Beoordelingen Energiedirect.nl

• Klantvriendelijkheid 8,2
  • Betrouwbaarheid 8,2

frank uit: Zaltbommel

30-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: slimme meter is leuk, maar zie liever of ik op het goed ingeschatte bedrag zit dan een gemiddelijk gebruik. in het begin doe je een schatting om een maandbedrag te maken, zit ik dan goed ja of nee

Willem uit: Eindhoven

27-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Eenvoudige overstap en duidelijke informatie verstrekking.

Gijs Rekers uit: Nunspeet

21-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: tot nu toe tevreden met overstap

Harrie uit: Vlijmen

19-03-2018
6,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Ik zou het nog niet weten , omdat ik pas kort op dit adses woon..

Ben uit: Heerlen

19-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Laat niet dezelfde mevrouw (Schakenraad) een brief sturen namens Essent waarin zij zegt dat het haar spijt dat je Essent verlaat (en..ja, dat levert een boete op van 250 euro) en de hoop uitspreekt dat je er nog een keer zult terugkeren, om vervolgens een brief te sturen namens Energiedirect, waarin ik enthousiast welkom wordt geheten. Dat voelt niet lekker!

Nina uit: Nijmegen

17-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Julie zijn mijn eerste eigen energie leverancier dus ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal. Mijn keuze is voornamelijk gebaseerd op prijs verder heb ik eigenlijk niks met jullie service etc. te maken gehad

Rien uit: Haaren

17-03-2018
5,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: ?

Gerry uit: Milsbeek

16-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Tot nu toe geen enkele klacht. Overstap is soepel verlopen.

Louis uit: Beneden-Leeuwen

16-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: alles perfect geregeld

M. uit: Marum

16-03-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Nee