Beoordelingen Estate Makelaar

• Kwaliteit bezichtiging 8,9

Anne uit: Hendrik Ido Ambacht

15-09-2017

Makelaar: Edwin Tijssen

Edwin is in onze ogen de meest betrokken en bekwame makelaar van Hendrik Ido Ambacht!
Andere makelaars werken anders zijn veel onpersoonlijker en kunnen nog veel van Edwin leren als het gaat om wat een makelaar nou eigenlijk echt is!
Voor wie zijn huis wil verkopen of een huis wil kopen, maakt niet uit hij is de meest betrouwbare !

Aart-jan uit: Zwijndrecht

04-09-2017
7,3

Theo uit: H . I . Ambacht

02-09-2017
7,9

Makelaar: Edwin Tijssen

Goed en zeker aan te bevelen.!!

Willem uit: Dordrecht

30-08-2017

Lara uit: Dordrecht

02-08-2017

Makelaar: Carolien Koster

Carolien heeft tijdens het hele proces alles voor mij geregeld en er voor gezorgd dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken! Zo'n enthousiaste makelaar gun je iedereen!!

Sjaak uit: Hendrik-Ido-Ambacht

01-08-2017

Makelaar: Edwin Tijssen

Erg prettige samenwerking gehad met Edwin. Wellicht bij aanvang iets te bescheiden geweest met de vraagprijs en deze eerder of alsnog hoger moeten inzetten. Maar dat is achteraf altijd makkelijk te constateren. Desalniettemin erg tevreden met het behaalde resultaat.

Sjaak

Stephan uit: Zwijndrecht

31-07-2017
5,5

Makelaar: Marco van der Kruk

We zitten nu nog steeds met een lege koker van Estate. Die is tot op heden nog niet gevuld. Bord verkocht heeft veel te lang geduurd. Teken afspraak hebben we zelf voor moeten zorgen. Wij zijn echt teleurgesteld in Estate. Met vriendelijke groet Stephan en Kim Roovers

Deborah uit: Zwijndrecht

27-07-2017

Patrick uit: Dordrecht

20-07-2017

Makelaar: Carolien Koster

Mocht je opzoek zijn naar een makelaar die omdenkt voor de beste prijs, meedenkt, altijd bereikbaar is (ook 's avonds en in het weekend), geen gelikte verkooppraatjes heeft en gewoon keihard werkt voor je dan zou ik Caroline van Estate aanbevelen!

Theo uit: Zwijndrecht

16-07-2017
7,8

Makelaar: Marco van der Kruk

Deskundig en correct geholpen.