Beoordelingen Eric Dekkers Loodgieterswerken

Ton uit: Den Bosch

24-09-2017
8,5

Ervaring met: Ontstopping

Gebeld voor een verstopping van de afvoer in de keuken Eric was snel aanwezig om de verstopping te verhelpen op een deskundige wijze.

J uit: Nuland

23-09-2017

Ervaring met: Overige

Ken Eric al jaren, is eerlijk en betrouwbaar en zal je nooit besodemieteren. Komt altijd zijn afspraken na en heeft een prima prijs kwaliteit / verhouding kortom een prima vent.

Sjef uit: Vlijmen

19-08-2017

Ervaring met: Ontstopping

Ik ben bijzonder ingenomen met het gegeven dat de verstopping zo snel is opgeheven en de overlast voor mij is opgeheven. Ik hoop het bedrijf nooit meer nodig te hebben maar mocht dit het geval zijn dan is dit mijn adres.

S uit: s Hertogenbosch

09-06-2017

Ervaring met: Ontstopping

Eric is een vakman die zijn afspraken na komt. Geen addertjes onder het gras. Kortom een echte aanrader.

Judith uit: 's-Hertogenbosch

08-06-2017
9,8

harma uit: den bosch

05-06-2017

hij is zeer vakkundig en komt zijn afspraken na. ik ga zeker weer een beroep op hem doen indien nodig.

A uit: Den Bosch

04-06-2017
8,2

Ervaring met: Badkamer

Frank uit: Den Bosch

04-06-2017
9,8

Ervaring met: Lekkage

Zoals altijd was Eric ook dit keer (lekkage riool in de kruipruimte) een betrouwbare dienstverlener. Vakmanschap gekoppeld aan inzet, bevlogenheid en altijd tijdig en netjes afronden waar hij aan begint. Plus volgens mij me niet onprettig tarief. Humoristische aangename man bovendien.

Susanne uit: 'S-Hertogenbosch

26-04-2017

Ervaring met: Lekkage

Super fijn bedrijf, goede en snelle service! Zeker een aanbeveling waard. Bedankt Eric & Mike!

Angelique uit: 's-Hertogenbosch

22-04-2017

Ervaring met: Badkamer

Onze ervaring met Eric en Mike is dat zij erg nauwkeurig, gedisciplineerd en stofvrij werken. Zij hebben voor ons een geweldig mooie badkamer gemaakt op zeer professionele wijze. Het is zeker aan te bevelen dit bedrijf in te zetten!