Beoordelingen Erasmus Academie

• Tevredenheid 9,4

Maria uit: Rotterdam

11-12-2014

Het betreft hier de cursus 'De Toverberg' van Thomas Mann:
hoog niveau, uitnodigende manier van doceren, verrijkend en inspirerend.

Nelly uit: Rotterdam

29-11-2014
9,5

bij HOVO-Rotterdam de cursus Thomas Manns De Toverberg,
een meesterwerk van Trixie Holsgens gevolgd.
wat een fantastische vrouw en docent!

Marjon uit: Zwijndreht

26-11-2014

Sinds 2004 volg ik voornamelijk filosofisch/psychologische trainingen bij de Erasmusacademie.
Tot volle tevredenheid toepasbaar zowel in het persoonlijke als zakelijke vlak.

Ad uit: Almkerk

25-11-2014

Enorm gemotiveerde en op de deelnemers inspelende docent. Elke training was weer een feestje

Laurien uit: Rijswijk

20-11-2014

Ik heb bij Erasmus Academie de masterclass Procesmanagement gevolgd. Dit waren twee verrassend goede dagen. Zowel waar het de inhoud betreft als de kwaliteit van de docenten en de inhoud. De locatie was prettig, de catering goed en de communicatie en het cursusmateriaal zeer volledig.

Franciscus uit: Bunschoten

20-11-2014

Professionele instelling, hoogwaardig onderwijs, goede voorzieningen, goed onderwijsmateriaal, (zeer) deskundige docenten.

Daan uit: Hilversum

17-11-2014

Ik heb de Post Doctorale Opleiding Journalistiek gevolgd, leerzame boeiende en inspirerende praktijkopleiding door professionals. Met goede aansluiting op de arbeidsmarkt (dagbladen) heeft me de ideale start gebracht van journalistieke carrière.

Daniella uit: Zevenbergen

13-11-2014
9,8

Roderick uit: Aalsmeer

12-11-2014

de opleiding MFP was zowel all Round als diepgaand door de docenten die stuk voor stuk autoriteiten waren op hun vakgebied. Daarnaast werd ik uitgedaagd om de aangeboden kennis daadwerkelijk toe te passen in een case, die ik moest verdedigen tov een bekwame en kritische examencommissie. Ondanks dat ik allang niet meer alle details ken, merk ik tot op de dag van vandaag dat ik door de opleiding de juiste verbanden kan leggen binnen het brede vakgebied van Financial Planning

Ad uit: Hilversum

07-11-2014

Erasmus Academie biedt een uniek pakket aan postacademische cursussen dat stimuleert, uitdaagt en je echt aan denken zet. Uitstekende docenten die goed in staat zijn wetenschappelijke inzichten te koppelen aan de praktijk, zodanig dat de kennis ook uitvoerbaar wordt. Daarnaast biedt Erasmus Academie bijzonder goede service aan haar cursisten en zijn ze zeer klantgericht.