Beoordelingen Elysium

• Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,8
  • In welke mate zou u de Elysium aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,7

21-08-2017

Hele fijne eerste ervaring. We kwamen terecht bij Elysium, omdat Thermen Holiday geen vrouwendag meer aanbied. We zijn dan ook op de vrouwendag naar Elysium geweest. Het leek op het eerste gezicht heel druk, maar het is zo groot dat er genoeg ruimte is voor iedereen! Er zijn veel faciliteiten en alles ziet er netjes en onderhouden uit. Voor ieder wat wils. Deze keer alleen de buitenfaciliteiten gebruikt omdat het mooi weer was. Hier hebben we ons de hele dag kunnen vermaken en nog hebben we niet alles kunnen zien. We hebben heerlijk bij Max (geloof dat het zo heette) koffie gedronken met een stukje taart en geluncht met een heerlijk broodje. Favoriet waren het zoutwaterbad en (gek genoeg) het koude buitenbad. We komen zeker terug en hebben dan nog genoeg nieuws te ontdekken!

syl Uit: hoogvliet

19-08-2017
7,5

prima ervaring, zeker voor vaker te doen.

beetje vreemd: als de eind factuur niet klopt,
ik deze zelf via internet moet corrigeren.
Niet echt klantvriendelijk (als de fout bij de medewerker ligt).

Dirk Uit: Zoetermeer

13-08-2017
8,5

Ervaringen zijn doorgaans goed. Wel is het soms moeilijk bij restaurant Puur tussen de middag een schaduwplek voor niet-rokers te vinden. En ook mis ik bij dat restaurant een gewone klok met wijzers die op grote afstand (ook in de zon) zichtbaar is. Dan kun je zien of je voor een opgieting nog een extra consumptie durft te bestellen. Dus meer omzet voor u. En verder hangt er aan de muur in het zoutbad soms wel en soms niet een klok.

Marja Uit: Den Haag

10-08-2017
7,2

Het is de laatste tijd wel héél erg druk in Bleiswijk. Dat je met z'n tweeën daardoor maar 1 locker krijgt vind ik echt armoedig. Ook is het bij goed weer in de middag echt zoeken naar een ligbed buiten. Veel te veel mensen dus. Ik krijg het gevoel dat Elysium er alleen maar op uit is zo veel mogelijk inkomsten binnen te halen en niet echt meer bezig is met het comfort van de bezoekers.
Bij het Grill & Chill restaurant is de (erg lekkere!) vegaburger van de lunchkaart verdwenen. Nu staan er enkel nog 2 runderburgers. Jammer, want verder geen gerechten voor mensen die geen vlees of vis eten.

09-08-2017
7,7

Ik vind het erg jammer dat er al een hele tijd geen klankschalen sessies meer zijn.
De horecakaart vind ik behoorlijk prijzig.

Ivonne Uit: Rijnsburg

Fausia Uit: leidschendam

7,2

weinig keuze menukaart

Celia Uit: Krimpen aan den IJssel

07-08-2017

Het was in een woord fantastisch na zeer moeilijke familieomstandigheden heerlijk ontspannen

Jos Uit: Santpoort-Noord

7,5

Jammer dat er bij de horeca lange wachtijden waren voordat de bestelling geserveerd werd.

Asha Uit: Zoetermeer

06-08-2017
8,1

Mis de bakken ijs en Scrubzout in de 1e douche.