Beoordelingen Esco Vloeren

• Garantie / nazorg 8,0

Peter van Hoof uit: Dommelen gemeente Valkenswaard

29-09-2017
8,1

Tot nu toe zeer goede ervaring met ESCO medewerkers.
zou zeker ESCO aanbevelen bij andere

Bart van der Sluijs uit: Waalre

29-09-2017

Het enige verbeterpunt vind ik het tekort aan daglicht in de showroom waardoor het mogelijk was om de juiste kleur voor de houten vloer te bepalen

Angelique Seelen uit: GOIRLE

15-08-2017
8,5

Wij zijn z├ęker een tevreden klant! Na 6 jaar hebben wij onze houten vloer zelf opnieuw in de olie gezet. Michiel, naar later bleek 1 van de mede-eigenaren, heeft ons buitengewoon betrokken en deskundig gecoached in het op orde krijgen van onze vloer. Telkens een stap verder richting 'het gewenste resultaat'. Ondanks de drukte in de week voorafgaand aan de zomersluiting deed hij aanhoudend zijn best om gerichte aandacht en adviezen te geven. Tussen zijn mensen staan en achter de klant; Service waar Esco Op Staat!

Rick uit: Bergeijk

02-08-2017

Dennis Heesterbeek uit: Eindhoven

31-07-2017

Arne van Raay uit: Eersel

30-07-2017

Ben zeer tevreden! Altijd goed geholpen. Prijs kwaliteit is super!

Herps uit: Bergeijk

29-07-2017

Twee keer op vrijdag rond 18 uur geweest geloof ik. Was iedereen aan het eten en kon ik niet geholpen worden dat is eigenlijk mijn enige min puntje.

Daniel rennenberg uit: Luyksgestel

Goed geholpen goede service

Luuk de haas uit: Lommel

29-07-2017

Gewoon fijne mensen denken met je mee.

Voorst uit: Doetinchem

22-05-2017
5,0

Na het leggen een vlek in de vloer geconstateerd. Deze is er door Esco uitgeschuurd maar een jaar later zie je nog een lelijke vlek. Mailtjes hierover werden constant niet beantwoord. Heel slechte service. Maar hun tactiek werkt, want op een gegeven moment ben je er zo klaar mee dat we het zelf maar hebben laten rusten. Dus geen aanrader!