Beoordelingen Energiedirect.nl

• Betrouwbaarheid 8,2

CW

09-07-2018
2,3

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Erg agressieve manieren om nadat je klant bent geweest en weggaat (wegens slechte service) je wekenlang dagelijks meerdere keren anoniem te bellen voor een aanbod. Geen aanrader!

Jasper uit: Dordrecht

06-07-2018
1,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Wat voor oplichterspraktijken zijn dit? Mijn vrouw word gebeld en er word een mail opgestuurd, door te klikken kan ze tarieven bekijken, jammer dat er in de kleine lettertjes staat dat je door te klikken akkoord gaat overstappen, wat jullie lekker stilletjes meer dan 2 weken later doen zonder verder ENIGE communicatie, en dan ook nog op vrijdag avond zodat we niet kunnen bellen, jullie prijzen boeien me helemaal niets meer, met zo'n bedrijf wil ik geen zaken doen.

SJAAK uit: Rosmalen

27-06-2018
n.v.t.

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: zit nog steeds te wachten op een email om een nieuw
wachtwoord te maken sturen steeds een verkeerde email

Evelien uit: Den haag

22-06-2018
7,0

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Prijs vind ik relatief hoog. Maar weet nog niet hoeveel ik terug krijg aan het einde van het jaar. Dus voorschot is hoog.

John

22-06-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: overstap vlekkeloos gegaan

astrid bol uit: Rotterdam

10-06-2018
6,3

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Overstap, prijs -kwaliteit is goed anders was ik niet overgestapt. Groot kanttekening bij het feit dat een maand voorafgaande aan de ingangsdatum al geld wilt zien, heb ik nergens gehoord of gelezen. Nogmaals vooraf betaling vind ik echt belachelijk. Als u wanbetalers heeft moet u dit bij hen aanpakken niet bij klanten die te goedertrouw zijn.

Ruud uit: Rhoon

02-06-2018
7,5

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Zeer geruisloze overgang: erg blij mee. Goeie prijs/kwaliteitsverhoudig.
Wel heb ik behoefte aan iets meer begeleiding. Zo ben ik op zoek naar een overzicht waarin ik kan vaststellen hoe de kosten zijn t.o.v. mijn maandbedrag (loopt dit op schema?), dat ik niet kan vinden.

Filip VH uit: Philippine

21-05-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: geen problemen ondervonden bij overstap en zelfs de APP werkt ook op een GSM met Belgische SIM-kaart (was bij andere niet altijd zo), app is ook overzichtelijk

Dick uit: Enschede

11-05-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Super

Gijs uit: Renswoude

10-05-2018

Ik deel graag mijn ervaring over energiedirect.nl: Het was snel en goed geregeld