Beoordelingen Eneco

• Inzicht energieverbruik 7,6
  • Gebruiksgemak 7,9
  • Verwarmt huis goed 7,9
  • Overige functies 7,2

Martijn | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

Ervaring met Toon:
Erg prettig en handig in gebruik

Wr. | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

6,0

Ervaring met Toon:
Onstabiel. Vaak geen verbinding met service centrum. Veel onderzoek geweest maar geen resultaat. Eigenlijk heb je er niet zo veel aan. De app werkt vaker niet dan wel hierdoor.

Astrid | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

Ervaring met Toon:
Ik vind het een fantastisch apparaat, je kunt hem op afstand bedienen, als je bijv, elders bent en je wilt de TOON graag hoger of lager zetten, voor mij is het een uitkomst.

René | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

17-10-2018
8,1

Ervaring met Toon:
Zou overzichtelijk moeten zijn maar ik weet nog niet alle opties te vinden moet me er nog goed in verdiepen.
Maar er is veel op te zien wat ik geweldig vind is de opbrengt per dag van mijn PV panelen.

Jac | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

17-10-2018

Ervaring met Toon:
Tot nu toe goed. Mis alleen 1 extra tijdinstelling verwarming ( zijn er nu 4, voor mij zou 5 een uitkomst zijn )

Karina | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

16-10-2018
7,9

Ervaring met Toon:
Vind het een mooi systeem,en overzichtelijk

Redmer | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,1

Geeft vaak storing D03
Verspillings checker werk zeer traag.
Meer weerstatios toevoegen.

Egon | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

6,8

Ervaring met Toon:
Ik gebruik toon in combinatie met de warmtewinner, zonneboiler en PV panelen. omdat de PV panelen over meerdere groepen verdeeld zijn kan toon zit niet goed monitoren, dat is jammer. Ook de samenwerking met de warmtewinner geeft veel communicatiestoringen al is dat sinds de laatste softwareupdate beter. De temperatuurmeting van de toon valt me ook wat tegen, het lijkt erop dat de eigen warmte van de display de meting verstoort. al met al een krappe voldoende, jammer want in potentie kan het apparaat veel meer!

Sebastiaan | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Alleenstaand

Ervaring met Toon:
Goed, maar apparaat is erg traag... Voor gebruiksgemak zou het wel wat soepeler mogen.. T is tenslotte 2018 ;-)

Hans | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

Ervaring met Toon:
Heel handig en Toon geeft inzicht in zuinig omgaan met energie.