Beoordelingen Enjoy Sports

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene indruk 7,8

7,8

Temperatuur Sauna iets te hoog

26-08-2017
7,9

Over het algemeen een goede ervaring bij Enjoy. Echter heb ik toch wel een aantal aanmerkingen op de vernieuwde fitnesszaal. Het ziet er mooi uit en ik begrijp de verandering, helaas vind ik de indeling niet prettig. De fitnessapparaten, zowel cardio als kracht, staan te dicht op elkaar. Waar ik eerst met een prettig gevoel ging sporten, is dat nu wat verminderd. Oefeningen die ik zonder apparaten doe, moeten nu in het midden van de zaal uitgevoerd worden. Dit vind ik onprettig. Ik heb bewust gekozen voor Enjoy en niet 1 van de goedkopere/commerciële sportscholen. Door de overvolle fitnesszaal krijg ik wel de indruk van een commerciële sportschool. Ik begrijp dat jullie het aanbod willen verruimen, maar mijn inziens is de ruimte daar niet groot genoeg voor. De nieuwe fitnesszaal komt zo niet tot z'n recht.

Anita uit: Breda

24-08-2017
9,5

Wat een supermooie vernieuwingen in de fitnesszaal! Ook de douches zijn top geworden!!

Jurgen uit: Breda

21-08-2017

Kinderen heb ik niet, dus de kidsclub kan ik niet beoordelen. Voor de rest erg tevreden. Aanrader voor iedereen die begeleiding en aandacht belangrijk vindt.

Roos uit: Breda

16-08-2017

Ik ben altijd ontzettend graag aanwezig 🤣
Kan mijn kindjes bij de opvang brengen en met een gerust hart gaan sporten.
Ik vind dat er onzettend veel keus in lessen is, wat het soms moeilijk maakt om te kiezen. Maar dat is een luxe probleem.
Medewerkers altijd vriendelijk( nou ja soms wat minder, maar we hebben allemaal wel een x ons dagje niet)
Van de begeleiding heb ik niks op aan te merken.
En van de relaxruimte maak ik geen gebruik.
Maar dat is omdat ik nooit naar een sauna ga, en niet omdat ik er iets op aan te merken heb.
Al met al een leuke sportschool, zie me er ook niet snel weggaan.

Toine uit: Prinsenbeek

08-08-2017

Goed opgevangen tijdens de eerste les. Om de paar weken een ander sportschema en wegen. Gied gevoel bij deze sportschool.

Marcia uit: Breda

7,3

Bij de balie is het een tijdje wat minder geweest met de vriendelijkheid maar nu weer stuk beter! Kwaliteit van spinninglessen van vaste instructeurs is echt heel goed, invallers vind ik niet altijd goed. In saunaruimte mag er wat meer aandacht besteed worden aan het netjes af maken van de ruimte: rekjes hangen los, toilet met half geschilderde muur, beschadigde muren. Ook in sauna zelf zit er weleens wat los en duurt lang voordat het gemaakt is. Over algemeen heel tevreden over aanbod van yoga lessen en algemene faciliteiten en lessen.

Niek uit: Breda

7,8

Prettige sportschool maar aan de prijs.

8,2

Gezellige sportschool, groepslessen goede kwaliteit, fijn dat er geen groot verloop van personeel is (sowieso wat betreft de groepslessen)

Monika uit: Breda

07-08-2017

Ik mis heel erg BodyCombat les, waarom bestaat dat niet hier?