Beoordelingen Wiggelaar Verhuizingen Sedert 1883 B.V.

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,0

Meri uit: Amsterdam

21-11-2017
9,8

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Perfecte service. Zelfs het werk wat van te voren niet was afgesproken is keurig uitgevoerd.

Bente uit: Hoofddorp

15-11-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Peter en Ryan kwamen keurig op de afgesproken tijd. 1 kast moest gedemonteerd worden. Dat is professioneel gedaan. In korte tijd zaten de meubels van mijn moeder in de verhuiswagen. In Hoofddorp aangekomen waren de meubels weer snel boven. Het meubel moest weer in elkaar gezet worden en ook dat ging professioneel. Peter en Ryan kwamen aardig, rustig, beschaafd, geduldig en deskundig over. Een verhuizing is altijd een stressvolle gebeurtenis maar dankzij Verhuisbedrijf Wiggelaar prima te doen.

Geen

Willem uit: Diemen

14-11-2017

Arlette uit: Amsterdam

07-11-2017
7,4

Ik ben: eerste keer klant

Pluspunten:
Ontspannen mensen.
Prima verhuisteam

Verbeterpunten:
Ik ben verhuis naar zorgwoning.
Om medische reden.
Dit pand is pas gerenoveerd en opgeknapt.
De verhuizing ging prima en goed.
Er is alleen 1 ding.
Ik kreeg na afloop klachten i.v.m. De schade die het marmoleum had opgelopen door de karretjes die jullie gebruiken.
Ik geloof dat ze hondjes heten.

Ik denk niet dat er een andere oplossing was.
Ik ben bang dat de verhuizing niet anders kon.
Verder ben ik erg tevreden,maar inderdaad de karretjes hebben in de gang veel sporen gegeven.
Mijn beoordeling liever niet op internet plaatsen.
Ik kom net uit ziekenhuis.Kon niet eerder reageren.

Theo uit: Haarlem

05-11-2017
8,2

David uit: Diemen

24-10-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Zeer vriendelijke mensen. De verhuisploeg ging erg netjes en voorzichtig met onze spullen om. Ze waren ook erg snel

Ik zou het niet weten

dennis uit: amsterdam

22-10-2017
9,7

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Er is - ook bij eerdere verhuizingen - nooit over schade gepraat. Zoals 'n keer eerder bij schade aan een vrij delicaat houten beeld en aan de piano. Natuurlijk was er ook nu 1 enkel glas en 1 bord kapot. Het betrof toevallig net niet een waardevol bord, die waren er wel. Eén kapot glas was helaas wel waardevol). Helemaal niet erg, het hoort er volgens mij wel bij. Maar er is nooit naar geïnformeerd of over gepraat (ook niet door mij). Dat zou dus wel beter kunnen. Ik hoef geen vergoeding, daar gaat het niet om, maar duurdere glazen en borden en delicatere beeldjes zouden wellicht beter/anders verpakt en behandeld moeten worden.

Verbeterpunten:
Bij de inpakservice en enkele maanden opslag zou preciezer gelabeld kunnen worden. Nu staat er 'opslag' op het etiket. Maar dat zou met een kleur aangegeven kunnen worden. (opslag 1= rood etiket, opslag 2= groen etiket, adres 1= geel etiket adres twee= blauw etiket.) Liever op het etiket noteren wat er precies of ongeveer in zit: boeken of boeken uit de keuken, keukenmateriaal of tostimachine en waterkoker, servies of dinerborden, glaswerk dat soort ruime of juist precieze omschrijvingen. Ik ben heel tevreden maar het is wel een verbeterpunt. De kleuren kunnen ook gebruikt worden om de ruimte waar het vandaan komt aan te geven. (Boeken) uit de woonkamer geel. (Boeken) uit de keuken rood. Servies uit de ene kast geel, servies uit de andere kast rood. Op die manier. Dan moet er alleen wel een 'administratietje' van van bijgehouden en bij levering uit opslag meegeleverd moeten worden.

Saskia uit: Amsterdam

05-10-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Iedereen is SUPERbehulpzaam, vriendelijk en geen moeite is te veel!! Iets wat toch altijd een hele stressvolle periode is, werd dankzij de Wiggelaar-crew een ontspannen overgang naar een nieuwe periode in ons leven. Met zo'n bedrijf wil ik elke dag wel verhuizen!! :-)
Zeer gewaardeerd dat de jongens zelf aanboden om op de terugweg een tv te droppen bij een zieke buurvrouw!
Zeeeer gewaardeerd. Zowel door haar als door ons! Dank!!

Verbeterpunten:
Om eerlijk te zijn, zou ik niks kunnen verzinnen.

Henk uit: Amsterdam

05-10-2017
7,8

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Op tijd begonnen en vlot zo wel in als uitgeladen

Geen

Justus uit: Amsterdam

01-10-2017
7,8

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
1. Sfeer onder het team jonge verhuizers. Onderlinge humor en bijzonder hoge werktempo.
2. Professionaliteit en adviezen van taxateur. Helaas is die vertrokken bij Wiggelaar.

Verbeterpunten:
1. Als er bij de offerte wordt gezegd dat het een dag werk is, en het wordt uiteindelijk in 4 uur gedaan, voel je je wat bekocht als klant. Ook als er opeens een klus voor Wiggelaar vóór past.
2. Continuïteit: de taxateur was bij Wiggelaar vertrokken tussen de taxatie en de verhuizing.
3. Dozen die breekbaar zijn echt apart houden van het overige. Zowel bij vervoer als bij het uitladen.