Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,9
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

E. over de vestiging: Houten

23-04-2018
7,0

Een keuken kopen: de horror. Te veel keuzes, te hoge prijzen, te vage business.

Onze hobby zal het nooit worden, een nieuwe keuken samenstellen, maar bij Eigenhuis liepen we - uiteindelijk, na een afspraak of zes - tevreden naar buiten.

Complimenten aan verkoper Radjen die ons nooit moe werd, zelfs niet toen we voor de vierde keer vroegen of de tekening net even anders kon, ook niet toen we het toch nog even over de kleur van de kastjes wilden hebben.

Hij heeft ons als uitstekend verkoper met humor en een degelijke kennis van zaken door het keuzeproces geholpen, tikte uiteindelijk wat op zijn rekenmachine en toverde er als een soort Houdini een acceptabele prijs uit.

We zijn benieuwd naar het eindresultaat - waar we nog even op moeten wachten, aangezien ons huis momenteel in aanbouw is.

J over de vestiging: Houten

23-04-2018

Het aankoop proces was erg aangenaam. Geen gladde praatjes of gehaast. De verkoper kwam over als een toegankelijk en betrouwbaar persoon. Hij nam ruim de tijd voor ons en ging zelfs na sluitingstijd rustig verder om onze keuken helemaal uit te werken en in te delen naar onze wensen. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen wat bleek uit de aanbevelingen die hij gaf en wat hij ons liet zien. Hij hield bij zijn advies goed rekening met de ruimte en voorzieningen in de ruimte om problemen te voorkomen. Bijvoorbeeld naar binnen openstaande deuren en vloerverwarming. We hebben daardoor een keuken kunnen bestellen die helemaal aansluit bij onze wensen en we hopen dat de uiteindelijke levering ook zo positief zal zijn.

Marije over de vestiging: Houten

19-04-2018

Radjen Mohes Singh was onze adviseur. Communicatief goed, weet zaken duidelijk uit te leggen, zet voors en tegens netjes tegen elkaar af. Denkt mee met de klant (ook op gebied van praktisch gebruik en afwerking). Humor.

Gabriel over de vestiging: Houten

18-04-2018

We ware very satisfied with our purchasing experience at EigenHuis Keukens in Houten.
Radjen Mohes Singh was very professional, transparent and insightful during the whole process and it help us design our dream Kitchen

Geert over de vestiging: Houten

17-04-2018

Radjen heeft ons zeer goed geholpen bij de koop van onze nieuwe keuken. In een ontspannen en gezellig gesprek waren we er in no time uit en zijn nu in het bezit van een mooie nieuwe keuken voor een scherpe prijs.

Robert over de vestiging: Houten

15-04-2018

Mijn complimenten met de vriendelijke en ongedwongen sfeer bij de vestiging Houten. Wat een verschil met een andere leverancier waar ik eerst was. Ik ben prima voorgelicht door Radjen Mohes Singh. Hij denkt met je mee, geeft goede suggesties en is vriendelijk en deskundig.

Jan over de vestiging: Houten

03-04-2018

Radjen Mohes Singh heeft ons uitermate goed geadviseerd en meegedacht hoe we binnen ons budget een keuken konden aanschaffen .

Tineke over de vestiging: Houten

02-04-2018

Radjen Mohes Sint u is een fijne verkoper, past zich goed aan aan de klant. Geeft prima devies en neemt echt alle tijd voor je.

Folkert over de vestiging: Houten

02-04-2018

Zeer plezierig gesprek met dhr. Bultena wat resulteerde in een uitstekend keukenontwerp.

Frans en Trudie over de vestiging: Houten

01-04-2018

Wij zijn zeer tevreden over Michel Bultena. Wij hadden een afspraak, en hij wist al precies waar we voor kwamen, en heeft ons prima, en vakkundig geholpen. Kortom ZEER tevreden