Beoordelingen Estate Makelaar

Martijn uit: Zwijndrecht

17-02-2018
8,2

Makelaar: Marco van der Kruk

Verder waren wij tevreden.
Fijn ook 1 contactpersoon.

Edwin en Natasja uit: Dordrecht

15-02-2018

Makelaar: Carolien Koster

Carolien heeft ons huis op een enthousiaste en deskundige manier verkocht. We zijn blij dat we voor haar gekozen hebben!

Gerjo & Miranda uit: Zwijndrecht

13-02-2018
9,9

Makelaar: Carolien Koster

Carolien Koster is een topmakelaar! Alles volgens afspraak en ons appartement binnen een dag verkocht boven de vraagprijs! Ze is heel klantvriendelijk en deskundig. Zoek je een goede makelaar twijfel dan niet meer!

Madhvi uit: Zwijndrecht

06-02-2018
7,2

Erik uit: Zwijndrecht

05-02-2018

J uit: Zwijndrecht

01-02-2018

Makelaar: Marco van der Kruk

Deskundig en betrouwbaar, goede marktkennis. Prima makelaar voor de verkoop van onze woning. Tevens gevraagd voor de taxatie van onze aangekochte woning.Wij zijn tevreden!

Helen uit: Zwijndrecht

27-01-2018

Makelaar: Marco van der Kruk

Marco heeft het heel netjes gedaan! Fijn contact en ik werd goed op de hoogte gehouden!

Peter uit: Zwijndrecht

23-01-2018

Makelaar: Marco van der Kruk

Ik heb Marco van der Kruk ervaren als een zeer doelgericht persoon, die geen moment teleurstelde in het hele proces. Hij is een regelrechte aanrader!

Elise uit: Zwijndrecht

16-01-2018

Roel uit: Dordrecht

09-01-2018

Makelaar: Carolien Koster

De keuze voor Estate als makelaar zou ik een ieder kunnen aanraden. Na een informatief gesprek met Carolien zijn er professionele foto's genomen en is mede door haar deskundigheid mijn huis binnen een maand verkocht. Naast haar deskundigheid vind ik de persoonlijke aandacht en interesse vanuit haar kant ook een groot pluspunt. Bij een eventuele verkoop van mijn nieuwe woning in de toekomst klop ik zeker bij estate aan