Beoordelingen Farla Webmedia

Jose uit: Boxtel

20-06-2017
n.v.t.

Bedrijfsnaam: Conval Nederland BV

Bedankt Farla Webmedia dat mijn dochter Anke bij jullie stage heeft mogen lopen! Ze heeft er veel van geleerd en haar opleiding goed af kunnen ronden! Mooie nieuwsbrief trouwens, kleurrijk en dat nodigt uit tot lezen.

Chris uit: Oirschot

19-06-2017
9,6

Bedrijfsnaam: Camping de bocht

Sinds jaar en dag doen wij al zaken met Farla Webmedia.
Sinds de oprichting van het bedrijf werken we samen aan een mooie site. Door de zoekmachine optimalisatie is deze zeer goed vindbaar. Peter staat altijd klaar voor een goed advies en dito uitwerking ervan. Peter ga zo door!

uit: Oirschot

07-06-2017

Bedrijfsnaam: Stichting duofiets

arjan uit: berlicum

15-01-2017

Bedrijfsnaam: lumenovo holding bv

al sinds jaar een dag een goede en betrouwbare partner voor onze website

Kim uit: Den Bosch

Bedrijfsnaam: Dansplaneet

Top service en deskundig!

Hans uit: Oirschot

8,2

Bedrijfsnaam: GP /MP groep

Peter en zijn webmedia team vormen voor ons een goeie, deskundige en pro actieve partner in onze communicatieprocessen. Door bouw en onderhoud websites, webshops en onze afstemming on- en offline communicatie. Zij ondersteunen en ontzorgen onze organisatie.

Deskundig, betrouwbaar en pro actief.

Corrien uit: Oirschot

Bedrijfsnaam: ROCHE financieel adviseurs

Peter Farla denkt mee met onze eisen en wensen en gaat daar op een praktische wijze mee om. Hij heeft ons o.a. ook goed geholpen om zichtbaar te worden op Google. Iets wat naar onze mening heel belangrijk is.

Peter uit: Arnhem

Bedrijfsnaam: Mooijwerk

Van begin af aan, meer dan 10 jaren, reeds de hoogste scores in de zoekmachines.
Peter heeft een zeer hoge deskundigheid in zijn vak.
En houdt dit up to date.

Marije uit: Best

Bedrijfsnaam: Teamenzo

Na een update van de computer ellende met de email. Even met Peter gebeld, ondanks dat hij niet op zijn plek zat (hij had nog een dagje vakantie) heeft hij ons direct prima geholpen. Alles werkt weer!

Peter uit: Best

12-01-2017