Beoordelingen Fidus

• Snelheid schade-afwikkeling 9,2

Dirk Johan uit: Echt

26-04-2018

Positieve ervaring:
Marielle Schellekens heeft uitstekend werk vericht. En om dat er een beetje uit te laten springen heb ik alleen de 'vakbekwaamheid medewerker' op een 10 gezet.

Negatieve ervaring:
De negatieve ervaring is dat ik er geen heb ;-)

frank uit: Sint Geertruid

25-04-2018

Positieve ervaring:
ongelukje gehad waarvoor contact opgenomen, direct een vriendelijke medewerkster aan de lijn. na even uitzoeken werd ik zoals beloofd teruggebeld en schade werd vergoed. de dag erna kon de schade al direct hersteld worden. Fidus is echt een geluk bij een ongeluk.

Alessandro uit: Geleen

20-04-2018

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden met de aanpak en werkwijze binnen Fidus. Toppie, ga zo door !

Dennis uit: Echt

20-04-2018

Positieve ervaring:
Ik heb de hypotheekaanvraag via Fidus gedaan. Alles is heel goed verlopen. Vriendelijk personeel en snelle service, top!

Thei uit: Geleen

16-04-2018

Alexander uit: sittard

16-04-2018

Gewoon goed.
Ik spreek Rik van den Heuvel snel weer.

Frans uit: Spaubeek

13-04-2018

Positieve ervaring:
Door contact met R.vd Heuvel hadden wij vooraf inzicht in de mogelijkheden die voor ons van toepassing waren bij het traject richting aankoop huis. Ook de begeleiding voor het aanleveren van de benodigde financiƫle bescheiden was Rik een grote hulp. Zijn vakmanschap was voor ons een grote hulp in dit traject.

Negatieve ervaring:
Geen. Verzekeringstechnisch zou het praktisch voor ons zijn als wij bijv. een account hadden bij Fidus waarop ik zelf kan kijken welke verzekeringen er lopen en dat ik elk moment kan kijken naar mijn verzekeringspakket.

Manou uit: Ittervoort

12-04-2018

Positieve ervaring:
Zeer bekwame mederwerkers. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Denken met je mee ook ivm schades. Perfecte service!!

Negatieve ervaring:
Geen negatieve ervaringen alleen maar positief!!

Mariet uit: NEDERWEERT EIND

11-04-2018

edwin uit: elsloo

11-04-2018
7,7

Positieve ervaring:
snelle afhandeling, fijne mensen die er werken.

Negatieve ervaring:
Wel eens verkeerde info gekregen en late correctie op factuur. Maar opgelost en gewoon weer verder.