Beoordelingen Essent

8,2

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

1 t/m 10 van 20986 beoordelingen

H. uit: Staphorst

6,3

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Ik was voorheen ook klant, heb zelfs meerdere klanten bij jullie aangebracht.

Hansvkemenade uit: Oss

5,7

Slecht

J.P. uit: Geldrop

Merk weinig van tot niets van de overstap Nuon Essent

Linda uit: Spijkenisse

n.v.t.

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Ik vind het heel jammer dat ik er niet op geattendeerd ben dat het is een zeer slecht moment was om over te stappen. Er werd een bedrag van 150 euro cadeau gegeven als ik over zou stappen voor drie jaar. Maar over de eindafrekening die precies over de duurste maanden van het jaar ging en waardoor ik 200 euro bij moest betalen werd met geen woord gerept. Eneco was bereid om mij een extra korting van 100 euro te geven als ik bij hen zou blijven. Dat heb ik afgeslagen omdat ik jullie aanbod aantrekkelijker vond. Als ik er op was gewezen dat de eindafrekening hoger uit zou kunnen vallen, dan had ik dat nooit gedaan. Ik ben 59 jaar oud en ik ben nu bij de 3e energieleverancier in mijn leven. Daaruit blijkt dat ik niet snel over te halen ben en zult u begrijpen dat ik enige uitleg over de eindafrekening wel prettig had gevonden. U zult ook begrijpen dat ik er daarom voor kies geen cijfers te geven

Uwe uit: Hengelo (O)

5,0

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
De overstap voor Energie is goed verlopen, de verwerking en informatie over mijn Zonnepanelen is bijzonder slecht diverse malen contact gehad maar tot op heden nog geen info.

A.r vink uit: Dordrecht

Super!

Vienna van Tilburg uit: Tilburg

Lissy uit: Geldrop

7,3

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Jammer dat ik zelf de boete van het overstappen moet betalen alvorens ik het terug krijg wat 3 maanden duurt

rene uit: Geleen

6,7

niet zo goed

R. Bansidhar uit: Rotterdam

7,7

Slecht.
Ik heb de premie van 175 euro nog niet ontvangen en Essent heeft de contractbreukkosten aan de vorige leverancier nog niet betaald, zoals is beloofd.
Ik zal dus Essent afraden.