Beoordelingen Entertainment Company

• Afspraken nakomen 9,7

M.

31-03-2019

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Entertainment Company voor onze bruiloft. Mathijs Gulpers was onze DJ voor het bruidsfeest. We hebben hem leren kennen op een bruidsbeurs en we voelden al meteen een klik.
Mathijs heeft van tevoren met ons een kennismakingsgesprek gehad waarbij we onze wensen hebben besproken. Mathijs hield hier goed rekening mee tijdens het feest.
Mathijs wist goed op het publiek in te spelen. De voetjes gingen non-stop van de vloer! Hij draaide niet alleen nummers, maar had hij ook interactie met het publiek op een leuke manier. Zo kondigde hij niet simpelweg de openingsdans aan, maar maakte hier een bijzonder spektakel van. Heel leuk gedaan!
Tevens zijn er veel opties mogelijk. Speciale lampen, confettikanon, rookkanon, noem het maar op.

Mathijs was ook heel behulpzaam en flexibel en heeft ons geholpen om een geluidsinstallatie te verzorgen voor de kerkmis.

Ik heb tijdens en na het feest van vele gasten nog gehoord dat ze het een te gek feest vonden met goede muziek.

Ik kijk terug op een geweldige feestavond en raad iedereen Entertainment Company aan!

Linda uit: Kerkrade

15-02-2019

Ervaring met: Audiovisueel

Prima apparatuur, goede vriendelijke service, komt de afspraken netjes na

Gertie uit: Geleen

28-01-2019

Ervaring met: Audiovisueel

Entertainment Company heeft al diverse keren voor ons bedrijf de audiovisuele middelen geregeld voor presentaties en bijeenkomsten. Steeds was dit zeer professioneel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De contacten verlopen steeds zeer soepel.

Robert uit: Heerlen

26-01-2019

Ervaring met: Feest DJ

Flexibele organisatie met hoge kwaliteit DJ's. Staat garant voor een top sfeer.

Steve uit: Sittard

22-11-2018

Ervaring met: Feest DJ

Voor mijn 30e verjaardag mooie dj booth en dj marvin via entertainment company gehuurd.
Geluid had ik zelf;)
Kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig feest is geworden.
Ik kan iedereen entertainment company aanraden.
Was een zeer fijne samenwerking.

Ivonne&Frank uit: Alsdord

24-10-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Mathjis, vielen Dank für den tollen Abend!
Wir haben uns für die Entertainment Company entschieden, weil Mathijs uns von Anfang an überzeugt hat. Nicht nur mit seiner herzlichen Art, sondern auch mit seinem professionellem Equipment.
Alle Absprachen und die Planung der Party am Abend haben problemlos geklappt. Wir konnten alle Fragen stellen und Wünsche äussern und Mathijs hat es versucht möglich zu machen. Es lief alles Bestens. Alles war gut organisiert,so dass wir eine wunderschöne Hochzeitsfeier hatten. Dank Mathijs und seiner lymphatischen Art hat er es geschafft auch den letzten Tanzmuffel auf die Tanzfläche zu bekommen, sogar den Brautpapa :-) Wir empfehlen die Entertainment Company von Herzen gerne weiter hier ist man gut aufgehoben. Liebe Grüße Ivonne&Frank

Ivonne und Frank uit: Alsdorf

24-10-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Vielen Dank für die Begleitung unserer Hochzeitsfeier, wir hatten einen tollen Abend.

Ralph en Simone uit: Heerlen

17-09-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een perfecte zet om de entertainment company te vragen voor de muziek van onze bruiloft. Naast een gezellige kennismaking, een prettige klik en een voorbereidend gesprek volgde een fantastische avond. De sfeer zat er ontzettend goed in, de muziek paste perfect bij ons en Mathijs als dj maakte het feest compleet. De entertainment company raden wij zeker aan, gegarandeerd dat je een onvergetelijke (feest)avond hebt.

Eva & Berry uit: Maastricht

11-09-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij en onze gasten hebben een onvergetelijke avond gehad.
Mathijs communiceert heel duidelijk en komt zijn afspraken na. Van A tot Z totaal niets op aan te merken!
DJ Stefan Collaris heeft goed naar onze wensen geluisterd. Hij draait niet alle verzoekjes, wat vaak heeeel verstandig is ;-)
Entertainment Company is een echte aanrader voor een zorgeloos feest!

Marc & Lichell uit: Hoensbroek

06-09-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Van begin tot einde goede service gehad bij Entertainment Company, persoonlijk en vanalles is mogelijk! Mathijs heeft er een geweldig feest van gemaakt op onze bruiloft, iedereen stond op de dansvloer, zelfs oma van 84 jaar! ;)
In een woord GEWELDIG! :)

De beste keus voor een fantastisch feest op je bruiloft!