Beoordelingen ExtraBox Den Bosch

12-07-2018

Harriet uit: Deil

09-07-2018

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg, beschikbaarheid van unit, nette omgeving, fijn dat er karretjes staan en gebruik van verhuiswagen is ook super.

Verbeterpunten/ tips:
Het licht springt te snel uit en de sensor werkt niet bij mijn unit zodat ik steeds naar een sensor moet lopen om licht te hebben.

M.W.H. uit: Boxtel

07-07-2018

Marloes uit: Den Bosch

7,7

Ik heb beoordeeld als: Particulier

De volgende diensten afgenomen: Huren opslagruimte , Gebruik maken verhuisbus, Verkoop verhuisartikelen

Positieve ervaring:
Bij informatie inwinnen erg vriendelijk geholpen door Marcha! Er werd alle tijd genomen, alle uitleg gehad die ik wilde. Goed een keus kunnen maken voor de grote van de box.
Contact met contract ondertekenen en sleutels ontvangen van de box was ook erg prettig. Nogmaals alles samen doorgelopen, erg prettig!

Verbeterpunten/ tips:
- Verhuisbusje wat verouderd, geen laadklep
- Minder vriendelijk te woord gestaan bij ophalen van de verhuisbus. Was ons van te voren niet medegedeeld dat we een rijbewijs mee moesten nemen. Daarnaast heb ik overlegt over het aftanken aangezien ik op letterlijk 1,5 km van de box afwoonde en je bij tankstations over het algemeen minstens 2 liter moet afnemen. Hier werd onvriendelijk op gereageerd dat dit nu eenmaal moest punt. Uiteindelijk hebben we 5 km met de bus gereden en maar een extra rondje gereden om 2 liter te kunnen tanken en hebben we hem netjes afgetankt. Er paste uiteindelijk nog 4 liter in, dus eigenlijk heb ik voor de klant voor mij afgetankt. Het gaat maar om enkele euro's dat is geen probleem, meer de manier waarop er met mijn vraag werd omgegaan.

Richard uit: Vught

Paolo uit: Sint Michielsgestel

Positieve ervaring:
Wij zijn door uw medewerkers goed geïnformeerd en geholpen.

Roy uit: Den Bosch

Positieve ervaring:
Goed contact en niet pietluttig ( als je de bus wat eerder haalt moet deze niet eerder terug maar op de normale eind tijd als voorbeeld)
Alles ziet er netjes uit.

Verbeterpunten/ tips:
1 rek in de berging. Zodat je sommige belangrijke dingen toch wat hoger kunt leggen bijvoorbeeld.
Heb er nu zelf een rek in gezet.
Verder is het eigenlijk prima.
- al aangeven maar rode markering op de plekken waar de bus kan staan binnen - moet stoppen en waar die mogelijk tegen aan zou kunnen rijden.

Jan uit: Den Bosch

12-06-2018

Positieve ervaring:
Een fijne ruimte om je spullen op te slaan. Prettige behandeling. Goede uitleg van alles

kort uit: drunen

10-06-2018
7,3

Beste medewerker,
Voor de derde keer heb ik doorgegeven dat de sensor en het licht bij mijn box niet goed werkt . Sensor is te ver weg van mijn box. Het licht brandt erg kort en steeds weer opnieuw verderop lopen.
Persoonlijk vind ik het erg gevaarlijk met tillen en ineens valt het licht uit. Meteen in het donker zitten als ik moet optillen en zie verder niks meer. Levensgevaarlijk als ik ergens tegen aan loop in het donker. Techinsch dienst doet er niks aan. Onbegrijprlijk na 3 keer melden nog steeds niks verholpen.

Groet Kees de Kort.

Henrica uit: Oischot

03-05-2018

Positieve ervaring:
Vooral de dame achter de bali in Best Patricia is een zeer vriendelijke behulpzame dame !!
Geweldig !!