Beoordelingen Wiggelaar Verhuizingen Sedert 1883 B.V.

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,0
  • Verhouding kwaliteit - prijs 8,9

Ineke uit: Amsterdam

29-05-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Goede vriendelijke harde werkers
Veel inzet
Goede prijs-kwaliteit verhouding

Verbeterpunten:
Er moest een piano mee, dat was bekend, Er was geen ervaring of passende / equipment om de piano via de vensterbank op de lift te krijgen. In het andere huis was het eigenlijk niet mogelijk om de draai vanuit de gang naar de woonkamer te maken. Met echt heel veel inspanning en inzet hebben de mannen het via het achterbalkon toch voor elkaar gekregen.
De tip is om bij dit soort meubilair goed te checken of het op de gewenste plek kan komen. Een leek als ik heeft geen idee.
Misschien ook een idee om bij een pianohandel te kijken welk gereedschap zij gebruiken. Bij levering vd piano door hetzelfde raam waren er geen problemen. Ik denk dat ze een soort ‘baantje’ hebben waarlangs de piano omhoog en omlaag geduwd kan worden.

Tom uit: Amsterdam

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Snel beslissen en afhandelen , stevig doorpakken, vakkundig en dat wekt vertrouwen , ik zat in een poep en een scheet in mn nieuwe huis.

H uit: Heiloo

8,2

Ik ben: vaker klant geweest

Derek uit: Hilversum

9,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Snel, duidelijk en vriendelijk communicatie. Professioneel uitgevoerd volgens afspraak.

Verbeterpunten:
De labelstickers op de verhuisdozen raken makkelijk los en vallen daardoor makkelijk van de dozen, wat het soms onoverzichtelijk maakt wat in de ingepakte dozen zit.

Hestia uit: Amsterdam

04-04-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Erik en Wijnand hebben mij supergoed, snel en deskundig geholpen bij de verhuizing. Alle meubels zijn zonder een krasje overgekomen. Ze dachten echt met me mee en het was duidelijk dat ze mij vooral zoveel mogelijk werk uit handen wilden nemen. Ook het voortraject vond ik prettig: er kwam iemand kijken om de hoeveelheid spullen in de schatten, telefonisch contact verliep prima en ik kreeg ruim vantevoren verhuisdozen, tape en inpakpier geleverd. Wat een service. En dat alles voor een mooie prijs. Echt grote complimenten voor jullie aanpak!!

Verbeterpunten:
Geen, ik zou echt helemaal niets weten.

Rene uit: Weesp

Mariette uit: Amsterdam

03-03-2018
7,1

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
zie hierboven

Verbeterpunten:
Betere informatievoorziening inpakinstructies (niet op website te vinden). Vergunning was voor verkeerde straat aangevraagd.

Annelie uit: Badhoevedorp

01-03-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Als je zelf goed heb ingepakt, zoals wij dat hadden gedaan, gaat het razend snel. Super vriendelijk personeel, netjes werkend, gaan zorgvuldig met je spullen om. 8 uur ging de bel, en om 13.30 uur werd iedereen vriendelijk bedankt. Echt super......

Verbeterpunten:
Aangeven aan de klant dat niet iedereen koffie drinkt😁
Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken. Het liep als een trein......

c uit: amsterdam

14-02-2018
7,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke voorlichting. Vriendelijke, bereidwillige verhuizers.

Verbeterpunten:
Van mijn linnenkast konden de deuren voor de verhuizing dicht, ook als klemden ze wel een beetje. Na de verhuizing wil de deur bij lange na niet meer dicht. Toen ik de verhuizer daarop wees, zei hij dat de vloer scheef was. Dat blijkt niet het geval. Ik had verwacht dat hij zich meer zou inspannen om de kastdeuren weer goed te krijgen.
Ook zijn zij de plakbanderol vergeten. Die kan worden opgehaald op de Volkerakstraat 19-1.Verder was ik zeer tevreden over het verloop van de verhuizing. vr.gr. C.Cleveringa