Beoordelingen Elysium

• In welke mate zou u de Elysium aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,7

Janny en Jan Uit: Alphen aan den Rijn

12-07-2018
6,0

Nu dit word een heel verhaal, voor de zoveelste keer een slechte ervaring bij uw restaurants. Samen met onze vrienden Jet en Rinus, Rob en Tineke Woldendorp hebben wij 1 1/2 uur moeten wachten op onze club sandwich en daarom deze bestelling geannuleerd, savonds dan maar aan de patat met kroketten en op Jet haar advies om warme frites gevraagd en wat denkt u ?? KOUDE frites gekregen. Nu voortaan maar stevig ontbijten thuis om de dag door te komen. Afgelopen zondag geprobeerd een ijsje te gaan kopen en alweer ruim een half uur in de wacht en notabene stonden wij vooraan, steeds als er een medewerkster voorbij kwam zeiden deze steeds, mijn collega komt u zo helpen. waarop we zeiden hoelang gaat het zo door???Nu ook zijn er veel te weinig ligbedden in uw resort en zijn ze op verschillende plaatsen weggehaald en in de tuin bij gezet. Nu ook de douches bij de kelosauna werken steeds niet. Nu ook nog gaan betalen voor bepaalde opgietingen, heel erg jammer!! Nu af en toe gaan wij naar thermen soesterberg , waar wij het geweldig vinden dus gaan er over nadenken om over te stappen. Ook de bezuiniging op het fruit na de opgieting ,erg jammer! Als het goed is komt Rob a.s.zondag op gesprek bij u en horen wij daar wel hoe het verlopen is! M.v.g. Jan en Janny van Zijll

Ton Uit: Reeuwijk

12-07-2018

Mooi en groot resort met vele mogelijkheden en mooie tuin.

Arie Uit: Dordrecht

7,0

Bij goed weer is het erg druk op de weide en ligstoelen. Beperkte mogelijkheid tot zwemmen en bubbelbad buiten.

Nicky Uit: Eindhoven

10-07-2018

Was een erg prettige ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.

Uit: Oegstgeest

6,9

Jammer dat er steeds meer zaken extra in rekening gebracht worden: weekendtoeslag, toeslag voor niet direct betalen van de reservering, geurbeleving met opgieten. Geeft me te denken wat er nog meer bij komt straks.

Wieske Uit: Hendrik Ido Ambacht

10-07-2018

Altijd heerlijk bij Elysium. Horeca nog steeds een puntje waar groei in kan zitten. Zowel qua vriendelijkheid, meedenken als snelheid. Maar nog steeds een dikke 7 waard.

Petra Uit: Zevenhuizen

Astrid Uit: Hoogkarspel

7,3

L m kok Uit: Rotterdam

7,7

Jammer dat je burgers nog steeds zo ruikt .liever frisse lucht en ook dat er zo langzaam aan max wederopening word gewerkt.jammer voor de rest is het een heerlijk ontspannen dag geweest in Elysium raad jullie zeker aan.

Diana Uit: Haarlem

3,5

We zijn 3x geconfronteerd met neukende en pijpende mensen. Vies. Afleidend en niet ontspannend. Slechte controle. En afschuiven oude klant. Komt u het vooral melden. Daar kom ik niet voor.