,2

Janny uit: Bunschoten

7,9

Uw ervaring:
Qua keuken dachten we in 1e instantie dat er in het goedkopere segment voor ons geen keus was.Meeste modellen vonden we te prijzig. Navraag bleek dat er van alles mogelijk was, en zijn dan ook prima geslaagd.
Dit is onze ervaring tot nu toe; plaatsings ervaring kunnen we (nog) niet over oordelen.

Jos uit: Winssen

7,6

Uw ervaring:
Voordat wij door de aannemer naar Filippo doorverwezen werden, zijn wij bij daarvoor al bij Filippo geweest. Deze eerste indruk was positief. Na doorverwijzing hadden wij een goed gevoel. Het eerste gesprek en de vervolg gesprekken m.b.t. Sanitair en Bad waren positief. Een van de afspraken was, dat het badmeubel (welke elders gekocht was) door Filippo geplaatst zou worden bij de afwerking van onze badkamer. Echter dit bleek later niet mogelijk te zijn, waarna wij als tegemoetkoming €150,00 retour kregen. Dit was niet volgens afspraak en tevens was het ons onbekend dat voor het plaatsen €150,00 geteld werd. Verder zijn er veels te veel tegels geleverd, waarbij een restant van 26 m2 overbleef. De tegels zijn teruggenomen (na getouwtrek tussen Filippo en de aannemer), maar hoe er gecompenseerd wordt is ons nog steeds niet duidelijk. Ook is er dus minder getegeld, dan wat in rekening gebracht is.
Al met al, jammer dat de eerste positieve indrukken, moeten eindigen in ergernis en boosheid.

Ben en Sigrid uit: Tijdelijk Olst

22-09-2017
8,5

kees uit: winssen

22-09-2017
n.v.t.

Uw ervaring:
tot aan het moment van tekenen van een overeenkomst
tevreden.
daarna een waardeloze onderneming

Erik uit: Beuningen

17-09-2017
7,8

Uw ervaring:
Erg professionele uitstraling, duidelijk voorbeelden in de showroom en een uitgebreid assortiment. Het meedenken van de adviseur over kleurstellingen en mogelijkheden was ook zeer aan te raden. Enige minpunt bleek het enorme prijsverschil met internetaanbieders voor bijv. excact dezelfde badmeubelen en kranen. Dit kon wel tot 100% oplopen (2x zo duur) en is uiteindelijk de reden dat we deze artikelen niet bij Filippo hebben besteld, hoewel we dat wel graag hadden gedaan.