Beoordelingen EnerSolar

• Betrokkenheid 8,9
  • Kwaliteit 9,3

Erwin uit: Amerongen

30-08-2018

Fijn en snel contact. Ook de installatie verliep vlekkeloos door goede en leuke gasten.

Eline uit: Veenendaal

29-08-2018

Heel vriendelijk en duidelijk. Prettige samenwerking.

Helma uit: Rhenen

29-08-2018

EnerSolar heeft ons uitstekend geadviseerd. Ze leveren geen standaard pakketten, maar kijken wat het meest geschikt is voor de situatie. Prettige communicatie met hun adviseur en alles werd volgens afspraak uitgevoerd. Erg blij met de geleverde diensten!

André uit: Veenendaal

29-08-2018

Vanaf het eerste contact tot de installatie van de zonnepanelen is alles vlekkeloos verlopen, zoals de monteurs meedenken om de meest perfecte oplossing te vinden voor de leiding die naar de meterkast gaat in 1 woord geweldig.
Kwaliteit en deskundigheid, en dat voor zo een laag bedrag, ongelooflijk, ik raad het ieder aan.
Nogmaals dank voor de goede service.

Rob uit: Wageningen

29-08-2018

Uitstekende service. Goede begeleiding en toelichting tijdens offertetraject en plaatsing. Op dezelfde dag van plaatsing werkte de app al om de opbrengst van de zonnepanelen te bekijken. Tot zover zeer tevreden. Kan EnerSolar aan iedereen aanraden.

Rien uit: Ede

29-08-2018

Snelle en vakkundige installatie met goed vooroverleg tijdens de schouw.

Heine uit: Veenendaal

03-08-2018
6,0

Aansluiting is gereed gekomen. De afspraak was dat het op één dag zou plaats vinden. Echter, dhr. van Manen had met installateur overlegd dat elders een andere klus wel voorrang kon hebben omdat o.g. toch vakantie had. Dit vernam o.g. van installateur. Heel vervelend!
Uiteindelijk kwam ik met dhr. van Manen tot een 'oplossing' zo dacht ik. Hij vond het vervelend dat het zo was gelopen en gaf me de keus of €50, aftrek van factuur of VVV-bon €50,- Ik o.g. koos voor het laatste. Deze moet ik na 3 maanden nog steeds ontvangen. Zelfs na enkele mails van mijn kant heeft dhr. van Manen / EnerSolar hier niet op gereageerd. Erg jammer! Daarom scoort het oordeel omtrent 'communicatie' erg laag.

Peter uit: Ede

13-06-2018
9,8

Zijn erg flexibel en oplossing gericht! Werken erg netjes en staan wat mij betreft boven aan na lang bezig te zijn geweest met meerdere offertes. Men neemt een hoop gedoe uit handen zoals Aanmelden van teruggave en BTW teruggave zonder extra kosten te berekenen. Dit doen er weinig Gratis bij.
Het ziet er strak uit en vandaag al een super opbrengst zonder dat de zon er is.
Ondanks dat er een collega ziek was gemeld toch alle afspraken na gekomen. Ook de nazorg is top, goede service en zal men zeker aan iedereen aanraden!

Gert uit: Veenendaal

17-11-2017

Geen poespas. Geen nutteloze praatjes. Gewoon doen wat ze zeggen.

H uit: De Klomp

17-11-2017

Tot dusver geen klachten, alles werkt zoals verwacht.
Vlotte levering en service