Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,3
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,6
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Marco over de vestiging: Hoofddorp

20-04-2019

Showroom iets rommelig, maar begrijpelijk door merk wissel. Prima en deskundig geholpen. Fijn gesprek gehad.

Twan over de vestiging: Houten

Goed geholpen door Radjen
Was vriendelijk en we kwamen er snel uit.

Jan

M.Homveld over de vestiging: Houten

19-04-2019

Wij zijn heel tevreden oven het personeel ,en die denkt heel goed met ons mee we wisten ongeveer wat wij wilden maar toen wij binnen kwamen was het veel te modern en te strak, maar zijn er samen goed uitgekomen

perry over de vestiging: Hoofddorp

15-04-2019
7,0

Ik werd heel vriendelijk en geduldig geholpen door Ricardo!

Erica over de vestiging: Houten

14-04-2019
8,2

Ik ben een keer op een zaterdagmiddag wezen kijken, omdat ik Eigenhuis Keukens helemaal niet kende. Via het nieuwbouwproject waar ik een huis heb gekocht, ben ik in aanraking gekomen met Eigenhuis Keukens. Ik werd toen al heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan door de receptioniste. Vervolgens een afspraak gemaakt om een keuken uit te zoeken/ in te laten tekenen. Radjen heeft hierbij goed geholpen. Alles goed uitgelegd en laten zien. Heb echt het idee gehad dat bij Eigenhuis Keukens de tijd voor je wordt genomen zonder bezig te zijn met pushen om daar een keuken te kopen. Erg tevreden dus!

G.N. over de vestiging: Amersfoort

13-04-2019

Zeer deskundig advies gerelateerd aan beschikbare ruimte en persoonlijke (on-)mogelijkheden! Men neemt daarvoor ruim de tijd waarbij zelfs een heerlijke lunch werd geserveerd!

Marleen over de vestiging: Amersfoort

J. over de vestiging: Houten

9,8

Zeer tevreden over de prettige ontvangst en afhandeling

Marcel over de vestiging: Capelle a/d IJssel

7,8