Beoordelingen Fabrieksuitje.nl

• Locatie 8,6
  • Activiteiten 8,7

Claudia uit Amsterdam

20-11-2017

Ik heb onlangs met fabrieksuitje de fabriek van Van Amersfoort Racing bezocht. Het was een geweldige ervaring!

Nils uit Reusel

03-11-2017

Prima verzorgd uitje

Hans uit Hoogeveen

02-11-2017

Wat bedoeld u nu precies met "Activiteiten"? Het moeten er dus meer zijn! Was dat het bezoek aan de Meijer Werft maar dat is toch de locatie? Of zie ik dat nu verkeerd? Indien het de Meijer Werft is dan komt er een punt bij.Anders gaat er maar een puntje vanaf omdat ik dat dan niet begrijp. Ontvangst, begeleiding, restaurant , bus en rondleiding was bij elkaar minstens een 9. Bij een 10 moet het wel helemaal reusachtig geweldig goed zijn. Dus dat komt misschien een volgende keer! Succes met de Fabrieksuitjes!

Frans uit Klazienaveen

01-11-2017

Alles tot in puntjes geregeld.
Gewoon Top.

Peter uit Zoetermeer

29-10-2017

Paul uit Lelystad

28-10-2017
7,8

Uiterst vriendelijke ontvangst met koffie en gebak gehad van Cor, locatie verzamelpunt uitstekend gelegen, interessante en kundige rondleiding gekregen, vervoer naar de werf en terug, prima geregeld.
Enige minpuntje was dat van het in aanbouw zijnde schip, alleen de achterkant en een klein stukje van de linker-zijkant te zien was.
Verder klopte dus alles, met als afsluiter een prima buffet.

Mark uit Zwolle van Basis Reclame

17-10-2017

We hebben een erg gezellige dag gehad met onze ondernemersclub. Fabrieksuitje heeft ons van begin tot eind vermaakt. Begon met een quiz in de bus, lekker lunchen, een interessante en vermakelijke tour door de werf en als afsluiter een lekkere maaltijd met een biertje erbij! En zelfs tijdens de busreis terug werden we bezig gehouden, dus geen moment ingekakt!

Michiel uit Zwolle van EISS

17-10-2017

Inmiddels het derde fabrieksuitje met Cor. Wederom een groot succes. Fantastisch geregeld en super gezellig. Cor is een host van het hoogste niveau. Ik beveel Fabrieksuitje van harte aan!