Beoordelingen Esco Vloeren

• Garantie / nazorg 8,0

Angelique Seelen uit: GOIRLE

15-08-2017
8,5

Wij zijn z├ęker een tevreden klant! Na 6 jaar hebben wij onze houten vloer zelf opnieuw in de olie gezet. Michiel, naar later bleek 1 van de mede-eigenaren, heeft ons buitengewoon betrokken en deskundig gecoached in het op orde krijgen van onze vloer. Telkens een stap verder richting 'het gewenste resultaat'. Ondanks de drukte in de week voorafgaand aan de zomersluiting deed hij aanhoudend zijn best om gerichte aandacht en adviezen te geven. Tussen zijn mensen staan en achter de klant; Service waar Esco Op Staat!

Rick uit: Bergeijk

02-08-2017

Dennis Heesterbeek uit: Eindhoven

31-07-2017

Arne van Raay uit: Eersel

30-07-2017

Ben zeer tevreden! Altijd goed geholpen. Prijs kwaliteit is super!

Herps uit: Bergeijk

29-07-2017

Twee keer op vrijdag rond 18 uur geweest geloof ik. Was iedereen aan het eten en kon ik niet geholpen worden dat is eigenlijk mijn enige min puntje.

Daniel rennenberg uit: Luyksgestel

Goed geholpen goede service

Luuk de haas uit: Lommel

29-07-2017

Gewoon fijne mensen denken met je mee.

Voorst uit: Doetinchem

22-05-2017
5,0

Na het leggen een vlek in de vloer geconstateerd. Deze is er door Esco uitgeschuurd maar een jaar later zie je nog een lelijke vlek. Mailtjes hierover werden constant niet beantwoord. Heel slechte service. Maar hun tactiek werkt, want op een gegeven moment ben je er zo klaar mee dat we het zelf maar hebben laten rusten. Dus geen aanrader!

Familie MBL uit: Den Dungen

03-04-2017
7,3

Wij gaven vorige x een onvoldoende beoordeling ivm slechte afhandeling klacht mbt het splijten van de eiken vloer. Inmiddels is onze klacht echter goed opgelost: 2 vriendelijke en bekwame jongens hebben keurig gewerkt (geschaafd, geschuurd, gelijmd, geolied), gecheckt of we tevreden waren en onze vloer ziet er weer goed uit, irritaties zijn verdwenen. Ben helaas naam van de jongens vergeten maar was vrijdag 31/3/17. Dank de service

Fam MBL uit: Den Dungen

07-02-2017
5,4

140 m2 massief eiken en 90 m2 grenen. Levering was goed. Laten leggen door professionele niet-Esco legger, lag er prachtig strak in. Echter: noesten sprongen uit het grenen, waardoor grote gaten. Eiken vloer ging splijten, harde knallen, kinderen met splinters in voeten en benen. Slechte kwaliteit!!! Werd opgelost door 2 mannetjes van Esco: vervangen van een paar planken duurde de hele zaterdag, met veel gezucht, gesteun, geklaag. Noesten repareren moesten we zelf maar doen, geen tijd meer voor. Achteraf niet de kans gekregen om feedback te geven. Maar nu komt het: de vervangende planken zijn ZO ONTZETTEND slecht gelegd. Ze liggen er nu een aantal maanden in, en komen omhoog! Daardoor stoten mensen hun tenen, kinderen struikelen, stoelen aan eettafel kunnen niet meer verschoven worden. Wij zijn behoorlijk moe hiervan en balen verschrikkelijk. Een spiksplinternieuw huis, waarvan de vloer strak er in is gelegd, verpest door Esco en waar we nu de komende 30, 40, 50 jaar tegenaan kunnen kijken.