Beoordelingen Eneco

• Overige functies 7,3

Thea | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

22-01-2018

Ervaring met Toon:
Fijn dat je alles kunt programmeren. Ik vergeet dan ook niet meer om de cv laag te zetten als ik naar bed ga. Hij is makkelijk te bedienen en duidelijk af te lezen. Wel vind ik dat er boven een kamer niet goed wordt verwarmd terwijl dat voorheen wel goed ging.

Ronald | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

5,9

Ervaring met Toon:
Nadat we Toon een paar maanden hadden , kregen we een slimme met geplaatst . Al de jaren keurig de standen eerlijk doorgegeven en nu mochten we ruim 140.- bijbetalen Daar zijn we echt niet blij mee. Zijn altijd zuinig. Optijd verwarming laag enz.

Wilfred | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

Ervaring met Toon:
Op zich goed. Maar na de nieuwste app, gaat toon soms op zwart. En gaat de kachel langer door. Misschien iets tijdelijks.

Cees | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

heb Toon nu een jaar en heb ruim 200 euro bespaard,
en dat komt vooral door de programmeren van de programma,s van cv, en het gebruik van ledlampen.

Santosh | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

6,3

Ervaring met Toon:
in het begin werkte het goed, maar via de app (ios), hebben we last van veel storingen, was vorige jaar zeker een week of meer niet bereikbaar via app, de communicatie daarover was wel zwak van eneco.
Ik twijfel daarom ook waarom ik nu wel maandelijks een bedrag moet betalen voor toon, terwijl er andere alternatieven zijn.
ik geef het nog verlopig de voordeel van mijn twijfel

Carlijn | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,1

Ervaring met Toon:
Ideaal om alles in de gaten te houden en om het aan te kunnen zetten als ik naar huis ga. Alleen voel me wel misleid door eneco want de maandelijkse kosten gooiden ze wel opeens omhoog toen ik toon nog geen 2 maanden had.

Ernst | Tijd in bezit: 0 < 2 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

1,0

Ervaring met Toon:
Wat Eneco niet duidelijk maakt is als je geen CV-ketel hebt je de Toon niet krijgt. Dan kan hij namelijk niet aangesloten worden. Ik heb Stadsverwarming en geen gas aansluiting. Vraag me af of Eneco me op andere manier compenseert. Immers Toon € 275,= aansluitkosten € 75,= kortom € 350,= uitgespaard door Eneco maar wel vast aan drie-jarig contract

Jackeline | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

9,5

Ervaring met Toon:
Slimme meters- geld terug ontvangen- fijn in gebruik

Jan | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

Makkelijk instelbaar ideaal.

Goran | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

7,9

Ls
Toon is best ok...maar
zal snel voorbijgestreefd worden door concurrenten als men niet innoveert en iets aan t ABONEMENT doet.
Ik betaal 5€ voor 5 gigabite data!!! Bij Vodafone. En jullue vragen zooo veel?
Maximaal 1 € a 1,50 zou t moeten kosten.