Beoordelingen Enjoy Sports

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene indruk 7,7
  • Kwaliteit fitness begeleiding 7,6
  • Kwaliteit groepslessen 8,3

Roos uit: Breda

16-08-2017

Ik ben altijd ontzettend graag aanwezig 🤣
Kan mijn kindjes bij de opvang brengen en met een gerust hart gaan sporten.
Ik vind dat er onzettend veel keus in lessen is, wat het soms moeilijk maakt om te kiezen. Maar dat is een luxe probleem.
Medewerkers altijd vriendelijk( nou ja soms wat minder, maar we hebben allemaal wel een x ons dagje niet)
Van de begeleiding heb ik niks op aan te merken.
En van de relaxruimte maak ik geen gebruik.
Maar dat is omdat ik nooit naar een sauna ga, en niet omdat ik er iets op aan te merken heb.
Al met al een leuke sportschool, zie me er ook niet snel weggaan.

Toine uit: Prinsenbeek

08-08-2017

Goed opgevangen tijdens de eerste les. Om de paar weken een ander sportschema en wegen. Gied gevoel bij deze sportschool.

Marcia uit: Breda

7,3

Bij de balie is het een tijdje wat minder geweest met de vriendelijkheid maar nu weer stuk beter! Kwaliteit van spinninglessen van vaste instructeurs is echt heel goed, invallers vind ik niet altijd goed. In saunaruimte mag er wat meer aandacht besteed worden aan het netjes af maken van de ruimte: rekjes hangen los, toilet met half geschilderde muur, beschadigde muren. Ook in sauna zelf zit er weleens wat los en duurt lang voordat het gemaakt is. Over algemeen heel tevreden over aanbod van yoga lessen en algemene faciliteiten en lessen.

Niek uit: Breda

7,8

Prettige sportschool maar aan de prijs.

8,2

Gezellige sportschool, groepslessen goede kwaliteit, fijn dat er geen groot verloop van personeel is (sowieso wat betreft de groepslessen)

Monika uit: Breda

07-08-2017

Ik mis heel erg BodyCombat les, waarom bestaat dat niet hier?

Liza uit: Breda

07-08-2017

Kwaliteit helemaal niets op aan te merken. Het enige wat mij momenteel een beetje dwars zit is dat het aanbod groepslessen in de avonduren wel iets meer en gevarieerd mag. Ik werk 40u in de week in Rotterdam, dus voor mij wordt het erg lastig om voor half 8/8u te beginnen met een groepsles. Iksnap dat dit mijn probleem is, maar dit is mijn ervaring. Een leuke verbetering is wel de LXR op woensdagavond half 9. Ik hoop dan ook van harte dat deze op het rooster blijft na de vakantie. Maar ik zou dus de rest van de week wat meer gevarieerde (late) avond groepslessen willen. verder: ga vooral zo door :)

Cees uit: Breda

wim uit: breda

7,9

Han uit: Breda

10-07-2017
8,2

Doe al jaren fitness, bevalt prima. De groepslessen vindt ik echter teveel gericht op jongeren. Wat me ook opvalt is dat bij groepslessen, spinning uitgezonderd , merendeels of uitsluitend dames zijn. Weerhoudt me bv naar de yoga te gaan of andere groepsles te proberen. Mogelijk aparte lessen aanbieden voor 55/60+ met aangepaste oefeningen. Op andere clubs wordt dit wel gedaan nml. Vindt de bali de laatste jaren ook wat onpersoonlijker geworden. Soms amper/geen reactie als je binnenkomt of weggaat. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. mvg