Beoordelingen Entertainment Company

• Afspraken nakomen 9,7

Edyta uit: Landgraaf

30-06-2017

Ervaring met: Feest DJ

Geweldig bedrijf! Tijdens het organiseren van een surprise party voor mijn moeder heeft Mathijs mij uitstekend geholpen. Hij heeft echt meegedacht aan wat er bij ons feestje het beste paste. Door kennis van de door mij gekozen locatie kon hij mij nog beter van dienst zijn en heeft perfect geadviseerd.
De juiste verlichting en uitstekende muziekinstalatie maakte het feest tot een echt groot succes! Echt helemaal TOP! Bedankt!

Emmy & Tom uit: Urmond

28-06-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wauw!!Mathijs en Bas jullie hebben er samen voor gezorgd dat ons feest in een woord GEWELDIG was.
Wat hebben wij genoten! En samen met ons ook de gasten want wat hebben we veel complimenten over jullie gekregen. Jullie hebben ervoor gezorgd dat de dansvloer steeds helemaal bezet was en dat was wat wij precies wilden.
Tijdens de eerste ontmoeting met Bas op de trouwbeurs in Maastricht was er meteen een klik. De verdere communicatie is via Mathijs gelopen en ook met hem hadden we meteen een klik. Fijn, hoe goed er naar onze wensen werd geluisterd. Ook de aanvullende tips, het meedenken en andere ideeën aandragen was voor ons erg prettig.
Het telefoontje vooraf aan de bruiloft dat alles in orde was en het telefoontje achteraf hebben wij erg op prijs gesteld.
Wij hadden het geluk dat Mathijs en Bas beide aanwezig waren op ons feest. Complimenten voor allebei. De stemming zat er vanaf het begin al direct goed in!

Heel erg bedankt voor al jullie moeite en de leuke muzikale verrassing!

Groetjes,

Emmy & Tom

Sam uit: Hoboken, New Jersey

21-05-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel hij was tot hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten.

Ik woon in Amerika en heb met mijn man (een Amerikaan) een bruidsfeest bij mijn oom in Limburg gehad. Het is was moeilijker details te regelen wanneer je niet met elkaar face-to-face kan spreken maar Mathijs was geweldig met communiceren via email en zorgen dat het bedrijf precies wist wat wij wilden voor ons feest. Mathijs heeft zelfs voor het feest gebeld om ons te feliciteren en alles perfect geregeld.

Mathijs was hartstikke gezellig en ging met de sfeer mee en stond zelfs klaar om iemands verjaardag impromptu om middernacht te vieren met een 'lang zal ze leven' liedje (we waren vergeten hem dat voor her feest te vertellen). Hij ging ook lekker mee met de gasten in de lol en sprak heel goed in op wat de gasten wilde en wat de energie hoog zou houden.

We zijn heel erg blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen want we hadden niet voor een betere avond kunnen wensen. Wij raden dit bedrijf en Mathijs zeker aan!

-Sam en George

Sam uit: Hoboken, New Jersey

21-05-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel en hij was en hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten. Ik zou dit bedrijf en Mathijs zeker aanraden!

Peter en Jessica uit: Utrecht

25-04-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

De Entertainment Company! In één woord, Fantastisch!!

Tijdens ons Wedding Weekend op Chateau de Presseux, Sprimont, België heeft de Entertainment Company gezorgd voor een fantastische sfeer op ons feest!

Vanaf de eerste kennismaking was het contact prettig en warm. Enkele maanden voor onze bruiloft heeft Matthijs Gulpers ons uitgenodigd in zijn studio om kennis te maken, onze wensen door te spreken en om een sfeerimpressie te laten zien. Tijdens dit eerste gesprek zijn onze muziekvoorkeuren uitgebreid besproken en heeft Matthijs zich er goed van vergewist wat voor soort feest wij wilden. Onze wens om er een uitbundig feest van te maken is volledig waargemaakt.

Matthijs heeft onze wensen vertaald naar een avond om nooit te vergeten. Tijdens het feest voelde hij de sfeer uitstekend aan, waardoor de dansvloer continue vol was. Iedereen heeft tot in de late uurtjes staan dansen en was achteraf vol lof over de DJ, de muziek en de sfeer.

De gehele dienstverlening staat in het teken van service en klantgerichtheid en is naar volle tevredenheid verlopen. Matthijs communiceert erg prettig en duidelijk. Zowel in de periode voor het feest en tijdens het feest met de ceremoniemeesters. Ook de persoonlijke follow-up na de bruiloft hebben wij erg op prijs gesteld.

Kortom, wij raden The Entertainment Company van harte aan voor iedereen die er een bruisend feest van wil maken!

Hartelijke groeten,

Jessica & Peter

Mariëlle uit: Heerlen

29-11-2016

Ervaring met: Feest DJ

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Echt geinteresseerd in de specifieke wensen voor je feest, zodat de juiste DJ met de juiste muziek er een topsfeer van kan maken.

anonymous

24-11-2016

Sarah & Dave uit: Landgraaf

09-10-2016
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs heeft van onze bruiloft een bruisend feest gemaakt. De hele avond waren de mensen aan het dansen en alle genres gingen vloeiend in elkaar over. Zijn verlichting/installatie maakte het geheel af. Gewoon een top dj met humor!

mandy uit: Heerlen

07-10-2016
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een geweldig feest waar de dj voor de sfeer heeft gezorgd. ..!!! En heel fijn Hoe de communicatie is verlopen ik heb nergens achteraan hoeven lopen het werd allemaal geregeld heel erg fijn onze grote Dank

Liesbeth uit: Landgraaf

06-10-2016

Ervaring met: Feest DJ

Ons verjaardagsfeest is mede namens de Entertainment Company een geslaagde avond geworden! Dank voor jullie medewerking en goede zorgen.