Beoordelingen enie.nl

• Bereikbaarheid 7,0

Peter uit: Ugchelen

02-12-2018
2,7

Ik heb ook meegedaan via de vereniging Eigen Huis met de aanbieding van Enie. Alles geregeld voor de afspraak van het leggen van de panelen toen dit op dezelfde dag werd gecanceld. Niet blij mee. Toen dit na een maand wel doorging bleek de volgende dag dat 1 string niet werkte dus de helft van de zonnepanelen doet niets.
Gelijk gebeld en foto's doorgestuurd. Na 3 weken nog niets gehoord maar weer eens gebeld. Ze zouden s'middags terugbellen wanneer de monteur zou langskomen. Nu 2 weken verder en nog steeds niets gehoord. Gelukkig heb ik nog niet betaald en ga dit ook niet doen totdat het is opgelost. Intussen stromen de aanmaningen binnen waarop ik maar reageer dat ik niet betaal tot dat het is opgelost maar het lijkt er op dat niemand dit leest.

L uit: Buitenpost

14-11-2018
3,4

Voor het sluiten van de koop werden alle afspraken keurig nagekomen. Na betaling was er totaal geen service meer. Ook de communicatie met Liander over het plaatsen van een slimme meter was slecht waardoor ik een maand aan zonne energie heb misgelopen. Daarover contact gezocht met Enie. In de offerte stond dat er op afstand meegekeken wordt of alles volgens afspraak loopt qua opbrengst. Telefonisch werd mij verteld dat dat wel in de offerte staat, maar dat ze echt niet de opbrengst monitoren. Dus ik had gewoon pech gehad dat er niet terug was geleverd. Er zijn vele telefoontjes door mij gepleegd met enie en er zijn evenveel terugbel beloftes gedaan door enie, maar ze zijn er geen enkele nagekomen.

Peter uit: Drachten

14-11-2018

Via Vereniging Eigen Huis gebruik gemaakt van het aanbod van enie.nl. Erg content met het resultaat.

Jessica uit: Ferwert

05-11-2018
3,4

Kundige adviseur thuis gehad. Hij kwam met een aantrekkelijk en duidelijk verhaal. Ook de mannen van de installatie zijn top, zijn netjes en werken hard. Helemaal geweldig zou je zeggen.......nou absoluut niet!
Na ongeveer anderhalf jaar is de omvormer kapot gegaan, meerdere malen contact met het kantoor te hebben gehad is ons een nieuwe omvormer gestuurd. En die ligt nu nog steeds te wachten tot hij geplaatst kan worden. Het lukt maar niet om hiervoor een afspraak te maken, en toen de afspraak gemaakt was kwam er niemand opdagen! Steeds weer contact met Enie gezocht, ze beloven steeds terug te bellen. Helaas gebeurt dit nooit! De omvormer staat nog steeds in de doos.
De service van Enie is wat ons betreft, op dit moment, ronduit slecht. Erg jammer!

Herman uit: Kamperveen

05-11-2018
3,6

Lange wachttijd, twee maal plaatsing zonnepanelen door ziekte uitgesteld, derde keer niet op afgesproken tijdstip gekomen. We zijn nu vanaf 7 juni bezig en er ligt nog niets op het dak en Enie is stil!

Jan uit: Almelo

02-11-2018
2,3

uur een mailtje in de bus dat het vandaag niet door kon gaan. Huh, zo laat afmelden en ik had vrij genomen. Hopen dat ze vandaag bellen/mailen voor een nieuwe afspraak

Maurits uit: Emmen

30-10-2018

Desiree uit: Beek

20-10-2018
5,0

Klachtenafhandeling is erbarmelijk. In 2017 werd klacht pas opgepakt nadat deze op internet is gezet. Begin sept.2018 ingediende klacht nog steeds niet opgepakt (2 x gemaild en nagebeld, afspraken over antwoord worden niet nagekomen).

LG uit: Leek

20-10-2018
7,2

Het heeft een jaar geduurd voordat ik eindelijk zonnepanelen heb gekregen. Volgens mij is de planning een chaos. Het werd keer op keer afgezegd.
De monteurs waren top! Het werk werd netjes en goed afgewerkt uitgevoerd.

Yoeri uit: Hoogeveen

14-10-2018

Via het zonnepanelen collectief van Vereniging Eigen Huis de zonnepanelen door enie.nl geleverd gekregen. We zijn erg tevreden met het resultaat.