Beoordelingen Estate Makelaar

• Kwaliteit bezichtiging 8,9

uit: Zwijndrecht

09-01-2019

Makelaar: Marco van der Kruk

Een vriendelijke makelaar met een duidelijk verhaal.

Tony uit: Hendrik ido ambacht

08-01-2019

Hanneke uit: Hendrik-Ido-Ambacht

06-01-2019

Makelaar: Edwin Tijssen

Ik heb in Edwin leren kennen als een zeer deskundig en professionele makelaar. De manier waarop hij zich heeft ingeleefd in de situatie en manier waarop hij de woning heeft gepresenteerd, geef ik hem alle lof!

D.a.a. en K.m.f. uit: N.v.t.

02-01-2019
6,1

Makelaar: Marco van der Kruk

Weinig foto's op Funda, moeilijk beeld te creëren wanneer je inzicht mist.
Weinig informatie over de woning.
Hoge vraagprijs voor uitgewoonde en verwaarloosde staat, enkel vanwege ligging. Moeizaam vindbaar op Funda.
Oppervlakte m2 onduidelijk, bouwjaar woning onduidelijk; volgens makelaar eind '70 volgens verkoper begin '80, aarde woning onbekend etc.
Voor 200 euro meer kregen we elders een veel completer pakket aangeboden welke ons meer aansprak voor de verkoop van onze eigen woning (verkocht na 32 uur!).
Vervelend dat de woning pas 'verkocht' vermeld stond na de sleuteloverdracht.
Contact met Marco als prettig ervaren.

Helaas blijkt na de overdracht dat alle afvoeren verstopt zitten of heel moeizaam lopen leeglopen. We hadden een vervuild huis verwacht, maar moesten zelfs de muren stofzuigen om van hondenhaar te ontdoen.
Gelukkig pakken we alles aan en strippen we de hele woning, dus moet alles toch schoongemaakt worden.
En over de unieke locatie is geen woord gelogen op Funda:)
We voelen ons zelfs tijdens de verbouwing al thuis en op ons gemak!

Elize uit: Hendrik ido Ambacht

21-12-2018

Makelaar: Edwin Tijssen

We zijn goed geholpen bij het (voorbereiden van het) verkopen van onze woning. We hadden al een aantal huizen met Edwin bezichtigd. Hij komt erg enthousiast over maar is ook eerlijk en betrouwbaar. Daarom was het voor ons geen vraag wie ons eigen huis mocht gaan verkopen! Hij heeft goede tips gegeven en als we vragen hadden konden we hem altijd bellen. De bezichtigingen heeft hij zo veel mogelijk achter elkaar kunnen plannen zodat we maar 2 dagdelen 'uit huis' moesten. En dit in 2 weken tijd zodat we voor de zomervakantie alles rond hadden. Echt super!

M uit: Zwijndrecht

21-12-2018

Theo uit: Hendrik Ido Ambacht

20-12-2018
8,1

Makelaar: Edwin Tijssen

We hebben op een heel fijne manier ons huis verkocht door de prima begeleiding van Edwin. Zeer aan te bevelen.

Victor uit: Hendrik Ido Ambacht

19-12-2018

Makelaar: Edwin Tijssen

Wij hebben zelf niet Estate ingeschakeld. Wij zijn de kopende partij. Wat erg prettig was dat Edwin bij een bezichtiging doorvroeg over waar wij naar op zoek waren en zodoende met ons meedacht (dat doen niet alle makelaars!). Daardoor kon hij ons tippen over de woning die wij uiteindelijk hebben gekocht. Zonder Edwin hadden wij deze woning mogelijk pas te laat gevonden en achter het net gevist.

Bedankt Edwin!!!

Mandy uit: Zwijndrecht

15-12-2018

Makelaar: Marco van der Kruk

Marco kent de plaatselijke markt heel goed. Het verbaasde ons ook niets toen we binnen 24u ons appartement verkocht hadden. Goede communicatie en no nonsense afhandeling.

Sander uit: Zwijndrecht

08-12-2018
8,5

Makelaar: Marco van der Kruk

Marco van der Kruk speelde goed in op de huidige markt. Niet onnodig de woning opknappen in tegenstelling tot wat sommige andere makelaars adviseerden.