Beoordelingen EnerSolar

• Betrokkenheid 8,9
  • Kwaliteit 9,3

Hans uit: Rhenen

27-02-2019

Vanaf het eerste contact liep alles op rolletjes: binnen twee dagen de offerte en een dag na de opdracht de installatieplanning. Op de dag van de installatie ontving ik meteen in afschrift alle informatie voor de afhandeling van de btw aanvraag en andere meldingen die Enersolar voor mij deed. De installateurs werkten netjes en zorgvuldig. De communicatie vanuit het bedrijf was telkens vriendelijk en duidelijk. Kortom, echt een no-nonsense bedrijf dat de klant centraal stelt.... en dat alles ook nog eens voor een prettige prijs.

Wim uit: Leusden

09-11-2018

Vanaf het eerste contact tot het vertrek is de communicatie, terugkoppeling en de installatie op een prettige manier verlopen en door ervaren vakmensen uitgevoerd. Dit bedrijf is aan te bevelen en komen hun afspraken na.

Aart uit: Veenendaal

08-11-2018

Er g tevreden en keurig afgewerkt.

Leo uit: Amersfoort

30-10-2018

Helemaal tevreden met ons mooie systeem! Ondanks het mindere weer al een mooie opbrengst gehaald deze maand.

Steven uit: Ede

09-10-2018

Vanaf het eerste telefoonje tot aan het opruimen na de installatie, is alles zonder problemen verlopen. Ook helemaal niet lang hoeven wachten op de installatie. Binnen een drie weken waren we in productie. Installatie ging op een erg prettige manier en werd uitgevoerd door echte vakmensen: goed in hun werk en prettig in de omgang!

Karel uit: Veenendaal

24-09-2018

Goed advies, en ook goed meegedacht toen het oorspronkelijke plan aangepast moest worden.

Martijn uit: Nijmegen

31-08-2018

Enersolar is een aanrader voor mensen die overwegen zonnepanelen te plaatsen.

Erwin uit: Amerongen

30-08-2018

Fijn en snel contact. Ook de installatie verliep vlekkeloos door goede en leuke gasten.

Eline uit: Veenendaal

29-08-2018

Heel vriendelijk en duidelijk. Prettige samenwerking.

Helma uit: Rhenen

29-08-2018

EnerSolar heeft ons uitstekend geadviseerd. Ze leveren geen standaard pakketten, maar kijken wat het meest geschikt is voor de situatie. Prettige communicatie met hun adviseur en alles werd volgens afspraak uitgevoerd. Erg blij met de geleverde diensten!