Beoordelingen Fabrieksuitje.nl

• Locatie 8,6
  • Activiteiten 8,7

Mark uit Zwolle van Basis Reclame

17-10-2017

We hebben een erg gezellige dag gehad met onze ondernemersclub. Fabrieksuitje heeft ons van begin tot eind vermaakt. Begon met een quiz in de bus, lekker lunchen, een interessante en vermakelijke tour door de werf en als afsluiter een lekkere maaltijd met een biertje erbij! En zelfs tijdens de busreis terug werden we bezig gehouden, dus geen moment ingekakt!

Michiel uit Zwolle van EISS

17-10-2017

Inmiddels het derde fabrieksuitje met Cor. Wederom een groot succes. Fantastisch geregeld en super gezellig. Cor is een host van het hoogste niveau. Ik beveel Fabrieksuitje van harte aan!

Patrick uit Zwolle

16-10-2017

Vincenzo uit Zwolle

13-10-2017

RENEE uit ZWOLLE van ONDERNEMERSBOLWERK

13-10-2017

HET UITJE NAAR DE MEYER WERF WAS HELEMAAL TOP VAN HET BEGIN TOT HET EIND. ZOWEL DOOR DE ORGANISATIE ALS DOOR DE MENSEN DIE ER BIJ WAREN.

Edwin uit Assen

07-10-2017
7,2

Uitjes bij Airbus en Meijerwerf waren interessant, eten was prima en de sfeer was ook goed. Locatie van het hotel was minder.

Martha uit Zutendaal

06-10-2017
6,6

In het kader van Lean Six Sigma had ik verwacht dat de bezoeken meer toegespitst waren op de toepassing van LSS bij Airbus en Meyer en niet zo zeer de standaard rondleiding. Op het gebied van LSS heb ik niet veel uit de bezoeken gehaald.
Verder vond ik de verhouding medewerkers/consultants-zelfstandigen te veel richting consultancy neigen terwijl ik juist op zoek was naar ervaringen van medewerkers in bedrijven waar LSS wordt toegepast. Deze heb ik gelukkig wel gevonden :-), maar het had nog meer gemogen.
Veel reizen in verhouding tot de tijd die we echt hebben doorgebracht bij de bezoeken. Tip: besteed ook een gedeelte van het reizen met activiteiten/energizers op het gebied van LSS.

04-10-2017
7,2

De verhouding reistijd en fabriekstijd was mij wat scheef. We hadden best in de bus eea in teampjes kunnen uitwerken- doen. mistte daardoor de aansluiting met L6S

Carlo uit Dongen

02-10-2017
7,6

Prima organisatie van de studiereis.
Enige minpunt was de lunch op de 2e dag in Mozart. Die vond ik echt onder de maat.

30-09-2017

Goede organisatie super!
Als ik iets ter verbetering mag noemen is het dit. Iets meer verdiepen wat van belang is voor de klantgroep. En zorgen dat er naast of als gids een vakbroeders de rondleiding geeft. Om inhoudelijke vragen vanuit vakgebied weer te geven.