Beoordelingen ESS Zonnepanelen

• Betalingsmogelijkheden 9,3

henriette uit: Tilburg

09-07-2018
1,0

mijn omvormer is in april kapot gegaan, heb contact met het bedrijf gehad en er zou een andere gebruikte toe gezonden worden. na 5x gebeld te hebben wanneer ze hem zouden installeren. werd er gezegd dat ik dat zelf moest doen. ik ben 80 jaar en moest met artrose via de vlizotrap naar de zolder met een omvormer van 35 kilo. heb de buurman laten bellen om telefonisch de omvormer aan te laten sluiten, waarbij bleek dat deze omvormer ook gewoon kapot was. veel gebeld en gemaild en heb nu op 9-7-2018 nog steeds geen andere omvormer ontvangen. het bedrijf geeft geen thuis. dus garantie tot aan de poort.

Mieke uit: Arcen

29-06-2018

Leuke jongens. Professioneel.

Jan uit: Geleen

27-06-2018

Goede duidelijke voorlichting. Correcte afhandeling van aanvraag. Duidelijke afspraken voor plaatsing en komen deze ook na. Installatie snel en correct uitgevoerd door goede vakman. Zeker aanbevelenswaardig.
Bedankt ESS.

Martijn uit: Rosmalen

27-06-2018

Bram uit: Swalmen

18-06-2018

Recent een huis gekocht waarop al zonnepanelen van ESS-Zonnepanelen lagen. Via e-mail hulp gevraagd bij de installatie van ons nieuwe WiFi netwerk op de zonnepanelen zodat we deze op afstand kunnen monitoren. Snel en duidelijk antwoord gekregen en alles is goed gelukt. Super service!

Roy uit: Sittard

15-06-2018

Zeer fijne afhandeling van offerte tot installatie en nazorg.

Felix uit: Arnhem

05-06-2018

Ik ben zeer tevreden over ESS. De installateurs zijn deskundig en werken netjes en vlot. Communicatie verliep ook prima.

Ineke uit: Maastricht

27-04-2018
9,7

Frans uit: Beek

19-04-2018

Herman uit: Reuver

17-04-2018

Vriendelijke mensen werken goed en snel .dus klantvriendelijk