Beoordelingen Eneco

22-04-2018
9,5

Johan | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

Ervaring met Toon:
vind dat ie prima werkt, alleen heb ik zo mijn twijfels over de werkelijke temperatuur. Bij de oude thermostaat had ik het bij 20 graden lekker warm, bij Toon moet ie op 22 graden, anders blijf ik het koud houden

Henk | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

7,1

Ervaring met Toon:
inderdaad een beetje traag, is ook kwestie van gewenning.
toch blijft het een onvolledig product doordat historie niet opgeslagen en uitgeprint kan worden.
daarvoor is eigenlijk het abonnementsgeld te hoog.
Wel let ik nu steeds meer op het verbruik real time en kan onmiddellijk zien wanneer en waardoor extra verbruik optreedt.

Riny | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

4,4

Ervaring met Toon:
Traag ding, vaak denk je dat ie vast loopt.
Mijn verwachtingen waren veel te hoog, waardoor ik me nu afvraag of het de uitgave wel waard was, zeker met de €100 die er voor de “zon op Toon” module nog bij kwam

Gerrit | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,3

Ervaring met Toon:
eerst niet goed nu doe hij het goed

Bob | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

7,5

Ervaring met Toon:
Ik gebruik toon voor de dagelijkse programma's en voor het gemak om te kunnen bedienen met de telefoon. Helaas krijg ik regelmatig de melding dat Toon niet is verbonden met de router.

Cor | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Het genak is dat je als hij eenmaal ingesteld is geen omkijken meer hebt naar je verwarming. Het inschatten van verbruik door Eneco laat volgens mij wel wat te wensen over. Als er een koude periode aanbreekt dan zegt Toon dat je meer hebt verbruikt dan ingeschat. Logisch volgens mij dat er meer verbruikt wordt maar de inschatting blijft achter.

C | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,5

Prettig is bediening van Toon

Jacques | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

18-04-2018
7,4

Ervaring met Toon:
aangezien ik nog geen zomer /herfst heb mee gemaakt om een goed oordeel te geven vindt ik dat bij vooral s'avonds te traag reageert. een tweede punt is als ik een graad hoger wil dat toon binnen het uur weer terug schakeld naar oude instelling.De modulatie is ook vrij grof.

Gerda | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

17-04-2018
1,4

Ervaring met Toon:
Een waardeloze installatie! De installateur vond zichzelf erg belangrijk. De gehele meterkast was een bende nadat de installateur Toon geinstalleerd had. Meters kabel, geen tv meer, kortom een bende.