Beoordelingen Fidder Slapen

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 8,6

Jorn & Charissa de Lange uit: Linschoten

20-06-2018

Vakkundig geholpen! we waren op zoek naar een goed bed voor de komende 10 tot 15 jaar. nadat we bij diverse beddenzaken als BeterBed, Jisk enz zijn geweest kwamen we terrecht bij Fidder.

Eindelijk werden we goed geholpen en werd alles van A tot Z geregeld. uiteindelijk heeft Fidder ons bed geleverd en is de medewerker die ons heeft geholpen zo lief geweest om daarna nog ons bed netjes te komen opmaken. Dit creerde een ontzettend fijn thuisgevoel nadat we terugkwamen van onze huwelijksreis.

Wij raden Fidder Slapen absoluut aan en zijn zeer te spreken over deze winkel!

J.Ernst uit: Alphen aan den Rijn

8,2

Product prima,Service prima, ga zo door Fidder

Kenneth uit: Vleuten

19-06-2018

Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en deskundig. Denken proactief mee om klachten netjes op te lossen. Heb nu ervaren dat Fidder ook staat voor goede nazorg en nakoming van garantie op geleverde producten. Betrouwbare beddenzaak!

Frank uit: Rooijakkers

7,3

Jan Bolander uit: Harmelen

04-05-2018

prima voorgelicht, snelle levering. Bij verplaatsen een poot losgekomen. Deze werd direct vervangen

Boxtart uit: Harmelen

26-04-2018

Aflevering vreemd. Eerst wordt gevraagd naar de tijd van aflevering, opgegeven 11.00 -14.00 uur. De avond voor aflevering werd per mail omstreeks 9.00 gegeven.
Moest mijn programma omgooien. De zin : akkoord gaan met enz. slaat nergens, zijn niet bijgeleverd !!!!

van Kooten uit: Woerden

25-04-2018

Ik zou u willen aanbevelen de jongens die de levering en montage verzorgen, product trainingen te laten volgen.

Annabel van Raaij uit: Amsterdam

25-04-2018

Fam Pijbes uit: Woerden

23-04-2018
7,7

Goedendag, Door alle perikkelen van de verhuizing, uitpakken,klussen etc etc waren we nog niet toegekomen om een reactie te geven nav de plaatsing van ons bed.

De bezorgers waren aardige mannen, echter de motor van een van de bedden kreeg hij niet aan de praat toen uw medewerker en mee wilde stoppen omdat het hem niet lukte deed ie het opeens een paar dagen later viel er bij het gebruiken van de electrische bodem een schroef uit??? We hebben ook het idee dat onze Pullmann anders in elkaar zit dan in de showroom gezien. We zijn heel blij met het bed maar nog niet tevreden en hebben vraagtekens hoe hij nu in elkaar zit...

Uitkijkende naar uw reactie!

Met een hartelijke groet,

Jans Pijbes