Beoordelingen Entertainment Company

Inge uit: Sittard

24-07-2017
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

De verlichting maakte de feestzaal af! Die uplights waren een super goede tip. Fijn, persoonlijk contact voor en na de trouw. Ook tijdens het feest goed rekening gehouden met onze wensen en goed ingespeeld op alle stukjes en verzoekjes tussendoor. Dankjewel voor het spetterende feest!

Lianne uit: Sittard

24-07-2017
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Na een prettig gesprek mef Mathijs waarin hij al onze wensen op een rijtje zette, zocht hij een DJ uit voor ons die aansloot op onze wensen. DJ Frits draaide nummers die precies binnen onze wensen paste en haakte heel leuk in op verzoekjes van onze gasten. Hierdoor stond de hele avond de dansvloer vol en heeft jong en oud veel plezier gehad op ons trouwfeest. We zijn DJ Frits erg dankbaar voor een onvergetelijke avond!

Lynn uit: Hoensbroek

18-07-2017

Ervaring met: Feest DJ

We hebben een geweldig examen/verjaardagsfeest gehad dankzij entertainment company. Iedereen vond het geweldig! Fijn kennismakingsgesprek gehad met Mathijs, voelde meteen goed. Zeer professioneel, goed in communicatie en afspraken. Avond van te voren belde Mathijs nog op om een fijne avond te wensen, dat vonden we erg fijn. DJ Sandy kreeg zelfs de jeugd op de dansvloer, voelde goed aan welke muziek er nodig was.
Alleen maar pluspunten over entertainment company! Bevelen we zeker aan !!! Hartelijk dank!!!

Mike uit: Brunssum

18-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

I.v.m. de gewilde trouwdatum van (07-07-)2017 hebben wij al vroeg contact opgenomen met de "Entertainment company". Tijdens het gesprek kregen mijn vrouw en ik al meteen een goed gevoel, we hebben een gezellig gesprek gehad over onze verwachtingen voor muziek, licht en onze wens om karaoke te voorzien op onze bruiloft. Nadat we dit allemaal besproken hadden zijn we gaan kijken naar de mogelijke opstelling die de enterainment comany aanbied. Mooie exclusieve dj meubels en zeker geschikt voor een bruiloft! Na het leuke gespek en het zien van apparatuur waren we al snel om en wisten we dat we niet meer verder hoefde te zoeken!

Mathijs heeft onze trouwlocatie voorzien van de juiste lichteffecten en gezorgd voor een super sfeer tijdens de feestavond! Hij voelde de muzieksmaak heel goed aan en ook wanneer er een karaoke gezongen kon worden.
Bedankt voor al je tijd die je hebt genomen voor ons!

De Entertainment Company is een echte aanrader!

Patrick uit: Euskirchen

11-07-2017

Ervaring met: Feest DJ

Super DJ, 100 Prozent Verlass, tolles Equipment, freundlich und immer gut drauf. Vielen Dank, kann ich nur empfehlen.

Resi uit: Maastricht

11-07-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Goede communicatie en een DJ die zorgt voor een fijn feest.

Martijn uit: Linne

08-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Super vriendelijk en proffesioneel! Houd rekening met de wensen van de klant. Ook heel veel materiaal waarmee het feest helemaal af is en sfeer maakt. Zeker een aanrader voor feesten. Toppers!

Rick uit: Oirsbeek

06-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij kunnen alleen maar zeggen dat dit bedrijf alles tot in de puntjes heeft verzorgd voor onze bruiloft met licht en geluid.

Alles was werkelijk perfect.

Vooraf was mijn vrouw nog enigszins sceptisch over de "prijs" , maar gelukkig heb ik haar kunnen overtuigen om de entertainment company op onze bruiloft het licht en geluid te laten verzorgen. Tijdens het feest heeft ze meermaals aan mij gezegd dat het de enige en juiste keus was, de DJ, het licht en het geluid waren top.
Maar ook tijdens en de dagen na ons feest zijn we overweldigd met complimenten van de gasten die aanwezig waren.

De avond voor onze bruiloft werden we beide nog door Mathijs gebeld om ons veel plezier te wensen op onze huwelijksdag, dat vinden wij een hart voor je klanten hebben.

Klasse Mathijs , we zullen je zeker aan vele andere aanbevelen

Groetjes

Rick en Mirella

Edyta uit: Landgraaf

30-06-2017

Ervaring met: Feest DJ

Geweldig bedrijf! Tijdens het organiseren van een surprise party voor mijn moeder heeft Mathijs mij uitstekend geholpen. Hij heeft echt meegedacht aan wat er bij ons feestje het beste paste. Door kennis van de door mij gekozen locatie kon hij mij nog beter van dienst zijn en heeft perfect geadviseerd.
De juiste verlichting en uitstekende muziekinstalatie maakte het feest tot een echt groot succes! Echt helemaal TOP! Bedankt!

Emmy & Tom uit: Urmond

28-06-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wauw!!Mathijs en Bas jullie hebben er samen voor gezorgd dat ons feest in een woord GEWELDIG was.
Wat hebben wij genoten! En samen met ons ook de gasten want wat hebben we veel complimenten over jullie gekregen. Jullie hebben ervoor gezorgd dat de dansvloer steeds helemaal bezet was en dat was wat wij precies wilden.
Tijdens de eerste ontmoeting met Bas op de trouwbeurs in Maastricht was er meteen een klik. De verdere communicatie is via Mathijs gelopen en ook met hem hadden we meteen een klik. Fijn, hoe goed er naar onze wensen werd geluisterd. Ook de aanvullende tips, het meedenken en andere ideeën aandragen was voor ons erg prettig.
Het telefoontje vooraf aan de bruiloft dat alles in orde was en het telefoontje achteraf hebben wij erg op prijs gesteld.
Wij hadden het geluk dat Mathijs en Bas beide aanwezig waren op ons feest. Complimenten voor allebei. De stemming zat er vanaf het begin al direct goed in!

Heel erg bedankt voor al jullie moeite en de leuke muzikale verrassing!

Groetjes,

Emmy & Tom