Beoordelingen EFO Paardenverzekering

• Afspraak nakomen 7,8
  • Snelheid afwikkeling 7,6

heidi uit: joure

13-10-2017

heb 7 maanden geleden de verzekering voor mijn paard bij jullie afgesloten en werd heel goed te woord gestaan en alles werd ook goed uitgelegd
dus ik had en heb er een heel goed gevoel bij

Demi uit: Veenendaal

12-10-2017

Super goed verzekerings bedrijf , goede mensen ! Klantvriendelijk ! Ik advisier dit bedrijf zeker voor je paard ! Want je paard is goud waard !

Miranda uit: Mussel

11-10-2017
8,2

Zeer goede ervaring met Klaas Buist. Klantvriendelijk en hij weet waar hij het over heeft. Als hij zegt dat hij iets regelt, dan regelt hij het ook!
Goede uitleg en een echte vakman.
Altijd snel antwoord.

Kantoor personeel ken ik niet persoonlijk. En ik vind vaak dat een antwoord wat langer duurt....

Wel netjes onze schade(s) afgehandeld.

Monique uit: Gouda

03-10-2017
9,8

Op aanraden van een bevriende dierenarts de webpagina van Efo bezocht voor informatie. Terglijkentijd ook andere aanbieders bekeken, maar behalve het advies van mijn bevriende dierenarts kwam ik ook gevoelsmatig toch weer terug bij Efo. Dankzij de facebookactie van Efo kregen wij 2 vrijkaarten voor Horse Event, dus daar ter plaatse direct de verzekering voor mijn nieuwe paard afgesloten. Als je dat deed maakte je tijdens de actie dagen op Horse Event kans op een schilderij van je paard! En laat ik nou net eindelijk eens de gelukkige zijn. Zo ontzettend blij mee. " Dus Efo doet wat ze beloofd" keert eerlijk de prijzen uit en doet wat er wordt toegezegd. Kortom heel erg blij met deze verzekerings-maatschappij, vriendelijke mensen die ook weten waar ze over praten. Voor mij geen andere meer!

c.a.m. uit: Malden

29-09-2017
2,8

Eerst onduidelijke informatie verstrekking en het niet nakomen van toezeggingen. Een sportpaard met prima afstamming door blessure tijdig aangemeld voor eventuele afkeuring, door of pure ondeskundigheid of puur winstbejacht een slepende kwestie geworden, die ons nu nog dagelijks geld kost.

Romy uit: Eindhoven

25-07-2017

Top service, vriendelijke mensen en duidelijke informatie over wat er mogelijk is.

Monica uit: St.Annaparochie

07-07-2017

Was voor ons de eerste keer dat we onze pony wilde verzekeren. Bij het opvragen van de informatie die ik keurig kreeg thuisgestuurd wist ik even niet wijsheid was hoe en wat. Belletje gedaan naar EFO en doorverbonden naar de inspecteur van onze regio, die is later bij ons langs geweest om alles keurig uit te leggen.
Dus zou EFO zeker aanbevelen. We hebben gelukkig nog niet een schade hoeven te melden en hopen dit uiteraard ook niet.

Kerstin uit: Hall

02-07-2017
6,3

liep alles via de dierenarts

Pauline uit: Tiel

30-06-2017

Aanmelding verliep prima en daar waar niet duidelijk direct telefonisch geholpen. vriendelijke medewerkers.

Geuje uit: st Jansklooster

29-06-2017
7,3

Mijn ervaring met EFO is prettig en soepel.Telefonische afspraken worden opgepakt en vervolgens aan de juiste mensen doorgegeven.
met vr groet G Mondria