Beoordelingen Entertainment Company

Lukas & Elena uit: Jülich

08-08-2017
9,6

Ervaring met: Feest DJ

Sowohl vor als auch während unserer Feier hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank für diesen tollen DJ-Service!

Eva uit: Landgraaf

04-08-2017
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij hebben een geweldig feest gehad op onze bruiloft! Alles is perfect verlopen en zag er super professioneel uit! We hebben absoluut niets aan te merken! Bedankt!!

Kevin uit: Heerlen

27-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Zaterdag 22/07 hebben wij onze bruiloft gevierd bij Landgoed overste Hof. Mathijs Gulpers was hierbij onze DJ. Wij kunnen alleen maar vol lof spreken over Mathijs.. Bij onze eerste afspraak hadden Pina en ik direct een goed gevoel bij Mathijs. Hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven en goed geluisterd naar onze muziek wens. En dat allemaal kwam ook tot zijn recht op de feestavond. Muziek was Top, interactie met onze gasten Top en de verlichting ook Top! Mede dankzij Mathijs hebben wij een super feestavond gehad en bedanken hem hier graag voor. Ook achteraf waren onze gasten zeer te spreken over Mathijs. Wij bevelen Entertainment Company dan ook zeer zeker aan.. Ons volgende feest met een DJ is onze keus als gemaakt. :)

Inge uit: Sittard

24-07-2017
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

De verlichting maakte de feestzaal af! Die uplights waren een super goede tip. Fijn, persoonlijk contact voor en na de trouw. Ook tijdens het feest goed rekening gehouden met onze wensen en goed ingespeeld op alle stukjes en verzoekjes tussendoor. Dankjewel voor het spetterende feest!

Lianne uit: Sittard

24-07-2017
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Na een prettig gesprek mef Mathijs waarin hij al onze wensen op een rijtje zette, zocht hij een DJ uit voor ons die aansloot op onze wensen. DJ Frits draaide nummers die precies binnen onze wensen paste en haakte heel leuk in op verzoekjes van onze gasten. Hierdoor stond de hele avond de dansvloer vol en heeft jong en oud veel plezier gehad op ons trouwfeest. We zijn DJ Frits erg dankbaar voor een onvergetelijke avond!

Lynn uit: Hoensbroek

18-07-2017

Ervaring met: Feest DJ

We hebben een geweldig examen/verjaardagsfeest gehad dankzij entertainment company. Iedereen vond het geweldig! Fijn kennismakingsgesprek gehad met Mathijs, voelde meteen goed. Zeer professioneel, goed in communicatie en afspraken. Avond van te voren belde Mathijs nog op om een fijne avond te wensen, dat vonden we erg fijn. DJ Sandy kreeg zelfs de jeugd op de dansvloer, voelde goed aan welke muziek er nodig was.
Alleen maar pluspunten over entertainment company! Bevelen we zeker aan !!! Hartelijk dank!!!

Mike uit: Brunssum

18-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

I.v.m. de gewilde trouwdatum van (07-07-)2017 hebben wij al vroeg contact opgenomen met de "Entertainment company". Tijdens het gesprek kregen mijn vrouw en ik al meteen een goed gevoel, we hebben een gezellig gesprek gehad over onze verwachtingen voor muziek, licht en onze wens om karaoke te voorzien op onze bruiloft. Nadat we dit allemaal besproken hadden zijn we gaan kijken naar de mogelijke opstelling die de enterainment comany aanbied. Mooie exclusieve dj meubels en zeker geschikt voor een bruiloft! Na het leuke gespek en het zien van apparatuur waren we al snel om en wisten we dat we niet meer verder hoefde te zoeken!

Mathijs heeft onze trouwlocatie voorzien van de juiste lichteffecten en gezorgd voor een super sfeer tijdens de feestavond! Hij voelde de muzieksmaak heel goed aan en ook wanneer er een karaoke gezongen kon worden.
Bedankt voor al je tijd die je hebt genomen voor ons!

De Entertainment Company is een echte aanrader!

Patrick uit: Euskirchen

11-07-2017

Ervaring met: Feest DJ

Super DJ, 100 Prozent Verlass, tolles Equipment, freundlich und immer gut drauf. Vielen Dank, kann ich nur empfehlen.

Resi uit: Maastricht

11-07-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Goede communicatie en een DJ die zorgt voor een fijn feest.

Martijn uit: Linne

08-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Super vriendelijk en proffesioneel! Houd rekening met de wensen van de klant. Ook heel veel materiaal waarmee het feest helemaal af is en sfeer maakt. Zeker een aanrader voor feesten. Toppers!