Beoordelingen Eric Dekkers Loodgieterswerken

Ton uit: Den Bosch

03-07-2018
2,8

Ervaring met: Dak & zinkwerk

Na een half jaar kwamen ze de regengoot repareren.
Kosten raming was +/-650 euro excl.
Na de reparatie was het 1770 euro incl.
De rekening betaald en later nagekeken bleek dat ze 5 uur teveel hadden geschreven contact opgenomen en gevraagd of ze de teveel in rekening gebrachte uren wilde terug storten geen reactie.
Advies voor de volgende klant hou vast aan de gemaakte prijsafspraak ,check de in rekening gebrachte uren,geef ze niet teveel koffie die tijd moet men ook betalen.

Susanne uit: Rosmalen

25-06-2018

Ervaring met: Overige

Ik zou Eric absoluut aanbevelen aan anderen. Weet waar hij t over heeft, zeer behulpzaam en in mijn ogen een echte vakman!

Lia uit: Den Bosch

17-04-2018
9,7

Ervaring met: Installatie & verwarming

Wij kennen Eric al bijna zijn hele leven, als we hem nodig hebben dan staat hij voor ons klaar.
Hij is eerlijk en oprecht en wij zijn blij dat hij zo'n mooi bedrijf heeft.

Henk uit: Nuland

16-04-2018

Ervaring met: Badkamer

Creatieve adviezen om kosten te besparen voor de klant. Goede combinatie van aangeleverde materialen en materialen die de klant zelf kan kiezen en leveren.
Goed, betrouwbaar en prettig team met Mike in Badkamerbrabant.

Carla uit: Den Bosch

16-04-2018
8,2

Ervaring met: Overige

Prima oplossing gezocht voor ons probleem en het daarna vakkundig opgelost en dat alles op een vriendelijke manier

Boy en Debby uit: Boxtel

18-01-2018

Ervaring met: Dak & zinkwerk

Al een aantal keer beroep mogen/moeten doen op deze mannen!! Altijd snel en goed geregeld!!!

Ton uit: Den Bosch

24-09-2017
8,5

Ervaring met: Ontstopping

Gebeld voor een verstopping van de afvoer in de keuken Eric was snel aanwezig om de verstopping te verhelpen op een deskundige wijze.

J uit: Nuland

23-09-2017

Ervaring met: Overige

Ken Eric al jaren, is eerlijk en betrouwbaar en zal je nooit besodemieteren. Komt altijd zijn afspraken na en heeft een prima prijs kwaliteit / verhouding kortom een prima vent.

Sjef uit: Vlijmen

19-08-2017

Ervaring met: Ontstopping

Ik ben bijzonder ingenomen met het gegeven dat de verstopping zo snel is opgeheven en de overlast voor mij is opgeheven. Ik hoop het bedrijf nooit meer nodig te hebben maar mocht dit het geval zijn dan is dit mijn adres.