Beoordelingen Erpe Zonwering

• Nazorg en garantie 9,4

stefan uit: ijsselstein

11-10-2017

Ervaring met product: Buitenzonwering, Buitenleven: overkappingen/schermen

overall een uitstekende leverancier. Schrijf review om met name de aftersales en nazorg te prijzen. Wij hadden na montage lekkage aan onze overkapping. Erpe heeft dit verschillende keren met kitten proberen te verhelpen. Helaas werkte dit niet. Toen aanvankelijk maar laten zitten. Maar omdat het toch bleef storen na geruime tijd nog maar eens gevraagd of ze het toch niet op een andere manier konden verhelpen. Dit hebben ze gedaan naar volle tevredenheid. Nog niet vaak meegemaakt dat een bedrijf, ook lang na betaling en levering, het product na volle tevredenheid van de klant wil krijgen. Een pluim voor erpe dus!

AWJ uit: Houten

02-07-2017
9,6

Ervaring met product: Buitenzonwering

Na uitgebreide inventarisatie op internet sprong de website , het e-mail contact en het showroombezoek er zeer positief uit. Wij voelden ons niet in een bepaalde richting gedwongen en iedereen dacht goed mee. Zowel de showroommedewerkers als de monteurs bij inmeten en plaatsen. Ons knikarmscherm werd geheel volgens afspraak ingemeten en geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen en het geheel goed nagelopen en uitgelegd. We zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat. Omdat het scherm recent geplaatst is hebben we nog geen oordeel over de nazorg. Maar door alle ervaringen tot nu toe en de persoonlijke benadering van alle medewerkers hebben we daar zeer veel vertrouwen in. Ik durf Erpe dan ook van harte aan te bevelen.

Kees en Ingrid uit: Baarn

22-03-2017
9,9

Ervaring met product: Binnenzonwering

Nergens zo'n ontvangst nog op deze manier meegemaakt. Er wordt bijzonder goed mee gedacht en doorgevraagd en uitgebreid advies gegeven over de producten in de showroom met een heerlijke cappucino.
De duo gordijnen zijn gemonteerd en we zijn zéér tevreden tot nu toe. Het wachten is nu nog op een zonnenscherm.

Peter uit: Maarssen

16-03-2017

Ervaring met product: Binnenzonwering

Duo rolgordijnen met draadloze afstandbediening via Brel-motoren Na een goed advies volgde een tijdige levering, correcte montage en goede nazorg. Vriendelijke personeel. Mooie goed functionerende oplossing.

Jolanda uit: Zeist

17-02-2017

Ervaring met product: Binnenzonwering

Vandaag onze duorolgordijnen opgehaald. De medewerkers zijn klantvriendelijk en de duorolgordijnen zijn prachtig. Bedankt medewerkers van Erpe

Marieke uit: Amersfoort

23-11-2016

Ervaring met product: Buitenzonwering

We zijn erg tevreden. Helaas hadden wij de nazorg nodig en dit was goed geregeld. Het probleem werd snel opgelost door de monteurs.

Mirjam uit: Amersfoort

01-11-2016
9,7

Ervaring met product: Binnenzonwering

Zeer prettig contact in winkel en met monteur(s). Goede nazorg en mooie producten. Erg tevreden.

jenne uit: doorn

02-10-2016

Ervaring met product: Binnenzonwering, Buitenzonwering

Alles bij 1 plaatsing alles volgens afspraak ,zeer kundig en op tijd gemonteerd dat is nu al 4jaar geleden ,alles werkt nog steeds naar behoren,maar waar ik erg goed over tespreken ben is de nazorg ,doordat mijn vrouw ivm dementie nogal ondeskundig/ te snel de rolgordijnen laat zakken is er regelmatig een defect aan het oprolsysteem vd rolgordijnen ,ea uitgelegd bij Erpe,maar zonder morren leveren zij nu al 4 jaar enkele nieuwe per jaar zonder daar betaling hiervoor te willen hebben ,dat is pas service ongekend ,petje af en nogmaals bedankt !!!

GR uit: Soest

11-07-2016

Ervaring met product: Buitenzonwering

Bij Erpe op zaterdagochtend kijken voor een zonnescherm. Daar kregen we een goede uitleg en advies over het doek en kast. De keuze was snel gemaakt want we wisten wel een beetje wat we wilde. Onder het genot van een kopje koffie werd de offerte gemaakt. De maandag erna contact op genomen dat ze het zonnescherm konden bestellen. 4 Weken levertijd zeiden ze. En inderdaad ze waren er ook met 4 weken. Keurig netjes opgehangen en stroom snoertje ook netjes weggewerkt. We zijn er super blij mee. Laat de zon maar komen. Erpe heel erg bedankt voor de snelle levering en advies.

Henk uit: Soest

19-06-2016

Ervaring met product: Buitenzonwering

Zeer goed advies,vooraf bestellen zonder vaste leveringsdatum i.v.m. aanpassingen aan de woning om het te plaatsen was ook al geen enkel probleem, eenmaal bekend wanneer te plaatsen zeer snel een afspraak en ook zeer snel geplaatst(supersnelle vakkundige monteurs).
Gewoon simpelweg een hele goede prijs kwaliteit, verhouding, uitermate tevreden met het eindresultaat.