Beoordelingen Horst Totaal

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9

Remy uit: Apeldoorn

21-10-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Het zijn vakkundige, hard werkende en vriendelijke mensen. Zij schrikken niet terug van onvoorziene omstandagheden; de eettafel past niet in de lift! Ze tillen hem 4 etages via de trap naar binnen. Indrukwekkend. Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen.

Rudy uit: Hattem

09-09-2017
9,8

marlon uit: Raalte

06-09-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Zeer prettige dienstverlening. Persoonlijk en in goed overleg. De verhuizers waren een lust om mee te werken. Ook met extra vragen waren ze zeer behulpzaam.
Verhuizen werd zomaar een feestje.

Verbeterpunten:
Er was beloofd, dat het diepvriesje geopend zou worden opgeslagen. Dit is niet gebeurd, waardoor hij helemaal beschimmeld was.

Een kampeerkastje is met moertjes aan de bovenkant op zijn kop neergezet. Toen ik het kastje naar voren wilde schuiven is mijn vloer beschadigd.

Er moest een ligstoel van buiten blijven staan op het oude adres. Het was goed bestickerd, maar toch mee genomen.

De verhuizers hadden de afspraak (vermeld op de achterkant van hun opdrachtdocument), om het bureau te monteren op het nieuwe adres, niet gezien. Ze hadden hiervoor dus geen goed gereedschap bij zich. Toen bleek dat mijn gereedschap toch niet geschikt was, was er al veel tijd verstreken. Later moest er weer aan gewerkt worden. Hierdoor is er erg veel tijd verloren gegaan, die ik nu voor een groot deel moet betalen. Ik heb voor de uren getekend, maar het voelt niet goed. Daarbij komt, dat de kastjes en de daaraan bevestigde boekenplanken, duidelijk en zichtbaar scheef zaten. Een van de kastjes heeft mijn zoon later moeten verhangen zodat alles weer recht zat.
Bovenstaande dingen kwamen pas later aan het licht, of realiseerde ik me pas, nadat ik al getekend had. Het tekenen tijdens een stress situatie, zoals een verhuizing vond ik een lastige zaak. Ik snap echter ook wel, dat het niet werkt om pas later te tekenen voor het werk dat gedaan is, omdat dat dat voor jullie niet controleerbaar is. Misschien is daar een alternatief voor te bedenken?

G. uit: Dronten

29-08-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Berry uit: Deventer

24-08-2017

Robert uit: Zwolle

23-08-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Alles is super soepel verlopen

Marjan uit: Laag Zuthem

21-08-2017
7,8

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Vriendelijke mensen en prettig contact.

Verbeterpunten:
Van te voren nog even overleggen of wat in de opslag gaat nog steeds hetzelfde is als bij de offerte is aangegeven. Er was namelijk meer dat mee moest dan de verhuizers wisten terwijl ik twee keer bij de contacten met de woninginrichting van Horst had gezegd dat ik meer zou laten opslaan dan dat ik eerder had aangegeven. Het is opgelost hoor maar had mogelijk anders gekund.

Elly uit: Olst

19-08-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Wij zijn zo tevreden over Horst Totaal dat wij de verhuizing zien als een onverwacht cadeau in een hectische tijd.
Wij kunnen iedereen aanbevelen gebruik te maken van dit bedrijf bij een verhuizing.
Alles loopt bij hen op rolletjes en niets is ze teveel.

Geen

geeert uit: Vlissingen

18-08-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
leuk team

Verbeterpunten:
twee weken voor de verhuizingen vragen of er nog doznen enz nodig zijn

Ron uit: Zwolle

18-08-2017