Beoordelingen Eneco

• Overige functies 7,3

p | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,1

Ervaring met Toon:
Willen privacy behouden en aldus zo min mogelijk inkijk in het verbruik.

W. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

7,5

Ervaring met Toon:
werkt goed alleen het verbruik is met helemaal duidelijk
Er zit verschil in verbruik op je toon app en de gegevens van je eneco app wat is jusit.

G.A. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

n.v.t.

Ervaring met Toon:
wij hebben er geen spijt van was een goede keus

Jean | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

Ervaring met Toon:
Goed, handige mogelijkheden (weer / verkeer / etc.)
Snel inzicht in je verbruik, per dag / week / maand / jaar

Geert | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,4

Ervaring met Toon:
Algemeen tevreden over Toon. Heb nog geen slimme meters in huis waardoor info over verbruikte kWh niet klopt met werkelijk verbruik. Ligt soms 'n factor 2 hoger. Verbruik gas klopt wel.

Arthur | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,5

Ervaring met Toon:
Ben wel tevreden over Toon. Echter ik bedien Toon handmatig. Overdag vanaf 7.00 uur op 21 graden. Een dag weg op 15 graden. Nogmaals handmatige bediening vind ik het meest gemakkelijk. Ik vind het ingewikkeld om Toon volledig te installeren.

Wesley | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,8

Fijn en makkelijk.

Mis alleen functie van Siri op iPhone. Om. Siri te vragen de thermostaat 1 graad hoger/lager te zetten. Zou een welkome aanvulling zijn

Luuk | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,1

Goed.
Alleen de woningstichting had (heeft) er problemen mee want toon zou problemen met de ketel kunnen veroorzaken. En dan zou de rekening op mij verhaald worden. Maar volgens toon kan ik dan de rekening naar hun door sturen

Ingrid | Tijd in bezit: 0 < 2 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

8,5

Ervaring met Toon:
Prima en vooral de app is handig! ook handig dat je nu echt ziet wat je verbruikt. Begin dit jaar al besteld maar vanwege verbouwing niet eerder kunnen installeren (de Ketel en CV was wel een vereiste en dat is logisch). Nu mail gestuurd over die actieperiode gratis Philips lampen maar krijg geen reactie. Dat is enige jammere.

marijke | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

20-10-2017
6,7

Ervaring met Toon:
helaas registreert hij niet de electrichiteit verbruik, ondanks dat ik al van alles heb geprobeerd.