Beoordelingen Energiedirect.nl

• Klantvriendelijkheid 8,2
  • Betrouwbaarheid 8,2

Frans uit: Zwiggelte

16-07-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Tot nu heb ik geen enkel probleem ondervonden.

Petrus johannes uit: Veldhoven

16-07-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Mijn ervaring met energiedirect is heel goed, erg vriendelijk en behulpzaam.

Freddie

16-07-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: overstap en prijs

marco uit: Bodegraven

16-07-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: prima overstap gemaakt, alles duidelijk en op tijd uitgevoerd

Halil uit: Assendelft

16-07-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Goede prijs-kwaliteit verhouding. Handige app.

CW

09-07-2018
2,3

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Erg agressieve manieren om nadat je klant bent geweest en weggaat (wegens slechte service) je wekenlang dagelijks meerdere keren anoniem te bellen voor een aanbod. Geen aanrader!

Jasper uit: Dordrecht

06-07-2018
1,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Wat voor oplichterspraktijken zijn dit? Mijn vrouw word gebeld en er word een mail opgestuurd, door te klikken kan ze tarieven bekijken, jammer dat er in de kleine lettertjes staat dat je door te klikken akkoord gaat overstappen, wat jullie lekker stilletjes meer dan 2 weken later doen zonder verder ENIGE communicatie, en dan ook nog op vrijdag avond zodat we niet kunnen bellen, jullie prijzen boeien me helemaal niets meer, met zo'n bedrijf wil ik geen zaken doen.

SJAAK uit: Rosmalen

27-06-2018
n.v.t.

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: zit nog steeds te wachten op een email om een nieuw
wachtwoord te maken sturen steeds een verkeerde email

Evelien uit: Den haag

22-06-2018
7,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Prijs vind ik relatief hoog. Maar weet nog niet hoeveel ik terug krijg aan het einde van het jaar. Dus voorschot is hoog.

John

22-06-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: overstap vlekkeloos gegaan