Beoordelingen Entertainment Company

Florence en Paul

03-11-2017
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

Fantastische DJ met veel ervaring, die het persoonlijk contact erg belangrijk vindt en die goed inspeelt op je wensen.

Cliff en Linda uit: Sittard

11-10-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Dj Bas heeft tijdens onze bruiloft gedraaid en hij heeft er een waar feestje van gemaakt. De dansvloer stond constant vol! Mede dankzij dj Bas was onze dag perfect.

Tevens liepen de voorbereidingen heel prettig! Dj Bas is bij ons thuis geweest waarbij onze wensen besproken zijn. Daarna zijn we ook nogmaals door Mathijs uitgenodigd in Landgraaf om de apparatuur te bekijken en nogmaals alles te bespreken.

Kortom van begin tot eind zijn zij heel erg betrokken!

Bart en Rianne uit: Eindhoven

02-10-2017

Ons feest was top!
DJ Sjoerd heeft goed aangevoeld welke muziek er gedraaid moest worden om er een geweldig feest van te maken. Hij heeft ook rekening gehouden met onze muziekwensen (m.u.v. Nederlandstalige muziek, toch stiekem een liedje gedraaid op verzoek van een gast ;-)).
De communicatie met Mathijs Gulpers was prettig, hij nam de tijd voor ons en heeft de perfecte DJ voor ons geselecteerd. Na een persoonlijk gesprek met Sjoerd waren wij hier ook van overtuigd.

Bedankt!

Lindsey uit: Hulsberg

05-09-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs, ik kan niets anders dan jouw bedrijf volop tienen geven! Entertainment Company heeft gezorgd voor een geweldige, sfeervolle avond op onze bruiloft. Ook grote complimenten aan onze DJ Patrick, die precies aanvoelde welke muziek ons feest nodig had om er een succes van te maken. Ik zal jullie aan iedereen aanraden!

Nele uit: Waregem

01-09-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij ondervonden enkel maar positieve ervaringen tijdens onze samenwerking met de Entertainment Company!

Goed overleg vooraf via Skype en mail, wat zorgde voor een fantastisch dansfeest op onze bruiloft!

Stephanie & Philipp uit: Herzogenrath, Deutschland

29-08-2017

Lukas & Elena uit: Jülich

08-08-2017

Ervaring met: Feest DJ

Sowohl vor als auch während unserer Feier hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank für diesen tollen DJ-Service!

Eva uit: Landgraaf

04-08-2017
9,9

Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij hebben een geweldig feest gehad op onze bruiloft! Alles is perfect verlopen en zag er super professioneel uit! We hebben absoluut niets aan te merken! Bedankt!!

Kevin uit: Heerlen

27-07-2017

Ervaring met: Bruiloft DJ

Zaterdag 22/07 hebben wij onze bruiloft gevierd bij Landgoed overste Hof. Mathijs Gulpers was hierbij onze DJ. Wij kunnen alleen maar vol lof spreken over Mathijs.. Bij onze eerste afspraak hadden Pina en ik direct een goed gevoel bij Mathijs. Hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven en goed geluisterd naar onze muziek wens. En dat allemaal kwam ook tot zijn recht op de feestavond. Muziek was Top, interactie met onze gasten Top en de verlichting ook Top! Mede dankzij Mathijs hebben wij een super feestavond gehad en bedanken hem hier graag voor. Ook achteraf waren onze gasten zeer te spreken over Mathijs. Wij bevelen Entertainment Company dan ook zeer zeker aan.. Ons volgende feest met een DJ is onze keus als gemaakt. :)

Inge uit: Sittard

24-07-2017
9,7

Ervaring met: Bruiloft DJ

De verlichting maakte de feestzaal af! Die uplights waren een super goede tip. Fijn, persoonlijk contact voor en na de trouw. Ook tijdens het feest goed rekening gehouden met onze wensen en goed ingespeeld op alle stukjes en verzoekjes tussendoor. Dankjewel voor het spetterende feest!