Beoordelingen Energiedirect.nl

• Klantvriendelijkheid 8,2
  • Betrouwbaarheid 8,2

Ramon uit: Oudesluis

13-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Ik ben een zeer tevreden klant!

Ronald uit: Doorn

11-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap goed geregeld (via gaslicht.com), lage prijs, goede website met 'mijnenergiedirect' met de nodige info, bevalt prima tot nu toe (3 maanden).

Charlotte uit: Sint Jansteen

09-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Heel servicegericht bijv. tussentijds verbruiksoverzicht etc

Wee

08-12-2017
1,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Gedupeerd door energiedirect. Ze hebben zonder overleg voortijdig mijn lopende contract opgezegd waardoor ik een boete moet betalen. Energiedirect betaald die boete niet! Ze verwijzen naar de voorwaarden

Andrea uit: Oudeschip

07-12-2017
1,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Horrendous....to close account asked me to pay 60 euros. Paid immediately. Further letter saying owe 70 euros more...could not clarify why...tried to take me to court. Emails confirming not my supplier as of 1st december 2016. 70 euros was for month of December. WOULDN'T TRUST EVER

Aad uit: 's-Gravenzande

05-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Nadat onze dochter bij haar verhuizing de keuze maakte voor energiedirect raakte ik enthousiast en toen ons contract bij Anode afliep kon ik n prijsvergelijking maken en kwam energiedirect er prijstechnisch positief uit. De overstap ging super en duidelijk.

Djarek uit: Schaijk

05-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap en prijs-kwaliteit zijn in mijn ogen prima.
Wel vind ik het jammer dat ik net te vroeg lid ben geworden waardoor ik geen gratis PSV shirt heb ontvangen. Hierover nog wel contact gehad met de klantenservice maar helaas zonder succes. Zeker gezien in de reclamespot wordt gezegd dat oude en nieuwe klanten dezelfde aanbiedingen krijgen, en ik net twee maanden te vroeg lid ben geworden.

m. uit: groningen

04-12-2017
1,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: energiedirect heeft de doorgegeven meterstanden niet gehanteerd en blijkbaar jarenlang gebruik gemaakt van schattingen. na het plaatsen van de slimme meter moest ik ineens 400 euro bijbetalen. ik ben hier zeker niet over te spreken en heb mijn contract opgezegd.

Löwhardt uit: Spaubeek

04-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: n.v.t.

Kelly uit: Maastricht

03-12-2017

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: De prijs is heel redelijk en de service vind ik ook heel goed.
Super.