Beoordelingen Estate Makelaar

• Website en promotiemateriaal 8,7
  • Kwaliteit bezichtiging 8,9

Monique uit: H.I. Ambacht

15-03-2019

Alle zorgen zijn ons uit handen genomen, alles was tot in de puntjes perfect en vakkundig geregeld!

Cornelia uit: Zwijndrecht

06-03-2019
7,6

Makelaar: Marco van der Kruk

Zou wat beter advies kunnen geven bij bevoordeeld het energie label .

Paul uit: Hendrik-ido-ambacht

02-03-2019

Makelaar: Edwin Tijssen

Edwin is een enorm hartelijke makelaar. Hij komt over als iemand met kennis van zaken! Ook zeer eerlijk open en transparant!

Absoluut een aanrader!

Bram uit: Hendrik Ido ambacht

02-03-2019

Makelaar: Edwin Tijssen

Edwin bouwt snel een sterke, betrouwbare relatie op. Is ervaren, deskundig en weet wat in de markt speelt. We hebben het verkoopproces als zeer plezierig ervaren.

uit: Zwijndrecht

09-01-2019

Makelaar: Marco van der Kruk

Een vriendelijke makelaar met een duidelijk verhaal.

Tony uit: Hendrik ido ambacht

08-01-2019

Hanneke uit: Hendrik-Ido-Ambacht

06-01-2019

Makelaar: Edwin Tijssen

Ik heb in Edwin leren kennen als een zeer deskundig en professionele makelaar. De manier waarop hij zich heeft ingeleefd in de situatie en manier waarop hij de woning heeft gepresenteerd, geef ik hem alle lof!

D.a.a. en K.m.f. uit: N.v.t.

02-01-2019
6,1

Makelaar: Marco van der Kruk

Weinig foto's op Funda, moeilijk beeld te creëren wanneer je inzicht mist.
Weinig informatie over de woning.
Hoge vraagprijs voor uitgewoonde en verwaarloosde staat, enkel vanwege ligging. Moeizaam vindbaar op Funda.
Oppervlakte m2 onduidelijk, bouwjaar woning onduidelijk; volgens makelaar eind '70 volgens verkoper begin '80, aarde woning onbekend etc.
Voor 200 euro meer kregen we elders een veel completer pakket aangeboden welke ons meer aansprak voor de verkoop van onze eigen woning (verkocht na 32 uur!).
Vervelend dat de woning pas 'verkocht' vermeld stond na de sleuteloverdracht.
Contact met Marco als prettig ervaren.

Helaas blijkt na de overdracht dat alle afvoeren verstopt zitten of heel moeizaam lopen leeglopen. We hadden een vervuild huis verwacht, maar moesten zelfs de muren stofzuigen om van hondenhaar te ontdoen.
Gelukkig pakken we alles aan en strippen we de hele woning, dus moet alles toch schoongemaakt worden.
En over de unieke locatie is geen woord gelogen op Funda:)
We voelen ons zelfs tijdens de verbouwing al thuis en op ons gemak!

Elize uit: Hendrik ido Ambacht

21-12-2018

Makelaar: Edwin Tijssen

We zijn goed geholpen bij het (voorbereiden van het) verkopen van onze woning. We hadden al een aantal huizen met Edwin bezichtigd. Hij komt erg enthousiast over maar is ook eerlijk en betrouwbaar. Daarom was het voor ons geen vraag wie ons eigen huis mocht gaan verkopen! Hij heeft goede tips gegeven en als we vragen hadden konden we hem altijd bellen. De bezichtigingen heeft hij zo veel mogelijk achter elkaar kunnen plannen zodat we maar 2 dagdelen 'uit huis' moesten. En dit in 2 weken tijd zodat we voor de zomervakantie alles rond hadden. Echt super!

M uit: Zwijndrecht

21-12-2018