Beoordelingen Eneco

Rene | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

12-07-2019
7,0

Ervaring met Toon:
Is een prima informatie systeem.
Temperatuur wordt te hoog aangeven 3 a 4 graden verschil
Het weer wordt alleen van Rotterdam aangegeven terwijl ik in Dordrecht woon, dit zou anders kunnen.

Kees | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

24-06-2019
6,4

Ervaring met Toon:
Toon Zon ziet er mooi uit en geeft handige overzichten. Twee tegenvallers:
1. Ik heb zelf op de Eneco-site mijn maandbedrag aangepast (na de installatie van de zonnepanelen). Het is onduidelijk of Toon bij de overzichten uitgaat van de oude bedragen, of van mijn aangepaste bedragen.
2. DE APP WERKT NIET! Ik kan niet inloggen, omdat de app mijn inloggegevens niet goed vindt. Ik gebruik dezelfde als voor de Eneco-site. Inmiddels heb ik bij elkaar zo'n 3 uur met de klantenservice gebeld, maar geen resultaat. Eneco stuurt me wel een rekening voor de Toon (incl. app die nog nooit heeft gewerkt). Als dit nog lang duurt, hoop ik met de Belbus langs te komen.

Lilian | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

Gemakkelijk in gebruik. Overzichtelijk

Michael | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

5,0

Ervaring met Toon:
redelijk.. stroom verbruik is niet te volgen.. hij hebben van de huur maatschappij zonnepanelen gekregen en nu is er dus niks meer van te volgen

Marianne | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Leuk om alles bij te kunnen houden en makkelijk vanaf afstand te kunnen regelen

Dick | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Paar keer spiegelbeeld op scherm.heeft zich hersteld.
Verder prima duidelijk overzicht.

Tim | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,5

Ervaring met Toon:
Heel relaxed dat je op elk moment je verbruik kan inzien. Echter zeggen de getallen uiteindelijk nog niet veel als je de Eneco-App erbij pakt. Vrijwel geen duidelijk beeld te krijgen, omdat vastrechtkosten/belastingen bij Toon niet worden meegenomen

Ria | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

15-06-2019
5,8

Ervaring met Toon:
In december geplaatst, maar werkte pas optimaal eind april. Kon alleen maar gegevens in uren zien en niet naar voorgaande dagen. Wel abonnementskosten moeten betalen en ivm een fout van Eneco nu in juni de factuur van de zonmodule. De Toon was een kado maar zonder zonmodule waardeloos. Vind het dus eigenlijk geen kado. Iemand bv een auto kado geven maar de motor moet je wel zelf betalen. Overigens werkt de Toon nu naar behoren