Beoordelingen Entertainment Company

• Afspraken nakomen 9,7

Ralph en Simone uit: Heerlen

17-09-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een perfecte zet om de entertainment company te vragen voor de muziek van onze bruiloft. Naast een gezellige kennismaking, een prettige klik en een voorbereidend gesprek volgde een fantastische avond. De sfeer zat er ontzettend goed in, de muziek paste perfect bij ons en Mathijs als dj maakte het feest compleet. De entertainment company raden wij zeker aan, gegarandeerd dat je een onvergetelijke (feest)avond hebt.

Eva & Berry uit: Maastricht

11-09-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij en onze gasten hebben een onvergetelijke avond gehad.
Mathijs communiceert heel duidelijk en komt zijn afspraken na. Van A tot Z totaal niets op aan te merken!
DJ Stefan Collaris heeft goed naar onze wensen geluisterd. Hij draait niet alle verzoekjes, wat vaak heeeel verstandig is ;-)
Entertainment Company is een echte aanrader voor een zorgeloos feest!

Marc & Lichell uit: Hoensbroek

06-09-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Van begin tot einde goede service gehad bij Entertainment Company, persoonlijk en vanalles is mogelijk! Mathijs heeft er een geweldig feest van gemaakt op onze bruiloft, iedereen stond op de dansvloer, zelfs oma van 84 jaar! ;)
In een woord GEWELDIG! :)

De beste keus voor een fantastisch feest op je bruiloft!

Mark uit: Landgraaf

10-07-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Naar onze mening is er geen betere in de regio! We hadden nog al wat afwijkende wensen, kwa muziek en er kwamen 2 bands optreden. Alles tot in de puntjes en probleemloos verzorgd. Het was een top avond!

Mark & Brigitte uit: Dordrecht

07-07-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

We hebben voor onze huwelijksfeest op 15 juni 2018 op de locatie kasteelhoeve De Grote Hegge voor ruim 100 gasten een DJ ingehuurd van Entertainment Company. We hebben van tevoren een intakegesprek gehad over onze wensen en een indruk mogen krijgen van de mogelijkheden (verlichting, muziek, confetti-kanon e.d.) en beschikbare apparatuur. Ons huwelijksfeest was fantastisch verlopen met de nodige flexibiliteit voor wensballonnen, een act van de gasten en afsluiting met vuurwerk. Ook de gasten waren erg enthousiast en we hebben zelf erg genoten op zo prachtige sfeervolle zomeravond in Limburg. Alle complimenten voor de DJ Mathijs Gulpers voor zijn fantastische muzikale omlijsting !

Jeroen uit: Heerlen

04-07-2018
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

geweldig feest en ondanks de soms moeilijke verzoekjes ( zelf Slayer is langsgekomen) was geen vraag te moeilijk.
DJ is alle afspraken goed nagekomen en voelde snel en goed de wensen van de gasten aan!!
De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan en iedereen heeft een geweldige avond gehad.

Roger uit: Landgraaf

01-07-2018
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

Super gezellige avond gehad met dansende mensen !!

Monique und Philipp uit: Aachen

21-06-2018

Ervaring met: Feest DJ

Wir hatten dank Mathijs ein super Hochzeitsfest und die Tanzfläche war zu keiner Zeit des Abends leer! Tolle Stimmung dank super DJ! Immer wieder gerne.

Niels uit: Eijsden

26-05-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Gisteren een fantastisch feest gehad op onze bruiloft met muziek door Mathijs van de Entertainment Company! Super interactie met het publiek, enthousiasme straalde ervan af, een goed gevoel voor de juiste muziek en geweldige ideeën (Snappshot en bellenblaasmachine) om het geheel naar een hoger niveau te tillen. Wij zouden zeker Mathijs vragen om de muziek te verzorgen bij een volgende gelegenheid!

Rosita uit: Kerkrade

19-12-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Raymond voelde precies aan welke muziek hij moest draaien. Iedereen heeft zich top geamuseerd!! Ook de mensen die niet gedanst hebben.