Beoordelingen Eneco

• Overige functies 7,2

Henk | Tijd in bezit: 0 < 2 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

15-04-2019

Ervaring met Toon:
Goede werking, geen omkijken naar.
goede uitlezing, goed te zien of je de gestelde normen kalen

Eric | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

14-04-2019
6,8

Ervaring met Toon:
Op zich een goed apparaat, ware het niet dat Toon niet in staat is mijn combiketel Atag E325EC/CW5 OpenTherm aan te sturen, terwijl dit toch een veel verkochte ketel is die voor OpenTherm ontworpen is. Mijn voorganger van Toon, de slimme thermostaat van EON, kon dit wel. Ben er dus met Toon wat dat betreft op achteruit gegaan. Pas als hiervoor een oplossing wordt aangeboden, ben ik tevreden over Toon.

Niels | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

14-04-2019
7,1

Ervaring met Toon:
Werkt goed en erg fijn is het ook de toon

Hans | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

7,8

Ervaring met Toon:
Toon is door monteur geplaatst en is toen ingesteld op zijn internetcode ik krijg het nu niet zelf voor elkaar om mijn internet in te stellen op Toon.

Joop | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Perfect, makkelijk te bedienen. Van grote waarde. Je let meer op de gegevens en tevens voor besparing.

Ad | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Erg prettig in gebruik. goed overzicht en eenvoudig in te stellen.
De binnentemperatuur die Toon aangeeft is echter hoger dan de echte temperatuur in huis

H | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

9,6

Goeie ervaring

Wilhelmiendewijs@gmail.com | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

1,0

Ervaring met Toon:
Helaas heb ik toon moeten verlaten, was niet mogelijk deze goed aan te sluiten, moet een nieuwe electrameter hebben, was niet bekend bij Eneco dat deze niet geplaatst kon worden in een straat in Amsterdam, dan moet de straat open, wachten tot de straat aan de beurt is.

Marco | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

Ervaring met Toon:
Zeer tevreden! Ik ben er veel mee bezig haha. Ik heb nu zonnepanelen, dus zal zeer waarschijnlijk geen stroom meer afnemen van jullie. Dit is denk ik wel nog meegenomen in het geschatte verbruik van mij, toch?

Marianne | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Alleenstaand

09-04-2019

Ervaring met Toon:
Werkt prima. Duidelijke en nuttige info. Makkelijk om daarmee optimasl te besparen. De app is ideaal om - ook met slimme stekkers - verearming en verlichting in huis op afstand te regelen.