Beoordelingen Entertainment Company

Sarah & Dave uit: Landgraaf

09-10-2016
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs heeft van onze bruiloft een bruisend feest gemaakt. De hele avond waren de mensen aan het dansen en alle genres gingen vloeiend in elkaar over. Zijn verlichting/installatie maakte het geheel af. Gewoon een top dj met humor!

mandy uit: Heerlen

07-10-2016
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een geweldig feest waar de dj voor de sfeer heeft gezorgd. ..!!! En heel fijn Hoe de communicatie is verlopen ik heb nergens achteraan hoeven lopen het werd allemaal geregeld heel erg fijn onze grote Dank

Liesbeth uit: Landgraaf

06-10-2016

Ervaring met: Feest DJ

Ons verjaardagsfeest is mede namens de Entertainment Company een geslaagde avond geworden! Dank voor jullie medewerking en goede zorgen.

Ron en Miranda uit: Malden

03-10-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

Onze trouwdag 23 september 2016 was een dag die ons nog lang zal bijblijven.

Het feest was helemaal geweldig en van onze gasten krijgen we alleen maar positieve reacties.

Zonder de inzet van Martijs Gulpers van de Entertainment Company was dit vast anders geweest. Het gehele traject vanaf de eerste mail tot en met de laatste dans hebben wij als zeer prettig ervaren.

Martijs voelde perfect aan, dat ons feest iets bijzonders moest gaan worden. Wij hadden als thema de roerige jaren 20 (The Great Gatsby) om onze dag extra bijzonder te maken.

Doordat Mathijs zich zeer open opstelde voor onze ideeën en waar nodig ons bijgestaan heeft met zijn zeer professionele manier van werken en adviseren is het feest geworden zoals wij het graag wilden.

Niets was hem te veel, zelfs vooraf een bezoekje aan de feestlocatie was geen probleem. Moest hij wel 130 km enkele reis voor reizen. Hierdoor wist hij precies welke installatie en verlichting nodig was om de sfeer goed neer te kunnen zetten.

Ook de mix voor de openingsdans en de samenwerking met de dansgroep was dik in orde.

Al met al namens ons een dikke vette 10.

Groetjes,
Ron en Miranda

Dana uit: Kessel-Lo

29-09-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

Na een eerdere zeer goede ervaring op een trouwfeest van goede vrienden, besloten we zelf ook met Mathijs Gulpers van “Entertainment Company” in zee te gaan voor ons eigen trouwfeest. Meteen na het eerste kennismakingsgesprek met Mathijs was er een goede klik en hadden we het idee dat hij aan al onze wensen kon voldoen. Mathijs stelde naar onze mening al de juiste vragen (bijv. wat verwacht je van de DJ? Wat is het doelpubliek?). Nadien is hij ook samen met ons op de locatie komen kijken. Hij gaf ons een aantal zeer goede tips en suggesties (lay-out zaal) waar we zelf niet direct rekening mee hadden gehouden. Aangezien wij enkele speciale verzoeken hadden (het afspelen van video’s tijdens het feest), hebben we gevraagd of hij hier ook mee kon helpen. Dit was geen enkel probleem en ook hier weer gaf Mathijs goede tips. De opbouw was perfect verzorgd. Qua verlichting & opzet waren er heel veel mogelijkheden. Wijzelf hadden een doek met lampjes & ook ledverlichting die omhoog scheen. Die laatste deed de zaal echt goed uitkomen.

Tijdens de voorbereidingen liet Mathijs ons weten dat hij de avond zelf niet zou komen draaien, maar dat één van zijn andere dj’s tijdens ons feest zou draaien. Hoewel wij aanvankelijk een beetje verbaasd waren, heeft Mathijs ons alle gelegenheid gegeven om ook een kennismakingsgesprek met Frits (de andere dj) te hebben. Ook Frits liet meteen blijken dat hij zeer professioneel met zijn vak bezig is en heeft uiteindelijk ons trouwfeest tot één groot feest gemaakt. Tijdens ons feest hebben wij de hele avond samen met alle gasten genoten van goede muziek en hebben we ons allen het eelt op de voeten gedanst. Op de avond zelf was er een goede mix aan muziek die we op voorhand hadden aangegeven, aangevraagde nummers door de gasten & input van Frits zelf. Hoewel Entertainment Company misschien niet de goedkoopste optie op de markt is, kunnen wij beamen dat het elke euro waard is...

Antoine & Bianca uit: Maasbracht

17-09-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was al een mooie dag , gezien het weer...
De locatie Beachclub Degreez was supermooi en de service was top, het personeel en de manager waren erg gezellig en er hing een ongedwongen sfeertje.
De DJ Mathijs zorgde voor een goede mix balans tussen oud en jong, zocht naar gezellige momneten en kon de sfeer ook weer goed opbouwen, het zag er verzorgd uit en was een echte sfeermaker.
We konden ons geen mooiere dag wensen, bedankt voor je bijdrage...
Wat je van ver haalt is altijd goed... Hahaha top gedaan.

Jeroen uit: Landgraaf

16-09-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

We hebben een zeer prettig contact gehad met Mathijs Gulpers. Het intake gesprek was zeer prettig met een duidelijke uitleg en de apparatuur werd getoond.
Matthijs denkt goed mee en geeft eerlijke suggesties. Communicatie is heel prettig verlopen met zowel Mathijs als de Bruiloft DJ. De DJ voelde de sfeer zeer goed aan en het feest was geweldig.

15-09-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs heeft ons fantastisch geholpen. Eigenlijk hoefde we helemaal niets te doen behalve te vertellen wat onze wensen waren, voor de rest ging alles helemaal vanzelf!

Ans uit: Lokeren - België

15-09-2016

Alles verliep zeer correct, wij zijn 100% tevreden, onze gasten waren laaiend enthousiast! Dankjewel!