Beoordelingen Eneco

• Inzicht energieverbruik 7,6
  • Gebruiksgemak 7,9
  • Verwarmt huis goed 7,9
  • Overige functies 7,2

Henk | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

12-02-2019
2,9

Ervaring met Toon:
Wij zijn niet tevreden met het kastje van TOON,hebben het dus ook weer van de muur laten halen omdat het teneerste verkeerd was aangesloten en de verwarming op hol sloeg.We hebben dus ook niet lang van dit kastje mogen genieten.Graag horen we van u.

Willy | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

12-02-2019
1,0

Ervaring met Toon:
Waardeloos hij hangt allang niet meer aan de muur kunnen hem geen eens goed aansluiten zouden bellen voor een nieuwe afspraak wacht al 3 maanden

Marjoleine | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

11-02-2019
7,1

Ervaring met Toon:
Toon, een handig ding voor aan je muur. Maar waarom schiet de temperatuur toch omhoog, terwijl ik daar niet om vraag. Dit gaat me echt veel gas kosten. Stel ik het in op 19...schiet ie door naar 21. Dat kan toch niet bedoeling zijn. De dame van Eneco zegt dat dit normaal is....sorry...Ik vind van niet. Wat doen jullie hieraan?

jaco | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

10-02-2019

Ervaring met Toon:
prima aanvulling voorzet bedienen van de apparaten in huis.

Sonny | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

7,0

Ervaring met Toon:
Is gebruiksvriendelijk. Heb wel gemerkt dat ik bij het programma meer verbruik dan bij handmatig bedienen. Geeft inzicht met je verbruik maar dat klopt weer niet met de status die ik maandelijks van enevo krikg.

L.J. | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Goed te weten hoe ons energieverbruik is in verhouding met andere toongebrukers met hetzelfde profiel.

Frans | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

Ervaring met Toon:

Jacco | Tijd in bezit: 0 < 2 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

Ervaring met Toon:
Toon bevalt verder prima . Binnenkort komen de zonnepanelen ook aan te sluiten op Toon . Ik mis alleen een kachelstand voor als de Pelletkachel aan staat in de woonkamer .

Fred | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

8,2

Super.

Gazi | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

4,5