Beoordelingen Euro Bob

• Stiptheid 9,4

Puck uit: Hilversum

12-12-2017

Ervaring met: BOB Chauffeur

Super handig! Netjes op tijd, vriendelijke en nette chauffeur en super service :-)

Frank uit: Breda

11-12-2017

Ervaring met: BOB Chauffeur

Erg tevreden. Snelle en fijne communicatie, makkelijk via whatsapp en eigen app. Correct chauffeurs. Echt een aanrader.

Marnix uit: Abcoude

06-12-2017
9,8

Ervaring met: BOB Chauffeur

Al jaren zeer positieve ervaringen met Euro Bob en het bedrijf Bob Service, dat Jorn enige tijd geleden overnam. Zeer professioneel, altijd op tijd en ook altijd beschikbaar op de avond zelf. Helemaal top!

Sarah uit: Utrecht

05-12-2017

Ervaring met: BOB Chauffeur

Allereerst was de communicatie heel prettig, snelle reactie op mails met speciale verzoeken/ vragen. Ook super fijn dat betaling op rekening achteraf zonder extra gedoe mogelijk was (betrof zakelijke reservering). Chauffeurs waren stipt op tijd, vriendelijk en professioneel. Al met al een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Rob uit: Nieuwerbrug

05-12-2017

Ervaring met: BOB Chauffeur

Keurig op tijd was de chauffeur aanwezig. Na een tussenstop om onze zoon thuis te brengen worden we keurig thuis gebracht. Voor hethaling vatbaar.

Sharoen uit: Leiderdorp

15-11-2017

Marc uit: Beetsterzwaag

14-11-2017

Ervaring met: Alliance Service

Als voorzitter van de Alliance Gastronomique maak ik geregeld gebruik van deze thuisbrengservice. Prima geregeld, altijd op tijd en correcte chauffeurs.
Kortom ideaal om de avond ontspannen af te sluiten.

Simon uit: Nieuwkoop

14-11-2017

Bart uit: Bodegraven

09-11-2017

Restaurant FRED uit: Rotterdam

31-10-2017

Wij van 2 sterren restaurant FRED hebben als doel onze gasten culinair te laten genieten op topniveau. Voor onze gasten gaan wij heel ver en is niets te gek, om zo hun avond nog bijzonderder te maken. Service staat hoog in het vaandel hier en daarom bieden wij ook onze gasten de mogelijkheid, om met eigen auto te arriveren, de totale wijn en spijs beleving te ervaren, om aan het eind van de avond door een chauffeur weer zorgeloos in eigen auto thuis wordt gebracht. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking, leuke jonge mannen die heel enthousiast hun werk uitvoeren. Ze zijn persoonlijk, zijn flexibel en de jongens waarmee zij werken zijn ook zeer klantgericht. Ik raad Eurobob zeker bij iedereen aan!