Beoordelingen Entertainment Company

• Afspraken nakomen 9,7

Mark uit: Landgraaf

10-07-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Naar onze mening is er geen betere in de regio! We hadden nog al wat afwijkende wensen, kwa muziek en er kwamen 2 bands optreden. Alles tot in de puntjes en probleemloos verzorgd. Het was een top avond!

Mark & Brigitte uit: Dordrecht

07-07-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

We hebben voor onze huwelijksfeest op 15 juni 2018 op de locatie kasteelhoeve De Grote Hegge voor ruim 100 gasten een DJ ingehuurd van Entertainment Company. We hebben van tevoren een intakegesprek gehad over onze wensen en een indruk mogen krijgen van de mogelijkheden (verlichting, muziek, confetti-kanon e.d.) en beschikbare apparatuur. Ons huwelijksfeest was fantastisch verlopen met de nodige flexibiliteit voor wensballonnen, een act van de gasten en afsluiting met vuurwerk. Ook de gasten waren erg enthousiast en we hebben zelf erg genoten op zo prachtige sfeervolle zomeravond in Limburg. Alle complimenten voor de DJ Mathijs Gulpers voor zijn fantastische muzikale omlijsting !

Jeroen uit: Heerlen

04-07-2018
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

geweldig feest en ondanks de soms moeilijke verzoekjes ( zelf Slayer is langsgekomen) was geen vraag te moeilijk.
DJ is alle afspraken goed nagekomen en voelde snel en goed de wensen van de gasten aan!!
De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan en iedereen heeft een geweldige avond gehad.

Roger uit: Landgraaf

01-07-2018
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

Super gezellige avond gehad met dansende mensen !!

Monique und Philipp uit: Aachen

21-06-2018

Ervaring met: Feest DJ

Wir hatten dank Mathijs ein super Hochzeitsfest und die Tanzfläche war zu keiner Zeit des Abends leer! Tolle Stimmung dank super DJ! Immer wieder gerne.

Niels uit: Eijsden

26-05-2018

Ervaring met: Bruiloft DJ

Gisteren een fantastisch feest gehad op onze bruiloft met muziek door Mathijs van de Entertainment Company! Super interactie met het publiek, enthousiasme straalde ervan af, een goed gevoel voor de juiste muziek en geweldige ideeën (Snappshot en bellenblaasmachine) om het geheel naar een hoger niveau te tillen. Wij zouden zeker Mathijs vragen om de muziek te verzorgen bij een volgende gelegenheid!

Rosita uit: Kerkrade

19-12-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Raymond voelde precies aan welke muziek hij moest draaien. Iedereen heeft zich top geamuseerd!! Ook de mensen die niet gedanst hebben.

Florence en Paul

03-11-2017
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

Fantastische DJ met veel ervaring, die het persoonlijk contact erg belangrijk vindt en die goed inspeelt op je wensen.

Cliff en Linda uit: Sittard

11-10-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Dj Bas heeft tijdens onze bruiloft gedraaid en hij heeft er een waar feestje van gemaakt. De dansvloer stond constant vol! Mede dankzij dj Bas was onze dag perfect.

Tevens liepen de voorbereidingen heel prettig! Dj Bas is bij ons thuis geweest waarbij onze wensen besproken zijn. Daarna zijn we ook nogmaals door Mathijs uitgenodigd in Landgraaf om de apparatuur te bekijken en nogmaals alles te bespreken.

Kortom van begin tot eind zijn zij heel erg betrokken!

Bart en Rianne uit: Eindhoven

02-10-2017

Ons feest was top!
DJ Sjoerd heeft goed aangevoeld welke muziek er gedraaid moest worden om er een geweldig feest van te maken. Hij heeft ook rekening gehouden met onze muziekwensen (m.u.v. Nederlandstalige muziek, toch stiekem een liedje gedraaid op verzoek van een gast ;-)).
De communicatie met Mathijs Gulpers was prettig, hij nam de tijd voor ons en heeft de perfecte DJ voor ons geselecteerd. Na een persoonlijk gesprek met Sjoerd waren wij hier ook van overtuigd.

Bedankt!