Beoordelingen Eneco

• Overige functies 7,2

Berry | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

19-08-2018

Ervaring met Toon:
Als thermostaat een primaten gemakkelijk in te stellen product. Wel is toon erg vaak de weg kwijt met internet. Toon mag best stabieler worden en ik zie graag de koolmonoxide melder toegevoegd worden.

D. | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

19-08-2018
4,0

Ervaring met Toon:

wij maken gebruik van Eneco energie al langer dan 6 maanden. Tot op heden doet TOON niet. Verschillende monteurs langs geweest Probleem nog steeds niet opgelost. Wel moeten wij elke maand aan Eneco voor Toon betalen.

Ben | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,4

Ervaring met Toon:
Super overzichtelijk, aanwinst in de woning

Jacob | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

5,8

Ervaring met Toon:
Wacht al sinds ik Toon in huis heb al 5 Maanden op een nieuwe Gasmeter dus kan wel het Stroomverbruik zien wat voor ons goed is maar Gas verbruik word niet opgegeven
Ik geef dus nog maar geen rapportcijfer want ik weet nog maar heel weinig Ik zet

Martin | Tijd in bezit: 0 < 2 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

9,6

Ervaring met Toon:
DE eerste maanden tot nu zeer tevreden

Cor | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,5

Ervaring met Toon:
Ik ben bewuster met stroom en gas bezig.

Hein | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

9,6

Ervaring met Toon:
Ben zeer tevreden over toon zeer gemakkelijk en goed overzicht

William | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

3,6

Ervaring met Toon:
Vervelend apparaat na een update die dat ding heel vaak heb moet je opnieuw inloggen

Suzanne | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

7,6

Ervaring met Toon:
Als hij werkt duidelijk en overzichtelijk, helaas ligt hij er hier vaak uit wegens updates en de app ook

A | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,1

Ervaring met Toon:
Is meer een hulpmiddel wijkt 5 tot 8 procent af van de nota jammer plus dat de Toon slecht communiceert mret de installatie app op de telefoom conclusie te duur voor het gebruiksgemsl