Beoordelingen ESKO Plus Kozijnen

uit: 't veld

19-03-2019
6,0

Ervaring met: Kunststof kozijnen

6 kozijnen wilde we laten vervangen. In eerst instantie waren we vol lof over dit bedrijf qua adviezen en hoe ze ons te woord stonden..

wij kregen qua planning 2 dagen door dat ze er mee bezig zouden zijn en of we dan ook alles aan de kant wilde schuiven...

Twee hele aardige monturen. Ze kwamen 2 uur later. Dit kan gebeuren. Krijg je te horen dat het glas van het grote voorraam gesneuveld is door een logistieke fout. Kan ook gebeuren. Helaas blijkt dat ze een contract hebben met 1 fabriek en ze zich daar aan vast binden. Dus moeten we nog,( zoals ons verteld is) waarschijnlijk 2 weken wachten.. punt is. Je krijgt te horen we doen ons best om het zo snel mogelijk te leveren, maar los het probleem op en blijf niet bij 1 fabriek steken!! Wij moeten weer verlof aanvragen op het werk.. en alle spullen opnieuw aan de kant schuiven en gordijnen weer ophangen en weer eraf halen. Moeten we weer vrij vragen en de hele reutemeteut aan de kant zetten.. En zoeken naar een andere fabriek 'ho maar' . Wel kon ik zelf een bedrijf regelen. Voor eigen rekening dan. Of ze moeten naar Duitsland voor het glas(Be my guest)!
Na 1 (vanaf 930uur)dag werken zijn er van de 2 ramen gedaan. Onafgewerkt!!
2de dag. Glas van grote raam is er uiteraard niet. Maar blijkt dat ze met de twee ramen beneden. Recht toe recht aan 1 hele dag bezig zijn. Hu?? Jullie hadden twee dagen voor 6 gepland?!

Blijken uiteindelijk, nadat 4 ramen boven gemonteerd en afgewerkt zijn, de afwerklatjes een totaal andere wit te zijn dan het kozijn!! En kan absoluut niet in een andere kleur geleverd. Dit is super storend!!! De gebroken naden zijn weggewerkt met wat kit. Zo van dan zien we die ribbels niet meer. Ik vind het totaal geen eenheid met het kozijn, wat ik voor die kwaliteit wel verwacht.

Verder zitten er kieren in de hoekse naden.. Dit schijnt door de computermeting te komen. Hebben de aardig mannen proberen op te lossen. Maar nu zit er een afdruk van het gereedschap in en zien we alsnog kieren. Bij mij zijn kieren een ruimte waar rommel in kan komen. Wat op een later moment lijd tot ellende!!

Almetal niet heel tevreden nee

Henk uit: Oudorp

27-12-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Ik heb in 1995 door dit bedrijf mijn gehele woning laten voorzien van nieuwe kozijnen.
Nog steeds is alles mooi en strak.
Een echte aanrader.

Marco uit: Heerhugowaard

20-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

De 2 mannen die kwamen waren perfect op elkaar ingespeeld. Geen 9tot 5 mentaliteit en het was letterlijk niet lullen maar poetsen.

Ari uit: Oudkarspel

17-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles perfect gegaan. Erg blij mee !

W.F. uit: Castricum

19-08-2018

Ervaring met: Deuren

Wij zijn heel blij met onze nieuwe voordeur met kozijn, voor een redelijke prijs. Zelden een montage ploeg gezien die aan een half woord genoeg had om het werk heel rustig en goed uit te voeren (prima mensen).

F J uit: Alkmaar

29-07-2018
2,0

29-07-2018 Alkmaar.

Sinds April 1999 hebben we kunststof kozijnen, toen waren wij te vrede .
Nu hebben we er spijt van , de folie laat los er is al een keer wat vervangen.
Wij wouwen van schilderen en onderhout af zijn.
Dus dit is mislukt !!!!!

Bert uit: Hoorn

02-03-2018
9,8

P. Schipper, Medemblik

Wat zijn we superblij met onze kozijnen en deur. Onze complimenten wat betreft de vakmannen die gisteren (1-3-2018) onze voorpui, achterpui en deur hebben ingezet. Nette afwerking. Bijzonder vakkundig en wat een bikkels!  De omstandigheden waren erbarmelijk ( - 6 graden ) koud! Dit bedrijf van Peter Schipper van ESKO is een aanrader.

Gerard uit: Almere

27-02-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles tot op de puntjes als afgesproken en uitgevoerd

Else uit: Marken

26-02-2018

Ervaring met: Overige

Ik ben heel blij met mijn kozijnen deuren en ramen
Twee fantastische heren hebben alles gemonteerd in toch wel een koude week, en alles zonder grote beschadigingen.

Frank en Nelly uit: Uitgeest

02-02-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Wij zijn zeer tevreden met de levering en montage van de door ons bestelde kozijnen. Met name het vakmanschap van de monteurs van Promonta uit Huissen, hun vriendelijkheid en de perfecte en schone manier van werken is bijzonder. De advisering door dhr. Leistra kenmerken wij als zeer deskundig. Dit was de tweede bestelling die wij plaatsten en wederom zeer tot tevredenheid. Wij kunnen en zullen Esko-plus kozijnen dan ook van harte aanbevelen.
Wij zijn het ook hartgrondig eens met de slogan gevoerd door de monteurs: KWALITEIT IS GEEN TOEVAL!!