Beoordelingen ExtraBox Den Bosch

Marga uit: Rosmalen

04-09-2018

Martie uit: Den Bosch

Positieve ervaring:
Word door medewerkers uiterst correct en klantvriendelijk geholpen.

Natalka uit: Den Bosch

9,9

Han uit: 's-Hertogenbosch

8,1

Ik heb beoordeeld als: Particulier

De volgende diensten afgenomen: Huren opslagruimte , Gebruik maken verhuisbus, Verkoop verhuisartikelen

R O B uit: Middelburg

03-08-2018

Positieve ervaring:
Prijs is in orde en de ruimte die ik nodig heb is leverbaar. Gebouw en box zien er goed en netjes uit. De temperatuur is goed. De intake verloopt soepel en de ontvangst is hartelijk. Ik heb vertrouwen in Extrabox.

01-08-2018

Positieve ervaring:
De uitleg over de verhuur en het gebruik van de boxen was zeer uitgebreid en goed. Ook de uitleg over het gebruik was zeer goed

Joost uit: Rosmalen

12-07-2018

Harriet uit: Deil

09-07-2018

De volgende diensten afgenomen: Huren opslagruimte , Gebruik maken verhuisbus

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg, beschikbaarheid van unit, nette omgeving, fijn dat er karretjes staan en gebruik van verhuiswagen is ook super.

Verbeterpunten/ tips:
Het licht springt te snel uit en de sensor werkt niet bij mijn unit zodat ik steeds naar een sensor moet lopen om licht te hebben.

M.W.H. uit: Boxtel

07-07-2018

De volgende diensten afgenomen: Huren opslagruimte , Gebruik maken verhuisbus

Marloes uit: Den Bosch

03-07-2018
7,7

Positieve ervaring:
Bij informatie inwinnen erg vriendelijk geholpen door Marcha! Er werd alle tijd genomen, alle uitleg gehad die ik wilde. Goed een keus kunnen maken voor de grote van de box.
Contact met contract ondertekenen en sleutels ontvangen van de box was ook erg prettig. Nogmaals alles samen doorgelopen, erg prettig!

Verbeterpunten/ tips:
- Verhuisbusje wat verouderd, geen laadklep
- Minder vriendelijk te woord gestaan bij ophalen van de verhuisbus. Was ons van te voren niet medegedeeld dat we een rijbewijs mee moesten nemen. Daarnaast heb ik overlegt over het aftanken aangezien ik op letterlijk 1,5 km van de box afwoonde en je bij tankstations over het algemeen minstens 2 liter moet afnemen. Hier werd onvriendelijk op gereageerd dat dit nu eenmaal moest punt. Uiteindelijk hebben we 5 km met de bus gereden en maar een extra rondje gereden om 2 liter te kunnen tanken en hebben we hem netjes afgetankt. Er paste uiteindelijk nog 4 liter in, dus eigenlijk heb ik voor de klant voor mij afgetankt. Het gaat maar om enkele euro's dat is geen probleem, meer de manier waarop er met mijn vraag werd omgegaan.