Beoordelingen ESKO Plus Kozijnen

Bert uit: Hoorn

02-03-2018
9,8

P. Schipper, Medemblik

Wat zijn we superblij met onze kozijnen en deur. Onze complimenten wat betreft de vakmannen die gisteren (1-3-2018) onze voorpui, achterpui en deur hebben ingezet. Nette afwerking. Bijzonder vakkundig en wat een bikkels!  De omstandigheden waren erbarmelijk ( - 6 graden ) koud! Dit bedrijf van Peter Schipper van ESKO is een aanrader.

Gerard uit: Almere

27-02-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles tot op de puntjes als afgesproken en uitgevoerd

Else uit: Marken

26-02-2018

Ervaring met: Overige

Ik ben heel blij met mijn kozijnen deuren en ramen
Twee fantastische heren hebben alles gemonteerd in toch wel een koude week, en alles zonder grote beschadigingen.

Frank en Nelly uit: Uitgeest

02-02-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Wij zijn zeer tevreden met de levering en montage van de door ons bestelde kozijnen. Met name het vakmanschap van de monteurs van Promonta uit Huissen, hun vriendelijkheid en de perfecte en schone manier van werken is bijzonder. De advisering door dhr. Leistra kenmerken wij als zeer deskundig. Dit was de tweede bestelling die wij plaatsten en wederom zeer tot tevredenheid. Wij kunnen en zullen Esko-plus kozijnen dan ook van harte aanbevelen.
Wij zijn het ook hartgrondig eens met de slogan gevoerd door de monteurs: KWALITEIT IS GEEN TOEVAL!!

Ben en Hennie uit: Anna Paulowna

12-05-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Zeer prettige ervaring vanaf het eerste moment van intake ,met deskundige adviezen, tot aan het plaatsen van de kozijnen en de prima afwerking. Goede vakmensen en harde werkers. Wij zijn erg tevreden met het resultaat

Michele uit: Zandvoort

Ervaring met: Kunststof kozijnen

super service en geweldige kwaliteit!!

A uit: Oegstgeest

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Op mijn aanvraag voor een offerte werd traag gereageerd. Daarna verliep alles vlot en soepel. Inmeten en plaatsing ging zeer vakkundig.

Evert uit: Haarlem

Ervaring met: Schuifpuien

Bekwame, rustige professionals die snel en schoon werken. Het eindresultaat is een plaatje.

E.P.E. uit: Zwaag

06-02-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Wij hebben alles zeer prettig en professioneel ervaren,er wordt goed meegedacht en tot in de puntjes uitgevoerd,nogmaals onze dank Roek en Bert Beumer

Ko uit: Zaandam

05-02-2017
8,2

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Kwaliteit, snel, heldere communicatie en vakkundige montage. Vinden het alleen jammer dat er kunststof handgrepen worden gemonteerd; ziet er toch wat goedkoper uit terwijl ESKO zeker niet de goedkoopste aanbieding is. Montage van metalen/aluminium handgrepen geeft betere uitstraling. Op houten kozijnen wordt volgens mij nooit een plastic handgreep gemonteerd.