Beoordelingen Exclusive Deejays

• Beleving bij de gasten/publiek 9,3

E. uit: Lage Mierde

20-07-2017

Ervaring met: Wedding

Absoluut een aanrader. Van de voorbereiding tot de op- en afbouw! Super professioneel! DJ set was giga. DJ dankzij Exclusive Deejays is onze bruiloft nog bijzonder geworden.

Aafje uit: Tilburg

12-07-2017

Ervaring met: Wedding

We hebben genoten! Ondanks dat het een kleine club was, ging het dak eraf. Ties, nogmaals bedankt voor de mooie avond!

Ferry uit: Breda

10-07-2017

Ervaring met: Privé feest / event

De combinatie van de DJ met de saxofoniste was echt geweldig. Binnen no time was iedereen van tafel na het eten en kon het feest beginnen. De organisatie was geweldig geregeld, communicatie uitstekend en muziek top; de DJ voelde perfect aan wat het publiek leuk vond.

Maike uit: Sleeuwijk

09-07-2017

Ervaring met: Wedding

Hele goede service vanuit exclusive deejays. Van te voren goed contact gehad over wat we graag wilden hebben en er werd goed mee gedacht. Wensen werden goed vastgelegd, dus was nooit een misverstand over. Geen enkele vraag/verzoek was te veel.
Enige minpunt was dat de tweede dj niet de muziek draaide die we eigenlijk wilde, waardoor er toch een iets ander sfeertje ontstond dan we eigenlijk in gedachten hadden. Verder, meer dan prima en zou ze zeker een tweede keer inschakelen!

Belinde uit: Meersel-Dreef

06-07-2017

Ervaring met: Privé feest / event

Goede communicatie vooraf en op de avond zelf een uitstekende DJ, die de gasten goed aanvoelde!!!

Peter en Ilona uit: Dommelen

03-07-2017

Natalie uit: Breda

19-06-2017

Ervaring met: DJ Team

Super professionele DJ met leuke zangeres en saxofonist, speelden perfect in op de wensen van het publiek!

Karlijn uit: Tilburg

12-06-2017

Ervaring met: Wedding

Thijn voelde de sfeer perfect aan en wist met zijn muziek een onvergetelijk knalfeest neer te zetten op onze bruiloft. De afstemming tussen Thijn en ons verliep soepel en hij genoot zichtbaar mee van het feestgedruis. De confettikanonnen zorgden voor een spetterende opening en waren wat ons betreft echt een waardevolle aanvulling. Ook dank aan Naud die actief heeft mee gedacht in onze wensen en altijd snel reageerde op al onze vragen.

Rob uit: Tilburg

10-06-2017

Ervaring met: Wedding

Voor ons was het belangrijk dat mensen op het feest zouden dansen en dat er werd meegedacht in onze wensen/muzieksmaak. De communicatie in het voortraject was erg duidelijk, met een fijne persoonlijke touch. Gemaakte afspraken werden 100% nagekomen en op de avond zelf draaide de DJ supergoed en helemaal zoals we wilden. Wij waren heel blij met hun bijdrage aan onze dag en zouden Exclusive DJs bij iedereen aanraden.

Bas en Anouk uit: Riel

04-06-2017

Ervaring met: Wedding

Tom heeft onze bruiloft met een perfect feest afgesloten, alleen maar lof en complimenten, ook van de feestgangers! We zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt en denken met veel plezier terug aan ons feest!