Beoordelingen Eurokozijn

• Welk cijfer geeft u Eurokozijn? 8,4

J.G.M. uit: Wijk bij Duurstede

10-08-2017

Aanbeveling:
Alles geheel volgens afspraak geplaatst. Ondanks de file waren de monteurs op tijd aanwezig.

Edwin uit: Gouda

09-08-2017

Aanbeveling:
Wij zijn heel blij met het eindresultaat

Fred uit: Castricum

07-08-2017

Aanbeveling:
Vakbekwame, hardwerkende en vriendelijke monteurs. Deze verdienen zeker een bonus aan het eind van het jaar :)

Mireille uit: Noordwijk

06-08-2017

Aanbeveling:
Niets anders dan een super pluim voor dit bedrijf, alles wordt duidelijk met de klant gecommuniceerd en bij vragen en of opmerkingen over de offerte werd het snel aangepast. De gasten die het kwamen monteren daar mogen ze trots op zijn alles werd zeer netjes afgehandeld.

7,9

Aanbeveling:
Het hele proces verliep gewoon prima.
Zo ook dat er werd aangegeven dat de monteurs vertrokken om 7 uur in de ochtend zodat ik een idee had hoe laat ze zouden kunnen binnenkomen. Kleine maar zeer prettige communicatie.

arjan uit: naaldwijk

Aanbeveling:
We zijn goed geholpen voor een goede prijs.Heel vriendelijk allemaal.mooi resultaat en we zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen dankjullie wel!

Henk uit: Heemstede

Onze ervaringen waren uitstekend

inez uit: VOORSCHOTEN

7,1

Aanbeveling:
Adviseur stak boven alle andere bedrijven uit. Verzorgde, enthousiaste jongeman. Keurige gezellige monteurs. Bij het slijpen bleken ze een tuinslang nodig te hebben die ze niet bij zich hadden, maar zelf even gingen kopen.

Iris uit: Delft

04-08-2017