Beoordelingen F-Academy

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Inhoud programma 7,9
  • Docent(en) 8,1

Albert Plaats: Kloetinge

20-11-2017
7,3

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Voldoende inhoud in een prettige omgeving. Kennis en kundigheid van docenten is erg goed.

Totyi Plaats: Almere

16-11-2017

Eric

15-11-2017

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Goede cursus, heb er zeker wat aan gehad. De docente heeft alles goed uitgelegd en wist mij de gehele dag te boeien met de lesstof. Interactie was leuk met andere cursisten. Lunch en service was top.

Sharita Plaats: Rotterdam

23-10-2017

Daniëlla Plaats: Waddinxveen

10-10-2017

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Het was een masterclass met theoretische kennis over het onderwerp maar juist ook een heel goed voorbeeld uit de praktijk met volgende mogelijkheden om zaken uit te diepen en vragen te stellen

Genoveva Plaats: Arnhem

09-10-2017

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Fijn dat het een kleine groep was waardoor er veel interactie mogelijk was.

Annette Plaats: Den Haag

09-10-2017

Eveline Plaats: Zwolle

06-10-2017

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

inhoudelijk veel aan gehad. we zouden alleen materiaal en sheets etc. toegestuurd krijgen en die hebben we nog niet gehad. Omdat we nu al een week verder zijn en ik eigenlijk aan de slag wil met hetgeen ik heb geleerd vind ik het toesturen van de informatie te lang duren.

Rudiger Plaats: Bodegraven

16-08-2017
7,7

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ik heb de training Facilitaire Regievoering in de praktijk als een leerzame dag ervaren.
De balans tussen adviseur en aannemer was een mooie mix. Vooral de discussies in de groep vond ik concreet.

Ik zou de training nog wat meer toespitsen op;
- hoe de huidige organisatie meegenomen kan worden in de transitie naar een regieorganisatie. PvA, tips, do's/don't
- En waarom richten we eigenlijk een regieorganisatie in? waarop kun je deze keuze baseren? En wat kan zo'n transitie kosten? (tijd, geld, energie/motivatie, imago etc)
- hoe kun je goede, werkbare SLA's en KPI's opstellen, contractueel verankeren, waarmaken en aantonen

Nora Plaats: Amsterdam

13-07-2017
6,3

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ik vond het ochtendprogramma inhoudelijk heel interessant. Het is een onderwerp waar veel over te vertellen is en dit had dus nog wel wat uitgebreider gemogen. Na de lunch was het inhoudelijk wel afgelopen. Het verhaal over Efteling vond ik leuk maar inhoudelijk niet interessant genoeg. De rondleiding in de efteling stelde niet veel voor. ochtend was wel echt goed.