Beoordelingen Energiedirect.nl

• Klantvriendelijkheid 8,3
  • Betrouwbaarheid 8,2

Frank uit: Bodegraven

14-08-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Sneller en accurate overstap. Volle ondersteuning tijdens de acties.

Erik

06-08-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap eenvoudig, helder prijzen

Mohamed uit: Tilburg

05-08-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: NVT

Fam de Vries uit: Burgum

29-07-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap verliep vlot. Na vergelijking met andere aanbieders was energiedirect toen de beste keus.

Ruud uit: Purmerend

28-07-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Alles perfect verlopen

Janus uit: Den bosch

22-07-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Sinds kort bij jullie tot nu toe weinig te vertellen
Nu wachten ook het uitlezen van de slimme meter
De eerste keer dus dat ook afwachten .

We zijn benieuwt.

Stephan uit: dordrecht

21-07-2017
9,5

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap verliep soepel, tarieven zijn prima en de service is uitstekend.

bas uit: Emmeloord

07-07-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: ik had van jullie van anderen gehoord. en ben zo bij julie terecht gekomen. gewoon niet te veel poespas en stroom voor een redelijke prijs.

Anke uit: Deurne

23-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Maak pas 3 maanden gebruik van energie direct dus moeilijk te zeggen. Tot op heden geen problemen gehad, dus ook niet echt te maken gehad met service. Daarbij was er ook geen sprake van een overstap maar van een nieuwe klant. Aanmelden verliep soepel.

René uit: Limmen

19-06-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: ja