Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,8
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Tanja over de vestiging: Amersfoort

18-09-2017

De verkoper gaf goede adviezen en dacht prima mee.

Agnetha over de vestiging: Capelle a/d IJssel

16-09-2017

Zeer prettig geholpen en voorzien van deskundig advies door Dhr. Schiettekatte.

Tiedo over de vestiging: Hoofddorp

Danielle over de vestiging: Capelle a/d IJssel

16-09-2017

Wij zijn geholpen door Philip bij de aanschaf van een nieuwe keuken. Er werd ruim de tijd genomen om ons van advies te voorzien en geen moment hebben we het gevoel gehad alsof het tijd was dat we weg moesten. Alles werd uit de kast getrokken om een goede aanschaf te doen waar we lang tevreden mee zouden zijn. Al met al een prettige ervaring.

Florian over de vestiging: Heteren

16-09-2017

Onze 2e keuken bij Eigenhuis Keukens.
Wederom prima geholpen en eerlijk en open over de prijzen. Goed advies, ook als er wel een 'verkoopkans' zou liggen toch iets afraden omdat het onpraktisch is.
Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van de vorige keuken, en hopen met deze net zoveel plezier te hebben.

R.A. over de vestiging: Capelle a/d IJssel

15-09-2017

Top geholpen door Anton Schiettekatte!

Ruben over de vestiging: Hoofddorp

15-09-2017

Heel prettig contact, onze vragen werden snel en vakkundig beantwoord.

Trudy

15-09-2017

De verkoper was prima. Het voortraject gaf problemen. Astronaut 8f is moeilijk te zien vanaf de Astronaut. Zelfs staande naast de ijzerwarenwinkel is Eigenhuis niet te zien. Telefonisch contact kwam niet tot stand. Via via heb ik weten te achterhalen waar de entree zat.

Fam over de vestiging: Amersfoort

15-09-2017

2 keukens aangeschaft bij EHK, zeer positivieve ervaring bij het ontwerp, de keuze van materialen en apparatuur en vooral de advisering en goede suggesties. Er werd uitgebreid de tijd genomen om uiteindelijk tot een keuze te komen. Omdat beide keukens nog geleverd en geplaatst moeten worden daarover nog geen beoordeling.

Lesley over de vestiging: Amersfoort

14-09-2017

Super goed, vriendelijk en professioneel geholpen door een hele aardige jongen na opgelicht te zijn door een ander bedrijf. We zouden Eigen Huis keukens aan iedereen aanraden!