Beoordelingen Elysium

• In welke mate zou u de Elysium aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,7

J.E Uit: Rotterdam

16-11-2017
7,7

Jammer dat de eetgelegenheid MAX weer verandert is.
Alleen voor de lunch nog maar pitabroodjes.
Een kom soep is toch niet zo moeilijk, maar is er niet meer.

Paulien Uit: Rotterdam

09-11-2017
6,8

Heerlijke dag gehad, helaas tijdens etentje in het restaurant liep er een muis rond. Helaas niet de eerste keer!

5,3

Op 29-10 jl. was het veel te druk. Elysium zou eigenlijk een maximum aantal mensen moeten toelaten. Door de drukte hebben we ook nauwelijks medewerkers gezien die niet druk waren dus je was als gast echt een nummertje. Ook kwamen we helaas niet in de verleiding een opgieting te doen: de rijen waren ellenlang!
Blijkbaar was er een Halloween-thema, maar veel hebben we er niet van meegekregen anders dan enkele decoraties en verklede medewerkers.
Het eten dat er was, was aardig goed. Alleen het Max koffie-en bagel-restaurant mag die naam niet hebben als ze geen bagels serveren. In het verleden was er een restaurant met lopend buffet, erg jammer dat dat er nu niet meer is.
Elysium is een zeer groot park met veel faciliteiten, dat maakt deels goed dat er zoveel mensen waren. Maar op een koude dag in oktober kun je er rustig vanuit gaan dat er weinig mensen buiten zullen zijn, waardoor het binnen alleen maar drukker wordt. Een quotum op zulke dagen is in zo'n geval beter voor de gemoedsrust.

A.W. Uit: Hoofddorp

3,2

Met hoge verwachtingen - geschapen door verhalen van een aantal vrienden - zijn wij zondag 30 oktober 2017 naar Elysium gegaan. De ontvangst was vriendelijk, maar al bij de eerste stap voorbij de kleedruimtes troffen wij een situatie die een groot en zichzelf respecterend wellness/saunacentrum onwaardig is; gevaarlijke instap dompelbad,gladde bruggetjes, saunaruimtes die ver onder de genoemde temperatuur waren, opgietingen waarvoor kaartjes (!) gehaald moeten worden, bezoekers die duidelijk geen enkel notie van sauna-etiquette hebben en bij voorbeeld hard (door) praten terwijl er toch duidelijk wordt aangegeven dat het stilte-sauna's betrof, saunapersoneel in haloween uitdossing - een sauna is geen pretpark! - berken-/lariks-sauna's waar je geur en warmte verwacht, maar die ook weer niet warm genoeg zijn, waar geen water is om de warmte op te voeren en die al helemaal niet naar de beloofde houtsoorten ruiken. Kortom; in onze ogen de ergste sauna-ervaring die wij in meer dan 10 jaar hebben gehad in - in onze ogen de slechtste en gevaarlijkste sauna met bovendien personeel dat niet het fatsoen heeft om bij het aangeven van onze ontevredenheid daar het gesprek over te voeren maar in plaats daarvan stoïcijns de rekening presenteert. Blijkbaar is uw organisatie ongevoelig geworden voor het échte sauna-gevoel en richt zij zich alleen nog maar op platte omzet door er een soort pretpark van te maken. Wij hebben het zeggen en schrijven anderhalf uur 'volgehouden' en zullen Elysium nooit aanraden binnen onze kennissenkring.

Maria Uit: Rotterdam

Prima Wellness centrum.

Hennie Uit: Hendrik ido Ambacht

9,6

Geen 10 omdat de klankschalensessies er niet meer zijn wat ik erg jammer vind.
De geitenkaas salade echt teveel sla is in een groot diep bord met stukje geitenkaas en wat druiven en het buffet er niet was.
Voor de rest was het heerlijk weer genoten :).

8,2

Piet Uit: Schoonhoven

01-11-2017

Ik vind altijd heel fijn om er een dagje te zijn. Jammer alleen als je geen korting heeft dat het wel prijzig is.

Ilma Uit: Purmerend

01-11-2017

Prachtige sauna veel faciliteiten schitterende tuin en zalig eten.

Frank Uit: Den haag

31-10-2017

We hebben erg genoten van de Halloween opgietingen.