Beoordelingen Farber Zwaanswijk Advocaten

• Deskundigheid 9,7
  • Betrokkenheid 9,6

Ron uit: Amsterdam

Geholpen door: T. (Tim) Farber

Ik maak al jaren gebruik van Tim zijn diensten en heb hem vaak nodig gehad.Dit ivm mijn werk als horeca beveiliger.
En ik heb nog geen zijn zaak verloren.

E.J.

Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een goede advocaat. Weet waar hij het over heeft. Ik weet bij wie ik terecht moet mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben.

Tamer uit: Haarlem

Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeer professioneel en duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ze nemen de tijd voor je. En het belangrijkste, ze hebben alles op de puntjes voorbereid.

HN

Geholpen door: T. (Tim) Farber

Absolute topadvocaat. Zeer deskundig, oprecht en fijn om mee te werken. Ik kan Tim Farber van harte aanbevelen.

Kim

Geholpen door: T. (Tim) Farber

Top geholpen. Zeer deskundig en betrokken.

Linda

Geholpen door: A.H.H. (Hermeline) Conradi-Vermeulen

Hermeline heeft mij niet alleen voorzien van degelijk juridisch advies. Ook heeft zij mij bijgestaan in een emotioneel lastige periode. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

E

Geholpen door: J. (Jan) Hoek

hart en verstand op de juiste plek!

J uit: Den Haag

Geholpen door: J. (Jan) Hoek

Het was voor mij best wel een zware en spannende periode. Jan Hoek was erg fijn als advocaat. Hij stelde me gerust en gaf me vertrouwen in de zaak. Ik ben erg tevreden met mijn keuze om hem als advocaat te nemen.

M uit: Den Haag

09-04-2019

Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Het gehele proces is, tot waar meneer Zwaanswijk inspraak had, goed verlopen. Communicatie en afspraken zijn altijd duidelijk geweest en er is juist advies aangeboden op het volledige proces. Ik ben erg tevreden!

Larissa uit: Amsterdam

06-02-2019

Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met Farber Zwaanswijk. Vooral met Guido Zwaanswijk. Naast het feit dat hij betrokken was bij mijn zaak, ben ik ook meerdere malen goed geadviseerd.