Beoordelingen Enjoy Sports

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene indruk 7,9
  • Kwaliteit fitness begeleiding 7,4
  • Kwaliteit groepslessen 8,4

Lotte uit: Breda

11-12-2017

Ik ben erg tevreden over de sportschool. Het is er netjes en het personeel is vriendelijk. Verbeterpunten: Ik vind het jammer dat sommige lessen maar weinig op het rooster staan zoals X-CO, LXR, Steps en easy bootcamp. Het is storend dat er in de sauna soms kleren liggen (te drogen??) en dat er telefoons worden gebruikt in de wellness. Verder zijn de ligstoelen vies.

Heidi uit: Prinsenbeek

07-12-2017
8,1

Erg tevreden en ook heel blij met de Box & Burn les op donderdagochtend. Die is hartstikke leuk!
Groepslessen mogen wat mij betreft een half uurtje eerder beginnen. :)

Lambêr uit: Prinsenbeek

28-11-2017
7,6

Ik sport graag bij Enjoy en heb mijn eigen programma. Er is weinig tot geen begeleiding door de instructeurs en ik kan dus de kwaliteit niet beoordelen. Ik zie de nodige mensen die oefeningen verkeerd doen en daarmee dus mindere resultaten behalen. Zie de instructeurs daar weinig aandacht aan geven.
Verder zouden de instucteurs meer aandacht moeten geven aan mensen (vooral jeugd) die zonder handdoek de fitness zaal in komen en toestellen gebruiken. Meer toezicht en actie is hier nodig Ik vind dat niet hygiënisch en ben daarom bij mijn vorige sportschool vertrokken.

Carlin uit: Bavel

7,5

Ben tot nu toe heel tevreden ..

Shawn uit: Breda

Brigitte uit: Breda

7,5

Allereerst: in de mail berichten is er een letter kleur geel: verander dit AUB in zwart, mailbericht niet te lezen!!!
Groepslessen gelijk na het werk (17.00 of 18 uur) geen aanbod. Ook groepslessen 20.30 te weinig aanbod. Ivm avond eten planning vaak onmogelijk deel te nemen aan 19 uur, of half 8. Geen aanbod van vroege lessen voor het werk, half 8 bijvoorbeeld.

Gerda uit: Breda

7,2

Al enkele keren aan de balie gestaan met een vraag, maar dan is er niemand om je even te woord te staan, en dan is het toch echt niet druk bij de lounge

Bob uit: Breda

helemaal tevreden.

jelmer uit: breda

7,9

Het is nooit te druk bij fitness en het personeel is aardig. Nadien ga ik graag naar de sauna en doe ik een drankje in de bar. De sauna is helaas vaak erg luidruchtig, met name na afloop van groepslessen. Dat vind ik jammer. De bar is gezellig en het assortiment is prima. Al met al ben ik dik tevreden.

Irène uit: Bavel

Gezellig, persoonlijk, professioneel