Beoordelingen Eurokozijn

Erik uit: Bodegraven

21-06-2018
4,4

Aanbeveling:
RUK Kozijn is te kort gemeten Montage zet de bovenzijde vast en werkt vervolgens de bodem af waardoor er nu een drempel van 10 cm is tov de garagevloer

Yalin uit: Amsterdam

22-05-2018
5,1

Aanbeveling:
Service en levering van de kozijnen is over het algemeen voldoende. Echter wanneer zaken verkeerd gaan (zoals ontbreken roosters) zijn zij minder dienstverlenend dan wat zij zeggen. Telefonisch wisten de medewerkers van niets en konden en mogen zij inhoudelijk geen vragen beantwoorden. Ik was gedwongen om maanden lang (!) heen en weer te mailen. Ze kwamen met een oplossing wat voor mijn gevoel niet juist en eerlijk was. Uiteindelijk is het nooit opgelost, omdat wij niet tot een overeenstemming kwamen. Het heeft voor veel frustratie gezorgd en ik kom niet meer terug naar Eurokozijn.

Piet uit: Leidschendam

06-04-2018

Aanbeveling:
Vier ramen en een deur waren binnen een dag geplaatst door een ploeg van vijf man sterk. Wat een perfecte afwerking! Zelfs het behang had geen schrammetje. Alles werd keurig opgeruimd. Omdat we zelf al wat stucloper hadden neergelegd, was alles 's middags al weer schoon. Het is nu merkbaar warmer in huis.

Paula uit: Haarlem

18-03-2018
7,8

Aanbeveling:
Zeer tevreden, alleen jammer dat het niet goed was afgewerkt. Maar de service is prima!! En alles is prima opgelost! Mochten wij in de toekomst weer een kozijn nodig hebben, dan gaan we zeker voor Eurokozijn.

louis uit: ijmuiden

17-03-2018
7,4

Aanbeveling:
doordat ik een vinkie vergeten was (dat mij niet was verteld kreeg ik verkeert glas inde badkamer en dat koste me 102 euro extra. ook de adviseur heeft dat niet aangegeven.er zijn plannen om meer te doen maar dan neem ik toch een andet bedrijf

roel uit: delft

16-03-2018

Aanbeveling:
Was niet de goedkoopste maar kwam prettig over. Dit was voor de reden om voor Eurokozijn te kiezen

Meindert uit: Heemskerk

15-03-2018

Voor herhaling vatbaar

Jan uit: Boskoop

11-03-2018

Aanbeveling:
Fijn bedrijf ,ziet er allemaal keurig uit.
Beveel ze zeer zeker aan.

Jan uit: Haarlem

11-03-2018
6,9

Aanbeveling:
De 1e keer hebben we goede ervaringen gehad met Eurokozijn (woonkamerkozijn voorgevel). Op basis van de tweede keer en dan metname de montage zal ik Eurokozijn niet aanbevelen bij een ander.

Wim uit: Lelystad

10-03-2018
8,1

Aanbeveling:
Prettig, vriendelijk, komen afspraken na.