Beoordelingen Wiggelaar Verhuizingen Sedert 1883 B.V.

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,1

c uit: amsterdam

14-02-2018
7,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke voorlichting. Vriendelijke, bereidwillige verhuizers.

Verbeterpunten:
Van mijn linnenkast konden de deuren voor de verhuizing dicht, ook als klemden ze wel een beetje. Na de verhuizing wil de deur bij lange na niet meer dicht. Toen ik de verhuizer daarop wees, zei hij dat de vloer scheef was. Dat blijkt niet het geval. Ik had verwacht dat hij zich meer zou inspannen om de kastdeuren weer goed te krijgen.
Ook zijn zij de plakbanderol vergeten. Die kan worden opgehaald op de Volkerakstraat 19-1.Verder was ik zeer tevreden over het verloop van de verhuizing. vr.gr. C.Cleveringa

R.J. uit: Amsterdam

19-01-2018

Oncko uit: Amsterdam

16-01-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Snel, vakkundig, prettig

n.v.t.

Alex uit: Purmerend

28-12-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Top gegeregeld! Geen gezeik, alles netjes. Aardige verhuizers. Wij wilde ontstrest worden en dat is helemaal gelukt!! Bedankt!

Verbeterpunten:
Aan alles was gedacht, er werd zelfs een mat neergelegd in het nieuwe huis zodat ze net met de “vieze” schoenen doorliepen. Zonder te vragen gewoon uit hunzelf. Ik heb niks wat ik anders zou willen... het ging heel goed!.

Niels uit: Amsterdam

27-12-2017
9,8

M uit: Amsterdam

23-12-2017

Sarah uit: Amsterdam

22-12-2017

Verbeterpunten:
Misschien een grotere team voor verhuizen. Ze moeten meer medewekers oproepen voor de laatste uur en niet alles was klaar gemaakt (een paar kleine kasten moeten we nu verbouwen).

Sander uit: Amsterdam

22-12-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Prettig verhuisteam, dank!

Michiel uit: Ouderkerk aan de Amstel

21-12-2017

Renske uit: Monnickendam

20-12-2017
7,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Afspraak voor inventarisatie was vlot gepland.
Leeghalen eerste adres ging vlot. Toen bleek dat verhuiswagen te klein was, is meteen gebeld om de rest op de laten halen.
Er is meteen gebeld toen bleek dat ik had betaald voor een vergunning die niet was aangevraagd.

Verbeterpunten:
Ingezette verhuiswagen was te klein en er moest nog een busje komen, waarvoor ik nog een keer terug moest rijden naar mijn vorige adres, terwijl de verhuizing op mijn nieuwe adres doorging. Gelukkig had ik vrienden ter plaatse.
Betere inschatting maken van situatie ter plaatse. Lift die mee was moest eigenlijk tegen gevel, maar daar was geen plek voor. (Heeft alsnog wel gewerkt.)
Wanneer je een straat afzet voor een verhuizing zou ik eerst je lunchpauze nemen en daarna pas de straat afzetten en niet eerst afzetten en vervolgens half uur pauze nemen.
Checken of vergunning nodig is voor klant ervoor te laten betalen. Het was dat het ter sprake kwam met de verhuizer over had, die vervolgens meldde dat hij geen vergunning had. Na zijn contact met kantoor is het geld voor de niet benodigde vergunning binnen 2 weken terug betaald.