Beoordelingen Esco Vloeren

• Garantie / nazorg 7,7

Giel uit: Eindhoven

12-02-2019
9,8

Van a tot z tot in de puntjes geregeld, gewoon top

Dons Herfst uit: Zoetermeer

15-01-2019

Geweldige service, na twee jaar ging mijn vloer werken en kwam in de hoek omhoog. Dit bleek vocht onder de oude vloer te zijn, Esco heeft delen vervangen en plaat eronder geplaatst. Dit vocht was door beide partijen niet te voorzien, omdat vloer over vloer is gelegd, ook voor warmte isolatie. Esco heeft de reiskosten en arbeidsloon voor rekening genomen, grote pluim!

Hugo Pero uit: Eindhoven

04-01-2019
8,5

Wij hebben onze vloeren bij Esco gekocht en we zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Ze hebben een ruim assortiment van vele kwaliteitsvloeren. Je kan echt alle kanten op en het in principe 'zo gek maken als je wil' qua prijs.
Het is altijd vrij druk in de zaak (positief) dus soms kan het even duren dat je moet wachten. Maar dit is niet storend.

2,5 jaar geleden hebben we voor boven een klik PVC vloer gekocht. Daar bleek later een productie-fout op te zitten. Dit was buiten de schuld om van Esco. Maar Esco heeft de bestaande vloer eruit gehaald en een nieuwe vloer gelegd. En daarbij ook rekening gehouden met onze wensen.
Echte vakmensen en een goede service. Ik kan esco aan iedereen aanbevelen

Peter uit: Nieuwegein

09-10-2018
9,9

Zeer fijne prettige ervaring met betrekking tot het gehele traject, binnenkomst showroom, oplevering, nazorg.

Ook fijn dat het personeel meedenkt.

D.C Hornikx uit: Eindhoven

06-09-2018
1,0

L.s
Het was dom van mij om de resterende pakken vloerdelen niet meteen terug te brengen want ik had ze al in juni gekocht en in juli gelegd. Door de verhuizing ben ik daar niet allert genoeg op geweest en heb ik het uitgesteld tot alles achter de rug was. Op de bon stond geen uiterste retourdatum en het was me bij aankoop ook niet verteld. Nu betaal ik hier de prijs voor. Voor mij heel veel geld en ik weet niet wat ik met het hout moet doen. Op aanraden van de verkoopster had ik extra pakken gekocht. Die zou ik terug kunnen brengen. Dat had ik dus niet moeten doen. De pakken Declassee zijn ongeopend en staan in de droge garage.
Ik begrijp best dat jullie streng moeten zijn , maar dat er op geen enkele manier naar een oplossing gekeken wil worden , daarin ben ik erg teleurgesteld.
Ik vind jullie showroom prachtig maar de service niet.

Ben uit: Goirle

04-09-2018
4,7

Al in 2 huizen vloer materiaal super, nu was de vloer aan opknap beurt toe, langs geweest bij esco voor advies, samen met verkoper nieuwe kleur uitgekozen. Advies opgevolgd vloer geheel opnieuw geschuurd en ingewaxt met geadviseerde materialen kleur en materialen vlekkerig en erg dof.
Foto’s opgestuurd en gebeld 0 op request esco bedankt toch niet.

M. van de Wetering uit: waddinxveen

10-08-2018
6,0

Er moet me toch iets van het hart. Wij hebben 2,5 geleden een houten vloer gekocht bij Esco te Zoetermeer. We hebben aangegeven dat we graag een houten vloer wilden maar dat we toch wat huiverig waren voor de 'gevoeligheid' van hout aangezien we 2 kleine kinderen hebben. Er werd toen gezegd dat hout wel wat gevoeliger is dan plavuizen of laminaat maar het zeker wel tegen een stootje kan. In de showroom mochten we zelfs een kopje hete esprosso over een plank gooien en dat had inderdaad geen effect.

Nu zijn wij 2,5 jaar verder en ziet onze vloer er op sommige plekken echt niet meer uit! Wij zijn ontzettend teleurgesteld in dit resultaat. We hebben een kleed weggehaald en het verschil tussen de planken is echt enorm. Een druppel water dient echt direct opgeveegd te worden, je ziet de plank gewoon aangetast worden als je dit niet doet. Een autootje dat valt levert direct een deukje op.

Het was voor ons een enorme investering en we vragen ons echt af hoe de vloer er over nog 2 jaar uitziet....

S. Rafatian uit: Veenendaal

30-07-2018
3,2

Voor een gehele woning vloeren en toebehoren aangeschaft bij Esco Vloeren Ede. Tot het zetten van de handtekening op de offerte ging het goed, daarna ging het fout.

Het aantal m2 dat volgens tekening is uitgerekend door Esco en de benodigde aantal m2 waren volledig fout. Er was te veel tegels en te weinig plinten geleverd en net genoeg laminaat waardoor de montage niet volgens afspraak afgerond kon worden. Daarnaast  heb ik te veel materiaal terug gebracht maar heb ik te horen gekregen dat ik nog 3 weken moet wachten tot mijn geld  kan krijgen ivm vakantieperiode! Ik heb wel voorstel gedaan om mijn kredit afrekenen met restant betalling die ik nog moet voldoen ivm laminaat leggen maar tot mijn verbazing mocht het niet dat is toch raar! Verder wordt de plinten pas in week 34 gelevert als het goed gaat. Kortom ging alles fout. Indien je naar de winkel gaat worden er allerlei beloftes gedaan om het op te lossen maar helaas ivm vakantie moet ik 3 weken mijn  verhuizing en installatie van mijn nieuw keuken uitstellen.

Het verkeerde levering en de daarbij komende vertraging hebben voor een extra kosten gezorgd en enige antwoord van Esco alleen sorry en vervelend.

Daarom heb ik gekozen om deze ervaring te schrijven.

jaap meerman uit: zoetermeer

20-04-2018
9,6

top zaak met top mensen daar wordt je blij van🙂.

Pras uit: Utrecht

28-03-2018
7,1

Met name zeer goede ervaring met parketteurs.