Beoordelingen Esco Vloeren

• Garantie / nazorg 8,0

Wim Mesman uit: Valkenswaard

16-02-2018
5,9

Ongeveer 3 jaar geleden parketvloer gekocht en gelegd door Esco.Bleef kraken en verkoop appartement zou niet doorgaan, wanneer er niets aan de vloer werd gedaan. Ben terug gegaan naar bedrijf in Westerhoven en men heeft nu dezelfde vloer opnieuw gelegd met ander onder tapijt.Eveneens is hij nu aan zijkanten ook gelijmd, terwijl in eerste instantie alleen op kopzijde was gelijmd.
Moest voor herstel wel 950 Euro betalen.
Waarom kon in eerste instantie vloer niet meteen gelegd worden zoals nu is gedaan?
Ben het niet eens met de rekening welke ik nu heb moeten betalen.
Ontvang gaarne uw visie in deze voordat ik evt verdere stappen ga nemen.
In afwachting van Uw reactie, teken ik,
Met vr. Groet,
Wim Mesman

Mw.Das uit: Veldhoven

26-01-2018

Hele goede service,problemen worden meteen opgelost.

Camiel uit: Nijmegen

04-01-2018
5,7

Eerste aankoop verliep prima. Door het deskundige personeel werden we prima geholpen. Er is een kleine cursus gegeven waardoor wij zelf de vloer konden leggen. Over deze geleverde vloer dan ook geen klachten. Met deze prettige ervaring in ons achterhoofd hebben we jaren later wederom bij Esco een aantal vloeren gekocht voor ons nieuwe huis. Dit verliep geheel niet naar wens. Multiplank was uiterst bol geleverd, waardoor wij nu veel holle plekken onder de vloer hebben omdat daar geen hechting heeft plaats gevonden. Deze vloer was overigens door een goede professional van Esco gelegd. Daarnaast minimaal geleverd ondanks het zeer geringe snijverlies. De massieve grenen plank vertoonde fabrieksfouten zoals maatverschillen en foutief gefreesde veren en groeven. De eiken mozaïek vloer die wij als zichtvloer hebben gelegd vertoonde enorme maatverschillen. Helaas is op geen van de drie constateringen in gegaan en is alles afgedaan als een probleem dat hoort bij een natuurproduct. Frustrerend dat er niet oprecht geluisterd werd naar onze problemen. Opmerkelijk dat ervaringen met dezelfde winkel zo uiteen kunnen lopen.

Vincent uit: Haarlem

30-11-2017

Heel klantgericht. Er wordt ook meegedacht. Bij aanpassing was er geen enkel bezwaar.

Fam. J. uit: Hapert

07-11-2017

Erg prettig, meedenkend en flexibel! Zeker aan te bevelen.

Peter van Hoof uit: Dommelen gemeente Valkenswaard

29-09-2017
8,1

Tot nu toe zeer goede ervaring met ESCO medewerkers.
zou zeker ESCO aanbevelen bij andere

Bart van der Sluijs uit: Waalre

29-09-2017

Het enige verbeterpunt vind ik het tekort aan daglicht in de showroom waardoor het mogelijk was om de juiste kleur voor de houten vloer te bepalen

Angelique Seelen uit: GOIRLE

15-08-2017
8,5

Wij zijn zéker een tevreden klant! Na 6 jaar hebben wij onze houten vloer zelf opnieuw in de olie gezet. Michiel, naar later bleek 1 van de mede-eigenaren, heeft ons buitengewoon betrokken en deskundig gecoached in het op orde krijgen van onze vloer. Telkens een stap verder richting 'het gewenste resultaat'. Ondanks de drukte in de week voorafgaand aan de zomersluiting deed hij aanhoudend zijn best om gerichte aandacht en adviezen te geven. Tussen zijn mensen staan en achter de klant; Service waar Esco Op Staat!

Rick uit: Bergeijk

02-08-2017