Beoordelingen Fabrieksuitje.nl

14-07-2017
6,8

JM uit Elburg

11-07-2017

We hadden een fabrieksuitje gewonnen via Groot Nieuws Radio.
We hebben genoten van het ontvangst van Cor, zijn uitstraling en vriendelijkheid. De rondleiding bij Meijer was zeer interessant, een bloeiend bedrijf!
Het buffet bij Olle Rheen was heerlijk, gezellige locatie!
Leuke contacten gemaakt!
Kortom wij raden fabrieksuitje zeker aan..

Roelie uit Ter Apel van Naast de deur BV

11-07-2017
7,8

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen aanwezig in het groepsuitje,De Gids die ons rondleidde had erg veel aandacht voor de kinderen ,ook de organisator was ingericht op omgang met kinderen,Het restaurant bied heel veel eten binnen het buffet aan maar ik zou zeggen bied wat minder aan met wat meer kwaliteit.het eten is niet duur maar je kunt met minder keuze meer kwaliteit bieden.

Jim uit IJsselstein van Ordina

26-06-2017

Prima organisatie. Bezoekprogramma wordt goed uitgevoerd. en zorgt ook voor teambuilding met de collega's.

Wim uit Spijkenisse

09-05-2017
9,8

Ondanks het voor ons redelijk ver was en er een overnachtiging bij hadden genomen hebben wij met ons vieren erg gnoten van dit weekend.De verwachtigingen waar hoog en daar is de organisatie prima in geslaagd om voor de klanten dit geweldig recept te maken.
Daarom alle lof voor elk onderdeel er van.
Jullie horen of zien ons wellicht terugt en bedankt hier voor.
Vr gr Wim,Corrie,Rob en Frida (ondanks verlies feyenoord)

Dennis uit Born

08-05-2017

Leuk bezoek aan de scheepswerf , erg interessant.
Alles goed geregeld , de gids wist veel te vertellen.
Eten was zeer goed.
Een aanrader.

V uit Zeewolde

04-05-2017

Met de vaders en zonen van leerlingen van groep 8 naar de VW-fabriek in Emden. Organisatie was goed, de communicatie met Cor verloopt prettig. Hij is zeer betrokken. We hebben een hele leuke dag gehad!

Emiel uit Dieverbrug van Autocrew Stolk

29-04-2017

Heel gaaf bezoek aan de Porsche fabriek met ons team van 4 personen. De 3 dgn trip met o.a Leipzig en de persoonlijke aandacht van Cor daarbij was goed.

Chris uit Emmen

04-04-2017

Een top dag gehad in de Mercedes-Benz fabriek in Bremen
Goed ontvangst door Cor die alles perfect verzorgd heeft.
Een aanrader mede door het rijden op het parcour THE ROCK en de rondleiding.
Mijn schoonfamilie en ik die er met 5 personen waren hebben genoten als Mercedes-Benz fans

niek uit stadskanaal van Gelita

31-03-2017

we hebben een mooie dag gehad en beleeft.
Cor bedankt!!