Beoordelingen Pot Verhuizingen/Logistiek

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,0

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Janny uit: Driebergen

28-09-2019

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice

Pluspunten:
Als de af handeling van de opslag naar mijn nieuwe adres met de zelfde inzet gebeurd ,ben ik zeer tevreden

?????

Robert uit: Zeist

28-09-2019
8,2

Verbeterpunten:
Communicatie tussen afdeling Planning en Receptie verliep niet altijd even soepel, waardoor beloofde terugbelafspraken niet altijd werden nagekomen. Receptie bleek vaak niet op de hoogte te zijn van met afdeling Planning gemaakte afspraken.

Marieke uit: Dordrecht

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Vriendelijke mensen. De verhuizing van de piano was zo gebeurd. Heel netjes en verzorgd gedaan!

Geen

theo uit: buren

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Pluspunten:
ga zo door

Lydia uit: Leusden-Zuid

9,5

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Ik had bij 4 verhuisbedrijven offertes opgevraagd en de Account Manager Petra was de enige die na de offerte belde om te checken of wij de opdracht aan POT zouden verstrekken. Joop van het verhuisteam is een prima leider. In de middag kwam nog een extra team versterking bieden en die hebben ook echt keihard gewerkt. Ook de leider van dat team was uitstekend en assisteerde waar hij kon.

Verbeterpunten:
Er was 1 stagiaire die de kantjes ervan af liep en heel brutaal was (Joop weet wie het is). De andere stagiaire (niet zo sterk qua mankracht) deed wel heel erg zijn best.
Het was zwaar werk en aan het eind van de dag stonken een aantal wel heel erg naar zweet. Extra deo in de vrachtwagen?
In het nieuwe huis ligt een witte laminaat vloer en dan is het niet zo fijn als verhuizers zwarte zolen hebben, die strepen afgeven. Die gingen er overigens wel weer makkelijk van af.
Verhuisbedrijven inventariseren alleen maar de plek waarvan af verhuisd gaat worden, maar soms is het ook handig om de nieuwe locatie te bekijken. Wij zitten bijv. aan de bosrand en de vrachtwagen kon er maar net in. Ook had mijn man gezegd dat er maar 1 trap was, terwijl uiteindelijk de 2e trap werd gebruikt en sommige kleding kasten niet uit elkaar hadden gehoeven.
Maar we zijn heel tevreden.

Henm uit: Apeldoorn

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Ans uit: Almere

6,4

Wout uit: UTRECHT

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Super fijn gedaan, geen enkele kritiek.

Verbeterpunten:
Ik wist dat er parkeerplekken vrij gehouden moesten worden voor de verhuizing ( Heb ik ook gedaan, ruim 2 plekken ) maar dat was maar net genoeg. Misschien aan volgende klanten doorgeven dat het om ruim 15 meter gaat dan kunnen klanten hier rekening mee houden.