Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,9
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Sharon over de vestiging: Houten

17-06-2018

Vivienne over de vestiging: Houten

14-06-2018

Radjen heeft ons gisteren uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze droomkeuken! Hij nam alle tijd om tot in detail onze keuken uit te zoeken. Hij geeft advies zonder dat hij daarbij zijn persoonlijke voorkeur uitspreekt. Radjen is zeker aan te raden als ontwerper van uw droomkeuken!

familie over de vestiging: Houten

09-06-2018

We zijn vriendelijk ontvangen en daarna geholpen door Radjen Mohes Singh. De eerste keer zonder afspraak binnen gelopen en daarna 2 x op afspraak. Radjen nam alle tijd voor ons. Telkens als we het ontwerp aanpasten werd dat in 3D getoond en werd direct de offerte aangepast. Gezamenlijk hebben we een mooie keuken samengesteld die aan onze verwachtingen voldoet. Radjen is enthousiast en dacht met ons mee, ook inzake de prijs van de keuken.

Joke over de vestiging: Houten

09-06-2018
9,7

Zeer prettig en vakkundig gesprek gehad met de heer Radjen Mohes Singh, omtrent onze nieuwe keuken. Als de plaatsing van de keuken ook op deze wijze wordt afgehandeld, dan wordt ons totaal oordeel zeker een 10. Met vriendelijke groet, Joke en Martin van der Linde

Sylvia over de vestiging: Houten

08-06-2018

Gisteren een keuken besteld bij Radjen in vestiging Houten.
Alles in één middagje geregeld: wensen, keuzes in materialen, apparatuur, maken van 3d-tekeningen etc.
En dat alles voor een scherpe prijs, maar dan zal je wat de prijzen betreft e.e.a. moeten overlaten aan de verkoper: een kortinkje hier, een voorzichtig voorstelletje daar etc.
Toch kun je de razendsnel denkende verkoper gerust onderbreken met vragen: hij blijft er vrolijk onder.
En zoals gezegd, dan tovert hij uiteindelijk het eindbedrag op een rekenmachine met supergrote cijfers.
En dat viel wat mij betreft mee.

Zelf heb ik ervaring met enkele Siemens apparaten, toch zal ik t.z.t. via de site van Siemens opzoeken welke mogelijkheden de apparaten hebben, want niet alle apparaten zijn in de toonzaal aanwezig (begrijpelijk).

We wachten af hoe de keuken wordt geplaatst. Het begin is er en daar ben ik heel tevreden over.

Ron over de vestiging: Houten

06-06-2018

ruim 10 jaar geleden een nieuwe keuken aangeschaft als adviseur hadden we te maken met Dennis. Professioneel zijn wij toen geholpen. Ach wat zou het toch fijn zijn vele jaren later om diezelfde service te mogen ontvangen. En dat is wat wij hebben gekregen professioneel betrokken klantvriendelijk werden wij nu gehopen door Radjen. Dat kan ook niet anders met een leermeester als Dennis. Nog steeds een rots in de branding bij eigenhuis en keukens Houten. "AANDACHT VOOR BETER" zou ik als leus op de gevels zetten.

Patrick en Shirley over de vestiging: Houten

05-06-2018

we hebben twee gesprekken gehad met Radjen met als eind resultaat aankoop van de keuken. Het waren twee goede gesprekken met duidelijke info en goed advies. We hebben een goed gevoel over gehouden aan de aankoop van de keuken.

Marinus over de vestiging: Houten

01-06-2018

Radjen Mohes Singh was onze adviseur en verkoper. Erg vriendelijke vakman. Mooie showroom ook.

Rick & Gaby over de vestiging: Houten

01-06-2018
9,8

Voordat we naar Eigen Huis Keukens gingen hadden we al in gedachte hoe we onze keuken graag zouden willen hebben.

Toch hebben wij dingen aangepast op erg goed advies van Radjen Mohes Singh. Hier zijn we achteraf héél blij mee. Er wordt goed geluisterd en meegedacht om teleurstellingen te voorkomen.

Radjen wij willen je nogmaals bedanken voor je tijd, geduld, advies, eerlijkheid en de goede service!

Wij zijn erg blij met het eindresultaat en kunnen niet wachten totdat de keuken wordt geleverd!

Rick & Gaby

Piet over de vestiging: Houten

25-05-2018

Na een aanvankelijk erg slechte start in de vestiging te Heteren en klachten van onze kant is er bijzonder adequaat gereageerd door de heer Michel Bultena van de vestiging in Houten. Alle vervelende zaken zijn door hem weggenomen en wij zijn uitstekend geholpen en geadviseerd. Blij dat het zo gelopen is.