Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,4
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,6
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

ron over de vestiging: Houten

18-02-2019

heel goed geholpen, door hele aardige mensen, 1 puntje aftrek omdat er geen prijzen op de offerte stonden.

Pieter over de vestiging: Amersfoort

17-02-2019

over de vestiging: Houten

15-02-2019
8,2

Het advies en zijn vakmanschap van de heer Devran Artan hebben de doorslag gegeven om de keuken bij eigen keuken te kopen. Als het plaatsen en afleveren van de keuken net zo gaat dan heeft u een tevreden klant.

Wolther over de vestiging: Houten

15-02-2019
7,8

Aller eerst wil ik Radjen bedanken voor de goede adviezen, de mooi getekende keuken en alles wat hij heeft kunnen doen voor ons. De showroom ziet er geweldig uit en kan je echt inleven in een mooie keuken.

Johnny over de vestiging: Amersfoort

13-02-2019

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Verkoopster was erg kundig

Kees en Ingeborg over de vestiging: Amersfoort

12-02-2019

Ons eerste bezoek was "spontaan" zonder afspraak. Hierin misten we het aanspreken vanuit personeel. Pas na geruime tijd spraken wij iemand van personeel nadat wij op hun afliepen. Dit maakte geen gastvrije indruk.
De afspraken zelf (keuken en badkamer vanuit project) verliepen wel gastvrij en kundig. De opvolging van de technische tekeningen en vlotheid hiervan verliepen prima. Ivm sluitdatum meerwerkopties bouw is prima meegedacht in snelle afhandeling. Hopelijk gaat het resterende traject ook zo voorspoedig.

Margriet over de vestiging: Hoevelaken

12-02-2019
7,7

Joyce over de vestiging: Houten

07-02-2019

professioneel geholpen, goed meegedacht door Timo Koning

Max over de vestiging: Hoofddorp

05-02-2019

Tot op heden is het goed gegaan, nu het vervolg

I over de vestiging: Amersfoort

04-02-2019

Zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam team.