Beoordelingen Esco Vloeren

• Garantie / nazorg 7,8

jaap meerman uit: zoetermeer

20-04-2018
9,6

top zaak met top mensen daar wordt je blij van🙂.

Pras uit: Utrecht

28-03-2018
7,1

Met name zeer goede ervaring met parketteurs.

klaas uit: Rotterdam

12-03-2018
3,2

aantal jaar geleden vloer gekocht bij Esco (multiplank eiken in witte wax). specifiek gevraagd naar het leggen (strak tegen deurposten, trap etc. Dit was volgens de verkoper standaard. Bij het leggen (direct verlijmen op ondervloer) bleek echter dat standaard met plakplinten wordt gewerkt. erg lelijk! hoeken bij deurposten bleven gewoon gaten. Nu zijn we door verkleining haardplateau genoodzaakt wat planken te vervangen en aan te helen naar nieuwe situatie. Geeft Esco doodleuk (via hun legbedrijf) te kennen dat er afwijking in kleur is tov nieuwe plank en dat ze niets kunnen betekenen. Zeker te moeilijk en te weinig m2. Wat een slechte service!!

Robbertsen uit: Ede

25-02-2018
2,3

Voor een gehele woning vloeren en toebehoren aangeschaft bij Esco Vloeren. Tot het zetten van de handtekening op de offerte ging het goed, daarna ging het fout.

Het aantal m2 dat volgens tekening is uitgerekend door Esco en de benodigde aantal m2 waren volledig fout. Er was veel te weinig materiaal geleverd waardoor de montage niet volgens afspraak afgerond kon worden. Daarnaast een volledig verkeerde lijm en voeg geadviseerd (en geleverd) die niet op het type vloer aangebracht kon worden. Indien je naar de winkel gaat worden er allerlei beloftes gedaan om het op te lossen maar er wordt niets nagekomen.

Het verkeerde advies en de daarbij komende vertraging hebben voor veel extra kosten gezorgd, Esco was niet bereid om dit op een fatsoenlijke manier op te lossen. Totaal niet klantgericht, dreigen direct met een incassobureau. Geen aanrader!

Wim Mesman uit: Valkenswaard

24-02-2018
n.v.t.

Na mijn ingezonden klacht werd er meteen contact met mij opgenomen en het probleem naar alle tevredenheid opgelost.

Wim Mesman uit: Valkenswaard

16-02-2018
5,9

Ongeveer 3 jaar geleden parketvloer gekocht en gelegd door Esco.Bleef kraken en verkoop appartement zou niet doorgaan, wanneer er niets aan de vloer werd gedaan. Ben terug gegaan naar bedrijf in Westerhoven en men heeft nu dezelfde vloer opnieuw gelegd met ander onder tapijt.Eveneens is hij nu aan zijkanten ook gelijmd, terwijl in eerste instantie alleen op kopzijde was gelijmd.
Moest voor herstel wel 950 Euro betalen.
Waarom kon in eerste instantie vloer niet meteen gelegd worden zoals nu is gedaan?
Ben het niet eens met de rekening welke ik nu heb moeten betalen.
Ontvang gaarne uw visie in deze voordat ik evt verdere stappen ga nemen.
In afwachting van Uw reactie, teken ik,
Met vr. Groet,
Wim Mesman

Mw.Das uit: Veldhoven

26-01-2018

Hele goede service,problemen worden meteen opgelost.

Camiel uit: Nijmegen

04-01-2018
5,7

Eerste aankoop verliep prima. Door het deskundige personeel werden we prima geholpen. Er is een kleine cursus gegeven waardoor wij zelf de vloer konden leggen. Over deze geleverde vloer dan ook geen klachten. Met deze prettige ervaring in ons achterhoofd hebben we jaren later wederom bij Esco een aantal vloeren gekocht voor ons nieuwe huis. Dit verliep geheel niet naar wens. Multiplank was uiterst bol geleverd, waardoor wij nu veel holle plekken onder de vloer hebben omdat daar geen hechting heeft plaats gevonden. Deze vloer was overigens door een goede professional van Esco gelegd. Daarnaast minimaal geleverd ondanks het zeer geringe snijverlies. De massieve grenen plank vertoonde fabrieksfouten zoals maatverschillen en foutief gefreesde veren en groeven. De eiken mozaïek vloer die wij als zichtvloer hebben gelegd vertoonde enorme maatverschillen. Helaas is op geen van de drie constateringen in gegaan en is alles afgedaan als een probleem dat hoort bij een natuurproduct. Frustrerend dat er niet oprecht geluisterd werd naar onze problemen. Opmerkelijk dat ervaringen met dezelfde winkel zo uiteen kunnen lopen.

Vincent uit: Haarlem

30-11-2017

Heel klantgericht. Er wordt ook meegedacht. Bij aanpassing was er geen enkel bezwaar.

Fam. J. uit: Hapert

07-11-2017

Erg prettig, meedenkend en flexibel! Zeker aan te bevelen.