Beoordelingen Erpe Zonwering

• Nazorg en garantie 9,4

Jenny uit: Leusden

14-07-2018

Ervaring met product: Buitenleven: overkappingen/schermen

Wij zijn zeer tevreden raad het iedereen. geweldig personeel

Walter uit: Soesterberg

16-05-2018
9,9

Ervaring met product: Buitenzonwering

Vandaag is ons nieuwe zonnescherm Verano met motor geplaatst. Zeer vakkundig snel en netjes. Complimenten we zijn erg tevreden over de prijs, snelle levering en goede service. Ik kan Erpe zonwering aanbevelen

Jeanette uit: Leusden

07-05-2018
7,8

Ervaring met product: Buitenzonwering

Bijna alles top, het enige punt wat ik heb is dat ze ongeveer om 8 uur 's morgens zouden komen en dat werd bijna 10 uur. En ik heb zelf moeten bellen waar ze bleven, het zou fijn zijn geweest als ik even door jullie werd gebeld dat de vorige klus langer duurde dan gepland.
Maar verder alleen maar lof en de afgelopen dagen hebben we er al met ontzettend veel plezier onder gezeten. :)

John uit: Huis ter Heide

03-05-2018

Ervaring met product: Binnenzonwering, Buitenzonwering, Overige

Uitstekende leverancier en heel betrouwbaar.

Franciska uit: Soesterberg

16-02-2018

Ervaring met product: Buitenleven: overkappingen/schermen

in november heft erpe een prachtige overkapping geplaatst. Nu problemen met gootfunctie. Dit heeft Erpe snel en vakkundig opgelost. Goede service.

stefan uit: ijsselstein

11-10-2017

Ervaring met product: Buitenzonwering, Buitenleven: overkappingen/schermen

overall een uitstekende leverancier. Schrijf review om met name de aftersales en nazorg te prijzen. Wij hadden na montage lekkage aan onze overkapping. Erpe heeft dit verschillende keren met kitten proberen te verhelpen. Helaas werkte dit niet. Toen aanvankelijk maar laten zitten. Maar omdat het toch bleef storen na geruime tijd nog maar eens gevraagd of ze het toch niet op een andere manier konden verhelpen. Dit hebben ze gedaan naar volle tevredenheid. Nog niet vaak meegemaakt dat een bedrijf, ook lang na betaling en levering, het product na volle tevredenheid van de klant wil krijgen. Een pluim voor erpe dus!

AWJ uit: Houten

02-07-2017
9,6

Ervaring met product: Buitenzonwering

Na uitgebreide inventarisatie op internet sprong de website , het e-mail contact en het showroombezoek er zeer positief uit. Wij voelden ons niet in een bepaalde richting gedwongen en iedereen dacht goed mee. Zowel de showroommedewerkers als de monteurs bij inmeten en plaatsen. Ons knikarmscherm werd geheel volgens afspraak ingemeten en geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen en het geheel goed nagelopen en uitgelegd. We zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat. Omdat het scherm recent geplaatst is hebben we nog geen oordeel over de nazorg. Maar door alle ervaringen tot nu toe en de persoonlijke benadering van alle medewerkers hebben we daar zeer veel vertrouwen in. Ik durf Erpe dan ook van harte aan te bevelen.

Kees en Ingrid uit: Baarn

22-03-2017
9,9

Ervaring met product: Binnenzonwering

Nergens zo'n ontvangst nog op deze manier meegemaakt. Er wordt bijzonder goed mee gedacht en doorgevraagd en uitgebreid advies gegeven over de producten in de showroom met een heerlijke cappucino.
De duo gordijnen zijn gemonteerd en we zijn zéér tevreden tot nu toe. Het wachten is nu nog op een zonnenscherm.

Peter uit: Maarssen

16-03-2017

Ervaring met product: Binnenzonwering

Duo rolgordijnen met draadloze afstandbediening via Brel-motoren Na een goed advies volgde een tijdige levering, correcte montage en goede nazorg. Vriendelijke personeel. Mooie goed functionerende oplossing.

Jolanda uit: Zeist

17-02-2017

Ervaring met product: Binnenzonwering

Vandaag onze duorolgordijnen opgehaald. De medewerkers zijn klantvriendelijk en de duorolgordijnen zijn prachtig. Bedankt medewerkers van Erpe