Beoordelingen Entertainment Company

• Afspraken nakomen 9,7

Sam uit: Hoboken, New Jersey

21-05-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel hij was tot hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten.

Ik woon in Amerika en heb met mijn man (een Amerikaan) een bruidsfeest bij mijn oom in Limburg gehad. Het is was moeilijker details te regelen wanneer je niet met elkaar face-to-face kan spreken maar Mathijs was geweldig met communiceren via email en zorgen dat het bedrijf precies wist wat wij wilden voor ons feest. Mathijs heeft zelfs voor het feest gebeld om ons te feliciteren en alles perfect geregeld.

Mathijs was hartstikke gezellig en ging met de sfeer mee en stond zelfs klaar om iemands verjaardag impromptu om middernacht te vieren met een 'lang zal ze leven' liedje (we waren vergeten hem dat voor her feest te vertellen). Hij ging ook lekker mee met de gasten in de lol en sprak heel goed in op wat de gasten wilde en wat de energie hoog zou houden.

We zijn heel erg blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen want we hadden niet voor een betere avond kunnen wensen. Wij raden dit bedrijf en Mathijs zeker aan!

-Sam en George

Sam uit: Hoboken, New Jersey

21-05-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel en hij was en hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten. Ik zou dit bedrijf en Mathijs zeker aanraden!

Peter en Jessica uit: Utrecht

25-04-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

De Entertainment Company! In één woord, Fantastisch!!

Tijdens ons Wedding Weekend op Chateau de Presseux, Sprimont, België heeft de Entertainment Company gezorgd voor een fantastische sfeer op ons feest!

Vanaf de eerste kennismaking was het contact prettig en warm. Enkele maanden voor onze bruiloft heeft Matthijs Gulpers ons uitgenodigd in zijn studio om kennis te maken, onze wensen door te spreken en om een sfeerimpressie te laten zien. Tijdens dit eerste gesprek zijn onze muziekvoorkeuren uitgebreid besproken en heeft Matthijs zich er goed van vergewist wat voor soort feest wij wilden. Onze wens om er een uitbundig feest van te maken is volledig waargemaakt.

Matthijs heeft onze wensen vertaald naar een avond om nooit te vergeten. Tijdens het feest voelde hij de sfeer uitstekend aan, waardoor de dansvloer continue vol was. Iedereen heeft tot in de late uurtjes staan dansen en was achteraf vol lof over de DJ, de muziek en de sfeer.

De gehele dienstverlening staat in het teken van service en klantgerichtheid en is naar volle tevredenheid verlopen. Matthijs communiceert erg prettig en duidelijk. Zowel in de periode voor het feest en tijdens het feest met de ceremoniemeesters. Ook de persoonlijke follow-up na de bruiloft hebben wij erg op prijs gesteld.

Kortom, wij raden The Entertainment Company van harte aan voor iedereen die er een bruisend feest van wil maken!

Hartelijke groeten,

Jessica & Peter

Mariëlle uit: Heerlen

29-11-2016

Ervaring met: Feest DJ

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Echt geinteresseerd in de specifieke wensen voor je feest, zodat de juiste DJ met de juiste muziek er een topsfeer van kan maken.

anonymous

24-11-2016

Sarah & Dave uit: Landgraaf

09-10-2016
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs heeft van onze bruiloft een bruisend feest gemaakt. De hele avond waren de mensen aan het dansen en alle genres gingen vloeiend in elkaar over. Zijn verlichting/installatie maakte het geheel af. Gewoon een top dj met humor!

mandy uit: Heerlen

07-10-2016
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een geweldig feest waar de dj voor de sfeer heeft gezorgd. ..!!! En heel fijn Hoe de communicatie is verlopen ik heb nergens achteraan hoeven lopen het werd allemaal geregeld heel erg fijn onze grote Dank

Liesbeth uit: Landgraaf

06-10-2016

Ervaring met: Feest DJ

Ons verjaardagsfeest is mede namens de Entertainment Company een geslaagde avond geworden! Dank voor jullie medewerking en goede zorgen.

Ron en Miranda uit: Malden

03-10-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

Onze trouwdag 23 september 2016 was een dag die ons nog lang zal bijblijven.

Het feest was helemaal geweldig en van onze gasten krijgen we alleen maar positieve reacties.

Zonder de inzet van Martijs Gulpers van de Entertainment Company was dit vast anders geweest. Het gehele traject vanaf de eerste mail tot en met de laatste dans hebben wij als zeer prettig ervaren.

Martijs voelde perfect aan, dat ons feest iets bijzonders moest gaan worden. Wij hadden als thema de roerige jaren 20 (The Great Gatsby) om onze dag extra bijzonder te maken.

Doordat Mathijs zich zeer open opstelde voor onze ideeën en waar nodig ons bijgestaan heeft met zijn zeer professionele manier van werken en adviseren is het feest geworden zoals wij het graag wilden.

Niets was hem te veel, zelfs vooraf een bezoekje aan de feestlocatie was geen probleem. Moest hij wel 130 km enkele reis voor reizen. Hierdoor wist hij precies welke installatie en verlichting nodig was om de sfeer goed neer te kunnen zetten.

Ook de mix voor de openingsdans en de samenwerking met de dansgroep was dik in orde.

Al met al namens ons een dikke vette 10.

Groetjes,
Ron en Miranda

Dana uit: Kessel-Lo

29-09-2016

Ervaring met: Bruiloft DJ

Na een eerdere zeer goede ervaring op een trouwfeest van goede vrienden, besloten we zelf ook met Mathijs Gulpers van “Entertainment Company” in zee te gaan voor ons eigen trouwfeest. Meteen na het eerste kennismakingsgesprek met Mathijs was er een goede klik en hadden we het idee dat hij aan al onze wensen kon voldoen. Mathijs stelde naar onze mening al de juiste vragen (bijv. wat verwacht je van de DJ? Wat is het doelpubliek?). Nadien is hij ook samen met ons op de locatie komen kijken. Hij gaf ons een aantal zeer goede tips en suggesties (lay-out zaal) waar we zelf niet direct rekening mee hadden gehouden. Aangezien wij enkele speciale verzoeken hadden (het afspelen van video’s tijdens het feest), hebben we gevraagd of hij hier ook mee kon helpen. Dit was geen enkel probleem en ook hier weer gaf Mathijs goede tips. De opbouw was perfect verzorgd. Qua verlichting & opzet waren er heel veel mogelijkheden. Wijzelf hadden een doek met lampjes & ook ledverlichting die omhoog scheen. Die laatste deed de zaal echt goed uitkomen.

Tijdens de voorbereidingen liet Mathijs ons weten dat hij de avond zelf niet zou komen draaien, maar dat één van zijn andere dj’s tijdens ons feest zou draaien. Hoewel wij aanvankelijk een beetje verbaasd waren, heeft Mathijs ons alle gelegenheid gegeven om ook een kennismakingsgesprek met Frits (de andere dj) te hebben. Ook Frits liet meteen blijken dat hij zeer professioneel met zijn vak bezig is en heeft uiteindelijk ons trouwfeest tot één groot feest gemaakt. Tijdens ons feest hebben wij de hele avond samen met alle gasten genoten van goede muziek en hebben we ons allen het eelt op de voeten gedanst. Op de avond zelf was er een goede mix aan muziek die we op voorhand hadden aangegeven, aangevraagde nummers door de gasten & input van Frits zelf. Hoewel Entertainment Company misschien niet de goedkoopste optie op de markt is, kunnen wij beamen dat het elke euro waard is...