Beoordelingen Elysium

• Kwaliteit van de behandelingen 7,8
  • In welke mate zou u de Elysium aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,7

Joke Uit: Gouda

15-10-2017

Heb weer een fijne dag gehad

linda Uit: zoetermeer

04-10-2017
7,8

Maureen Uit: Oude Wetering

29-09-2017
9,6

Was ecgt een heerlijke dag en zeer vriendlijk personeel!

Maria Uit: Rotterdam

28-09-2017

Laatste do.dag v/d maand: vrouwendag. Er wordt veel gekletst in de sauna's buiten en net zoals met badpakken dag op de ma.dag ook buiten in tuin en bij zwembad gerookt. Aub meer controle alsook in de sauna's waar men met slippers en zonder handdoek op de banken gaan!!

Y Uit: Zoetermeer

28-09-2017

Willy Uit: Naaldwijk

27-09-2017

De menukaart heeft leuke gerechten. Toch zou ik graag elke maand of elke 3 maanden een andere kaart willen zien.

Tineke Uit: Zoetermeer

7,3

Heb mndkaart maar na dat mijn favoriete saunameesters weg zijn geen mndkaart meer genomen.
Vind de buffetten beneden peil en zeker niet gezond met al die mayonaise smurrie .
Hygiëne word ook minder ,denk bezuinigingen alleen op de verkeerde manier.
Ben ff niet meer zo weg van Elysium,helaas jammer voor de lieve werknemers die er nog wel zijn.
Maar IWR maakt er een bende van bij Elysium.
Zo jammer.

mariette Uit: Oosterhout

27-09-2017

we komen hier al heel veel jaren het is mijn beste sauna kom graag wekelijks

Rosita Uit: Berkel en Rodenrijs

7,7

Ik ben een groot Elysium fan en ben er dan ook regelmatig. De recente veranderingen vind ik erg positief. Volgens mij zijn er 2 verbeterpunten. Namelijk het roken op de terrassen, ondanks de keurige rookhoeken die jullie gecreëerd hebben staan er toch nog asbakken op de tafels waardoor mensen gaan roken. Een grote ergenis, vooral met lunchen heel vies en past niet in de well-being gedachte. Zondag zagen wij dat meerdere bezoekers gingen verplaatsen aangezien ze hier last van hadden. Waarom geen rookvrije omgeving naast de rookhoeken?
Daarnaast wellicht een andere menukaart bij m.n. Puur, is al lang hetzelfde. Gericht op de huidige healthy foodtrend, meer (bijzondere) sapjes met bv munt of gember erin, aparte salades, speltbrood, koolhydraatarm etc. Bij de Veluwse bron is een zuurstof sauna in strand thema, met het geluid van de golven en warm zand. Zou tof zijn om die ook in Elysium te krijgen! Als bv een van de apartere sauna's in de Tuin van Bezinning