Beoordelingen ESKO Plus Kozijnen

• Vakmanschap 8,9

Marco uit: Heerhugowaard

20-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

De 2 mannen die kwamen waren perfect op elkaar ingespeeld. Geen 9tot 5 mentaliteit en het was letterlijk niet lullen maar poetsen.

Ari uit: Oudkarspel

17-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles perfect gegaan. Erg blij mee !

W.F. uit: Castricum

19-08-2018

Ervaring met: Deuren

Wij zijn heel blij met onze nieuwe voordeur met kozijn, voor een redelijke prijs. Zelden een montage ploeg gezien die aan een half woord genoeg had om het werk heel rustig en goed uit te voeren (prima mensen).

F J uit: Alkmaar

29-07-2018
2,0

29-07-2018 Alkmaar.

Sinds April 1999 hebben we kunststof kozijnen, toen waren wij te vrede .
Nu hebben we er spijt van , de folie laat los er is al een keer wat vervangen.
Wij wouwen van schilderen en onderhout af zijn.
Dus dit is mislukt !!!!!

Bert uit: Hoorn

02-03-2018
9,8

P. Schipper, Medemblik

Wat zijn we superblij met onze kozijnen en deur. Onze complimenten wat betreft de vakmannen die gisteren (1-3-2018) onze voorpui, achterpui en deur hebben ingezet. Nette afwerking. Bijzonder vakkundig en wat een bikkels!  De omstandigheden waren erbarmelijk ( - 6 graden ) koud! Dit bedrijf van Peter Schipper van ESKO is een aanrader.

Gerard uit: Almere

27-02-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles tot op de puntjes als afgesproken en uitgevoerd

Else uit: Marken

26-02-2018

Ervaring met: Overige

Ik ben heel blij met mijn kozijnen deuren en ramen
Twee fantastische heren hebben alles gemonteerd in toch wel een koude week, en alles zonder grote beschadigingen.

Frank en Nelly uit: Uitgeest

02-02-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Wij zijn zeer tevreden met de levering en montage van de door ons bestelde kozijnen. Met name het vakmanschap van de monteurs van Promonta uit Huissen, hun vriendelijkheid en de perfecte en schone manier van werken is bijzonder. De advisering door dhr. Leistra kenmerken wij als zeer deskundig. Dit was de tweede bestelling die wij plaatsten en wederom zeer tot tevredenheid. Wij kunnen en zullen Esko-plus kozijnen dan ook van harte aanbevelen.
Wij zijn het ook hartgrondig eens met de slogan gevoerd door de monteurs: KWALITEIT IS GEEN TOEVAL!!

Ben en Hennie uit: Anna Paulowna

12-05-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Zeer prettige ervaring vanaf het eerste moment van intake ,met deskundige adviezen, tot aan het plaatsen van de kozijnen en de prima afwerking. Goede vakmensen en harde werkers. Wij zijn erg tevreden met het resultaat

Michele uit: Zandvoort

09-05-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

super service en geweldige kwaliteit!!