Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,4
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Robert over de vestiging: Capelle a/d IJssel

11-12-2018
9,6

Fantastisch goed geholpen heel deskundig en klantvriendelijk

Jan en Lilian over de vestiging: Houten

11-12-2018

Voor ons nieuwbouw project wat nog gebouwd moet gaan worden zijn wij terecht gekomen bij eigenhuis keukens.
De eerste keer zijn wij zonder afspraak langs gegaan, wij werden direct aangesproken door een medewerker Radjen. Hij vertelde ons dat het gebruikelijk is om op afspraak te komen maar toch nam hij alle tijd voor ons en ging direct schetsen en ideeen bedenken voor onze nieuwe keuken.
Afgelopen zaterdag zijn wij alsnog op afspraak terug gekomen en hebben wij wederom weer een fijn gesprek gehad met Radjen en zijn wij met elkaar tot een prachtig ontwerp gekomen voor onze nieuwe keuken!
Radjen, onwijs bedankt voor alles!
Wij kunnen niet wachten op onze nieuwe keuken!

Erik over de vestiging: Amersfoort

10-12-2018
9,6

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop de adviseur, Wesley Isendam, omgegaan is met ons onaangekondigde bezoek. Hij maakte direct ruimte in zijn planning en heeft ons goed geadviseerd bij de keuzes die wij moesten maken. Hierdoor konden wij in zeer korte tijd besluiten nemen die van belang zijn bij het bouwbedrijf en de hypotheekverstrekker.

Rogier over de vestiging: Houten

09-12-2018

Wij zijn geholpen door de onvergetelijke Radjen, die ons op innemende en bij vlagen hilarische wijze van goed advies heeft voorzien. Mooie keuken voor een mooie prijs. We denken met plezier aan de bezoekjes aan de showroom in Houten terug.

A over de vestiging: Hoofddorp

08-12-2018

Zeer deskundig, vriendelijke verkopers.
Goede ontvangst.
Erg behulpzaam.

W.H. Wout over de vestiging: Hoevelaken

07-12-2018

prettig geholpen

Ridvan over de vestiging: Amersfoort

05-12-2018
9,6

prettig gesprek met Wesley gehad. We zijn goed geholpen en hij heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen. Erg gelukkig de zaak verlaten.

Kirsten en Martin over de vestiging: Amersfoort

05-12-2018
7,8

Positieve ervaring en uiteindelijk een keuken gekocht. De showroom vonden we net voldoende mbt het aantal showroomkeukens. Het was veel van hetzelfde en je kreeg daar moeilijk een beeld van de eigen keuken. Het virtuele programma echter zorgde wel weer voor veel duidelijkheid. Professionele en fijne begeleiding door Frank v.d. Berg. Mede zijn snelheid en snel schakelen tussen mogelijkheden heeft ervoor gezorgd dat we snel tot een positief resultaat kwamen.

Ineke over de vestiging: Houten

04-12-2018
9,8

Radjen heeft het heel fijn over gepakt. Super enthousiast en onvermoeibaar; vrolijk en met humor. Eerlijk advies. Dat hield ook in dat we bepaalde dingen beter niet konden doen of net anders.
Heel veel aan gehad.
Fijn vonden we dat het voor ons grote project keuken in stukjes werd gehakt. En alle stukjes werden uiteindelijk de keuken.
Het was ook heel prettig dat het gesprek zonder tijdsdruk was. Kortom, we hebben nu een prachtige keuken!

Mitchell over de vestiging: Houten

03-12-2018

Onze eerste keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens in Houten. Prettige keukenshowroom in een rustige overzichtelijk opgestelde omgeving. Personeel werkt het liefst op afspraak om rustig de tijd voor een gesprek te nemen. We zijn voorzien van deskundig advies door Radjen en hij heeft ons begeleid in het hele verkoopproces met duidelijke en inhoudelijke informatie. Wij kijken erg uit naar onze keuken!