Beoordelingen Erkamp Glas

• Levertijd 8,5
  • Service & Garantie 9,2

Jan Willem uit: Oosthuizen

19-09-2017

Nieuwe achterwand voor onze keuken gekocht. Glasplaat achter het fornuis. Prima advies. Fijn meegedacht in materiaal keuze en afwerking. Levering volgens afspraak. Zelf gemonteerd met prima advies van Erkamp. Montagemateriaal werd gratis bijgeleverd.

Bart uit: Purmerland

Prima service en advies.
Houtrot reparatie werd ter plekke ongevraagd verricht

Bouwe uit: Wormerveer

31-08-2017

Vanaf de offerte tot de montage: duidelijk, vriendelijk, vakbekwaam en tegen een prima prijs.

Peter uit: Purmerend

08-08-2017

Raymond heeft bij ons het slot in het kunststof-kozijn gerepareerd. Na een afspraak te hebben gemaakt, was hij de volgende dag al ter plaatse en heeft zeer professioneel het slot gerepareerd.
Wij raden Raymond van Erkamp Glas zeker aan.

Jan uit: Middenbeemster

23-07-2017
8,1

Er werd netjes gewerkt. Bij het inmeten van de lekke ruit werd ik er op geattendeerd dat de aluminium waterkeringen schade aan het houtwerk kon veroorzaken door de roestige schroeven. In goed onderling overleg besloten alle aluminium waterkeringen te vervangen. Een goed en professioneel advies. Daar word ik blij van.

Wim uit: Purmerend

19-07-2017
7,1

Het totaal oordeel wijkt af van het gemiddelde van de deel-beoordelen omdat de afwerking in mijn ogen te wensen over liet. Kit-randen zijn op een paar plaatsen niet mooi en de reparatie van houtrot is slecht afgewerkt.
Voor het overige ben ik tevreden over het nieuwe glas en de wijze waarop het door Erkamp is geplaatst. M.n. de klantvriendelijkheid is een positief punt.

Aad uit: Amsterdam/Castricum

17-07-2017

Bij ongelukje tijdens verhuizing gebeld met Erkamp Glas, nog voor de verhuizing klaar was zat het(-zelfde) vervangende glas er alweer in. Topservice

Familie J. uit: Middenbeemster

16-07-2017

Wij zijn tevreden over de gang van zaken. Na het opmeten van de ramen, is er snel tot plaatsing overgegaan. 1 van de kleine raampjes was in het eerste geval niet goed afgeleverd door de leverancier, maar snel daarna kwam het goede raampje.

Ingrid uit: Purmerend

16-07-2017

Erkamp denkt volledig met de klant mee. En dat kom je weinig tegen. Aanrader in alle opzichten.