Beoordelingen ESKO Plus Kozijnen

• Vakmanschap 8,7

Ben en Hennie uit: Anna Paulowna

12-05-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Zeer prettige ervaring vanaf het eerste moment van intake ,met deskundige adviezen, tot aan het plaatsen van de kozijnen en de prima afwerking. Goede vakmensen en harde werkers. Wij zijn erg tevreden met het resultaat

Michele uit: Zandvoort

Ervaring met: Kunststof kozijnen

super service en geweldige kwaliteit!!

A uit: Oegstgeest

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Op mijn aanvraag voor een offerte werd traag gereageerd. Daarna verliep alles vlot en soepel. Inmeten en plaatsing ging zeer vakkundig.

Evert uit: Haarlem

Ervaring met: Schuifpuien

Bekwame, rustige professionals die snel en schoon werken. Het eindresultaat is een plaatje.

E.P.E. uit: Zwaag

06-02-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Wij hebben alles zeer prettig en professioneel ervaren,er wordt goed meegedacht en tot in de puntjes uitgevoerd,nogmaals onze dank Roek en Bert Beumer

Ko uit: Zaandam

05-02-2017
8,2

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Kwaliteit, snel, heldere communicatie en vakkundige montage. Vinden het alleen jammer dat er kunststof handgrepen worden gemonteerd; ziet er toch wat goedkoper uit terwijl ESKO zeker niet de goedkoopste aanbieding is. Montage van metalen/aluminium handgrepen geeft betere uitstraling. Op houten kozijnen wordt volgens mij nooit een plastic handgreep gemonteerd.

Gerard uit: Zaandam

31-01-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Het werk is keurig volgens afspraak uitgevoerd door goed opgeleide vakmensen.

A.G.P. uit: Den Helder.

30-01-2017

Totaal zeer goed.

RJE uit: Huizen

09-01-2017
8,2

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Montage werd uitstekend verzorgt door het bedrijf waar Esko kozijnen mee samenwerkt.

Hoewel initiƫle contact formulier niet werd geregistreerd en ook informatie pakket niet is ontvangen, is verdere communicatie wel duidelijk en compleet geweest.

E.E.M. uit: Heemstede

12-12-2016

Ervaring met: Kunststof kozijnen

ik ben zeer tevreden over het hele traject rondom de keuze, de aanschaf, en het plaatsen van de kozijnen.
en de vriendelijke en correcte benadering.