Beoordelingen Energiedirect.nl

• Klantvriendelijkheid 8,3
  • Betrouwbaarheid 8,2

Janus uit: Den bosch

22-07-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Sinds kort bij jullie tot nu toe weinig te vertellen
Nu wachten ook het uitlezen van de slimme meter
De eerste keer dus dat ook afwachten .

We zijn benieuwt.

Stephan uit: dordrecht

21-07-2017
9,5

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap verliep soepel, tarieven zijn prima en de service is uitstekend.

bas uit: Emmeloord

07-07-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: ik had van jullie van anderen gehoord. en ben zo bij julie terecht gekomen. gewoon niet te veel poespas en stroom voor een redelijke prijs.

Anke uit: Deurne

23-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Maak pas 3 maanden gebruik van energie direct dus moeilijk te zeggen. Tot op heden geen problemen gehad, dus ook niet echt te maken gehad met service. Daarbij was er ook geen sprake van een overstap maar van een nieuwe klant. Aanmelden verliep soepel.

René uit: Limmen

19-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: ja

Marielle uit: Zaandam

16-06-2017
1,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Niet goed geholpen nadat ik er achter kwam dat ik onjuist was geinformeerd nadat ik erachter kwam wat voor soort contract ik overnam van de vorige bewoonster van mijn appartement. Geprobeerd om het te ontbinden maar ik was 1 dag buiten de ontbindings termijn dus was onmogelijk ondanks mijn uitleg. Meerdere keren contact gehad over een offerte die ik zou krijgen om dan maar eventueel af te kopen. Nog steeds geen offerte gekregen. Heb dit onlangs bij het juridische loket neergelegd

Theo uit: Rosmalen

10-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Totaal geweldig

Renate uit: 'S-hertogenbosch

10-06-2017
9,7

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Dit is de eerste keer dat ik energie mest regelen. Ik heb me online gelezen op de website en dat klonk allemaal goed. Ik ben nog steeds tevreden!

Yvonne uit: Alkmaar

09-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Tot nu toe heel tevreden. Duidelijke site.

Stefanie uit: Leiden

09-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Onlangs heb ik het ouderlijke nest verlaten en ben ik zelfstandig gaan wonen, Energiedirect viel op door hun prijs-kwaliteit verhouding, tot nu toe nooit problemen gehad!