Beoordelingen Top Movers Harrie van Erp

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9

7,0

Riecky uit: Grave

04-12-2013

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Zeer tevreden klant

Verbeterpunten:
Zou zo een twee drie geen verbeterpunten weten alleen wel pakpapier gelijktijdig afleveren bij de bezorging van de verhuisdozen

Nicole uit: berghem

13-11-2013
3,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
afspraken waren helder en snel gemaakt met daar waar mogelijkheid flexibiliteit.

Verbeterpunten:
wij waren ontevreden over de verrhuizing en het betrokken personeel. klacht ingediend. echter nooit een reactie ontvangen, echter enkel aanmaningen. Nooit originele factuur gehad of reactie op een klacht. De klacht met betrekking tot beschadigde laminaat is wel uitgevoerd maar ook na herhaaldelijk bellen. Wij zijn ernstig teleurgesteld omdat wij bewust hebben gekozen voor een verhuisbedrijf omdat ik de vriednenkring te voorkomen. Echter hebben we nu nog een veel vervelendere ervaring met een erkend verhuisbedrijf die niet eens de moeite nemen om op een klacht te reageren. Voel me dus absoluut niet gehoord en al helemaal niet serieus genomen, ondanks herhaaldelijke pogingen tot contact

E uit: Tiel

30-10-2013

Afgenomen dienst(en): Opslag, In- uitpakservice

E.H. uit: Uden

29-10-2013
5,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
De pluspunten in dit verhaal zijn de 4 verhuizers die het heel goed gedaan hebben. Prima gewerkt, die weten waar ze mee bezig zijn. Vriendelijk en correct.

Verbeterpunten:
Telefonisch contakt moet beter. Narrige eigenaar die heel kortaf is. Er ging minder mee als was afgesproken maar aan de prijs werd niks meer gedaan.Ook de verhuislift is niet gebruikt en toch in rekening gebracht.Ze hadden hem niet eens bij zich.
Was wel afgesproken. Ook de afspraak van het ophalen van de dozen op de afgesproken datum werd door de eigenaar verworpen , zou pas 4 weken later kunnen. Waarom maak je dan afspraken. Als je op een appartement zit dan kan je geen 4 weken lege dozen bewaren. Dus hebben maar afgesproken om ze zelf te gaan brengen. Maar er werd ons kortaf medegedeeld dat het wel voor 9 uur sĀ“morgens moest want anders was er niemand meer.
Ons advies zet iemand aan de telefoon die klant vriendelijk is
want dat hoort zo als je in de dienstverlening zit.

Ton uit: Arbhem

25-10-2013

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Ik denk dat het resultaat van deze enquete heel duidelijk voor zichzelf spreekt ! Email: j.hoogwijk@upcmail.nl

Mart uit: Rosmalen

23-10-2013

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Houdt zich aan afspraken en lost klachten effectief op

Verbeterpunten:
De opslag en transport van de meubelen dient beter te zijn. De meubels (stoffering) kwamen vies/vuil terug. De klacht is vlot erkend door verhuisteam en kantoormedewerkers. De klacht is naar teveredenheid verholpen. Alleen jammer dat de slordigheid heeft moeten gebeuren. Dit was nergens nodig voor geweest. Het kost geld voor Van Erp en leverde ergenis voor ons op.

Bert uit: Oss

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
deskundigheid medewerkers

nvt

jeroen uit: Wageningen

Willem uit: Oss

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: vaker klant geweest