Beoordelingen Enjoy Sports

8,1

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene indruk 8,1
  • Kwaliteit groepslessen 8,4

Marcia uit: Breda

19-07-2018
6,8

In het zomerrooster is de Bootcamp op de woensdagavond verplaatst naar 20u. Voor mij is dat echt te laat. Ik hoop dat deze les na de zomer weer om 19:30 wordt gegeven. Ik begrijp ook niet waarom er steeds wordt gewisseld van zaal met de Bootcamp?

12-07-2018

Heleen uit: Breda

11-07-2018
7,8

Ik kom graag bij Enjoy sporten. Maar vind het ronduit slecht dat tijdens de vakantie het rooster mbt yoga in de avonden zo weinig is.
Als reactie krijg je dan dat het ook vakantie periode is maar mijn abonnementsgeld wordt wel volledig afgeschreven. En dat er nu hot yoga wordt gegeven. Vreemd dat je dit gaat proberen in een vakantieperiode. Daarbij is het niet voor iedereen te doen ivm
Bijvoorbeeld hoge bloeddruk.
Zomerrooster in gang gezet zonder enige aankondiging. Dan Kun je beter zeggen helemaal geen groepslessen en vermindering op abonnementsgeld.

Ronnie uit: Breda

10-07-2018
7,8

Ik ben met een aantal tussenstops al jaren klant en moet bekennen dat ik de laatste tijd een aantal zaken minder geregeld vind.
1. het blijft een sportschool ik vind dus ook dat dan in de zaal echt veel meer rekening gehouden dient te worden met muziek. het lijkt soms wel een yoga zaal. niet motiverend.
2. helaas qua klanten daalt het niveau ook en word er te weinig van gezegd.
het harde schreeuwen in de zaal gewichten enorm hard laten vallen (niet bevorderlijk voor apparatuur lijkt mij) Inmiddels zelf al een keer die gasten op aangesproken maar die vinden zich nogal redelijk stoer in een groep maar ach. Ben dit echter niet gewend van Enjoy dit hoort meer bij basic fit thuis.
3. de verbouwingen hebben best wel handen in aarde om het zo te zeggen Airco werkt echt dramatisch en iedereen klaagt hierover. ook vind ik als bijvoorbeeld er niet optimaal gesport kan worden dat daar iets meer tegenover mag staan. Wij betalen immers fors dus lijkt me niet meer dan normaal.
ik heb speciaal bij jullie een abonnement voor ook de sauna. als er dan en trap gedaan wordt en er meerdere dagen geen gebruik van sauna gemaakt kan worden probeer daar commercieel iets me te doen.
tevens de vrijdag zo vroeg sluiten vind ik echt een NO GO!! exclusive sportschool dan vind ik dat je gewoon dezelfde tijden heel de week moet hanteren m.u.v. het weekend uiteraard.
En dat de vrijdag een rustige dag is moet niet ten koste gaan van de klant. dus gewoon tot 11.00u open.

het klinkt allemaal vrij negatief maar dit is echt een opbouwende kritiek ik hoor steeds vaker de naam pelikaan vallen. en dat zou gewoon jammer zijn lijkt me.

Femke uit: Prinsenbeek

10-07-2018

Eigenlijk niets dan lof, ga zo door !!
Wat wel handig zou zijn is dat bij jullie 'aanmeldscherm" voor de groepslessen meteen de lesnaam zou staan en niet alleen het zaalnummer, maar is een detail

Simone uit: Breda

09-07-2018

Ruim aanbod yogalessen van goede docenten. Mis alleen de poweryoga overdag.
Fijne medewerkers bij de Kidsclub en achter de bar

Mirjam uit: breda

8,2

ik heb 1 puntje wat ik wel tegen aanloop ...dat is als er gekookt wordt of gebakken stinkt heel de sportschool . Het is een sportschool ...maar geen restaurant.

Rehina uit: Breda

Floor uit: Prinsenbeek

09-07-2018

terwijl de kleedkamer voor heren er ruim en schoon uitziet is de doucheafdeling donker, klein en onoverzichtelijk. Maar twee hokjes hebben een bakje waar je sleutel, bril en/of de shampoo in kan leggen en anders moet het op de grond. Niet handig. Ik pleit voor één grote heldere douche ruimte, dus niet cellen.

Renata uit: Breda

6,3

de instructeurs bij wie ik de lessen volg zijn erg goed. Allen blijft het vreemd dat zelfs hun niet weten of hun les nog weel doorgaat ivm zomer rooster .
Het zomer rooster is erg laat bekend .
En dan blijft het erg jammer dat de pilates les er afgehaald word .
De mensen achter de balie zijn stuk klant vriendelijker geworden Er kan nu wel een "gedag" af bij binnen komst . zonder dat ze alleen met elkaar praten.
Het is nog wel "rommelig "in zaal 1 .