Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,8
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Bart over de vestiging: Amersfoort

08-11-2017

We zijn erg goed geholpen door Kim Broekman. We zijn erg benieuwd naar hoe het opgeleverd gaat worden.

Farahnaz over de vestiging: Houten

07-11-2017
9,6

Erg goed geholpen door Radjen Mohes Singh.
Ik vond prettig dat hij meedacht en adviseerde in het ontwerp en de verschillende opties en apparatuur. Het blijft lastig omkeuzes te maken tussen alle mooie keukens en vele opties die eigenhuiskeukens te bieden heeft.
Dank je Radjen! Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Kafa

06-11-2017
8,2

Radjen Mohes Singh is erg fijn persoon om door hem geholpen te kunnen worden. Zijn hart ligt voor de zaak en hij doet erg zijn best om de klant goed te helpen. Hij denkt met de klant mee en hij geeft goede adviezen. Ik vind hem een goede verkoper omdat hij de producten van het bedrijf goed kan verkopen aan de klant.
Ik had erg aan hem en hij ging de showroom met fijn glimlach en fijn gevoel.
Ik ben erg tevreden over hem en ik zal jullie bedrijf en showroom aan mijn vriendenring, collega en kennis aanraden.
Ik zou zeggen zet het door Radjan want je bent professioneel, klantvriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

Gerard over de vestiging: Houten

05-11-2017

Twee bezoekjes aan de showroom in Houten gebracht.
Een zeer enthousiaste verkoper Radjen Mohes Sing stond ons uitgebreid te woord en vervulde op een goede manier onze keukenwensen. Jammer genoeg was de showroom nog niet helemaal voorzien van alle apparatuur, maar dat mocht de pret niet drukken.
We kijken uit naar de plaatsing van onze droomkeuken (met eiland) in ons nog te bouwen stulpje.

Patrick over de vestiging: Amersfoort

03-11-2017

Prettig ontvangst, goed verzorgd.
Uitgebreid inhoudelijk advies en meedenken met vragen, kleuren, specifieke wensen.

Martijn over de vestiging: Capelle a/d IJssel

02-11-2017
7,8

Goed advies en een positieve verassing qua prijs. Ik zou wel voortaan even wen overleg moment aan de klant gunnen en vragen of we zo een deal hebben. Voor mijn gevoel stond er nog voor het officiele besluit een fles wijn en een te ondertekenen offerte op tafel.

Lonneke over de vestiging: Houten

01-11-2017

Ik ben zeer prettig en efficient geholpen.

Peter over de vestiging: Houten

01-11-2017

Goed inlevingsvermogen, niet eigenwijs maar toch een mening en creatieve ideeën en resultaat gericht. (showroom van Siematic Adam en houten)

Willt over de vestiging: Amersfoort

01-11-2017

Ik ben op een prettige manier geholpen. Er werd voldoende tijd genomen. Het ontwerp werd goed doorgesproken en toegelicht. Ik werd niet aangezet door een dure aankoop, maar er werd geluisterd naar mijn wensen en (financiële) mogelijkheden.
We werden gedurende de koop goed voorzien van koffie, gebak en broodjes.

Bhartie over de vestiging: Houten

31-10-2017

Wij zijn hartstikke blij met onze aankoop en zijn zeer vriendelijk geholpen door Radjen Singh. Hij nam de tijd om een compleet beeld van onze wensen te krijgen en deed ook zijn eigen ervaring spreken. De sfeer was goed, hij stelde ons op ons gemak en gaf ons de ruimte om na te denken. Hierdoor hebben wij een weloverwogen beslissing kunnen maken. Complimenten voor de klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en expertise. Jammer dat een aantal keuzemogelijkheden (nog) niet in de showroom zichtbaar was.