Beoordelingen Filippo Keukens Badkamers Tegels

7,8

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Maken afspraak 7,8

Wil uit: Rotterdam

02-12-2017
7,1

Uw ervaring:
Doorsnee winkel , welke prijstechnisch gezien aardig aan de hoge kant zit.Te snel te groot geworden.

Jan uit: Ermelo

9,8

Perfecte begeleiding.
Positief meedenkende verkoper (Antonio).
Empathisch.
Denkt mee, geeft adviezen.
Is duidelijk en transparant.

W. uit: Ermelo

8,2

degelijk

Wouter uit: Bathmen

3,5

Simone uit: Amersfoort

26-11-2017

Uw ervaring:
Eigenlijk is het geen Ja en geen Nee. Filippo levert mooie producten, maar mooi is niet genoeg een keuken moet ook vooral praktisch zijn. Daar hoort geen spetterende kraan bij en wel een ladenkast waar flessen Wijn/azijn/e.d. een plek in kunnen krijgen. De tweedeling van kasten heeft een strak effect, maar is niet altijd praktisch. De begeleiding door uw medewerkers was zeer plezierig.

Joris uit: Blaricum

23-11-2017
6,3

Uw ervaring:
Verkoop is goed maar daarna in uitvoering en opvolging slordig, niet nakomen van afspraken en verkeerd factureren.

dick uit: putten

23-11-2017

goede ervaring

E uit: Bathmen

20-11-2017
7,6

Uw ervaring:
Product en advies is prima, maar de nazorg geeft ons een bitter gevoel. De fontein in de wc was verkeerd op de bestellijst geplaatst. Wij dachten, die ruilen we om. Niet dus, omdat Filippo aan zijn leverancier de handelingen schijnbaar moet betalen, werd het ons in rekening gebracht. Na protest van onze kant, want we hadden voor ca € 20.000,- aan producten bij filippo gekocht, werd volstaan met de helft. Maar toch voelt het als klantonvriendelijk. Het is misschien drammerig, maar toch het voelt als moeilijk.