Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,3
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 9,0
  • Vakmanschap 8,9

Judith over de vestiging: Houten

21-10-2018
6,2

Wij hebben ons gestoord aan de matige ontvangstbevestiging van onze order. We worden niet terug gebeld of gemaild bij vragen. Zelf nu we de order hebben geplaatst hebben we geen bevestiging of informatie over vervolgtraject ontvangen. De verkoper beloofd contact op te nemen, maar doet het vervolgens niet.
De keuken is mooi, we hopen dat de oplevering goed zal gaan.

J over de vestiging: Amersfoort

Gewoon goed

Mariëtte over de vestiging: Houten

19-10-2018
7,8

We zijn uitstekend geholpen door Radjen. We wisten al wat we wilden en ook voor welke prijs. Dat is nagenoeg gelukt zonder echt consessies te hoeven doen. Radjens kritische blik hielp de keuken te verfijnen.

Joost

19-10-2018

Super service! Omdat ik niet geluncht had kreeg ik 75 heerlijke koekjes! Het advies was goed en de showroom was nieuw en fris uitgevoerd! Heel netjes allemaal. Groet Joost

Yolande&Willy over de vestiging: Houten

18-10-2018

Wij zijn geholpen door een zeer enthousiaste, eerlijke en open adviseur Radjan.
Allereerst vroeg hij naar wat onze wensen waren t.a.v. de nieuwe keuken. Met deze gegevens heeft hij een praktisch, functioneel en estetisch prachtig ontwerp gemaakt. Wij moesten dit even op ons in laten werken want het is geen “brood” wat je gaat kopen!
We hebben een nieuwe afspraak gemaakt om meerdere opties te bespreken. Opnieuw heeft Radjen met al zijn enthousiasme, drie uur om de tafel gezeten en zijn we uiteindelijk bij het eerste ontwerp gebleven. Het zat gewoon goed in elkaar. Het resultaat is een keuken naar onze wensen. Nu het plaatsen daarvan. We kunnen bijna niet wachten!
Radjen hartelijk dank voor je daadkracht en je eerlijke advies, de heerlijke wijn, de reep, koffie en de boterham:)

Maaike over de vestiging: Houten

7,2

Bijna een jaar geleden heb ik mijn nieuwbouw keuken gekocht bij Eigenhuis keukens. Toentertijd vakkundig geholpen door Radjen. En vlak voor oplevering de gehele keuken nogmaals met Radjen doorgenomen. Volledig aansluitend en passend naar mijn gebruik van de keuken. Kan niet wachten tot hij geplaatst is.

Danny over de vestiging: Amersfoort

9,6

Top geholpen door Kim. Bij de eerste afspraak de keuken in laten tekenen. Kim nam alle tijd en legde ons de diverse mogelijkheden voor. Kim is zeer deskundig!
Een week later een tweede afspraak gepland zodat we nog eens rustig konden nadenken over de diverse mogelijkheden. Nog een aantal aanpassingen laten doen, zodat de keuken helemaal naar wens was. Kunnen niet wachten tot plaatsing!

Servaas over de vestiging: Hoevelaken

7,8

Mariëtte over de vestiging: Houten

17-10-2018

Binnen een paar maanden twee keukens kopen bij deze keukenzaak gebeurt denk ik niet bij veel mensen. Bij ons wel! Dat komt omdat wij (naast snel verhuizen) ook zeker houden van een goede prijs met een goed advies! Die goede prijs hadden we al bij onze eerste keuken gekregen, daarnaast waren wij zeer vakkundig geholpen door Minca in Nijmegen. Nu was het de beurt aan Radjeh om ons te overtuigen onze tweede keuken weer bij deze keukenzaak te kopen. Wij wisten duidelijk wat we wilden hebben, en wij wisten welke prijs we wilden betalen. Beiden punten zijn nadrukkelijk meegenomen door Radjeh bij zijn advies, hij heeft op onze plannen deskundig en kritisch gereageerd, wat resulteerde in een topkeuken, nu de levering en plaatsing/montage en eventuele nazorg nog!! Good job tot nu toe!