Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,9
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Roy over de vestiging: Houten

14-02-2018
9,8

Dit is de 6e keer dat we een keuken kopen, maar eigenlijk voor het eerst dat de verkoper (Radjen) niets probeert te verkopen. Meedenkend en inlevend in onze wensen creëerde hij exact datgene wat we wilden binnen de budgettaire ruimte. Veel verstand van zaken, creatief en zoekend naar passende alternatieven. Je vraagt je af waarom het niet altijd zo kan gaan. Echt perfect, wat ook geldt voor de ontvangst en ondersteuning door Monique. We verwijzen normaal nooit door, maar deze ervaring is een uitzondering op die regel. Echt een aanrader.

Andy over de vestiging: Houten

11-02-2018

Fijne ervaring gehad met Michel die ons uitermate goed heeft geholpen bij het uitzoeken van een keuken. Daarbij heeft hij alle opties toegelicht en ook nog eens laten zien voor zover dat aanwezig was in het filiaal van Houten. Het advies en de transparante ontwerpprogramma hebben wij als zeer prettig en professioneel ervaren.

Wij voelde ons tevens totaal niet gedwongen om een keuken aan te schaffen en alles was mogelijk en werd aangeboden als wij daar interesse in hadden.

Bedankt Michel!

Joost over de vestiging: Houten

09-02-2018

Jina over de vestiging: Houten

06-02-2018

Kon op een zondag terecht bij EigenHuis Keukens in Houten en werd geholpen door Radjen. Mijn wensen aangegeven en er werd een ontwerp voor mij ontworpen, waarmee ik tot nu toe tevreden ben. Kreeg als advies om in mijn voordeel pas te ondertekenen voor akkoord als mijn financiering rond was. Heb er een goed gevoel bij.

Frank over de vestiging: Houten

05-02-2018

Een mooi keukenbedrijf met professionele uitstraling. Leuk en vriendelijk personeel die zichtbaar plezier in hun werk hebben. Geen opdringerige verkopers maar wel adviseurs die je graag een keuken willen leveren die bij jouw wensen en budget past. En dat is merkbaar een andere, plezierigere benadering.

Piet over de vestiging: Houten

30-01-2018

In een woord geweldig

Nel over de vestiging: Houten

24-01-2018
9,8

Voor de 2e keer omdat we nogal een aantal wijzigingen wilden doorvoeren. Geen enkel probleem. Hulde aan Radjen Mohes Singh die wederom zeer vakkundig mogelijkheden en oplossingen wist aan te dragen.

Frans en Nel over de vestiging: Houten

24-01-2018
9,8

We waren op herhaling. In juni zijn we ook geweest. Onze beoordeling blijft onveranderd: Steengoed !!

Letshani and Steven over de vestiging: Houten

23-01-2018

We worked with Radjel. He was very helpful, answering all our many questions as well as offering us critical advice based on his experience. We really appreciated this. He was also friendly yet professional, which made us very comfortable to express our needs and thoughts. We would recommend anyone who wants to purchase a kitchen at Eigenhuis Keukens to ask for Radjel!

Michel en Martinus

17-01-2018

Erg leuk zaken gedaan met verkoper Radjen. Prettig geholpen, zonder gedwongen sfeer. In april komen ze onze nieuwe keuken plaatsen. We kijken er naar uit!