Beoordelingen EFO Paardenverzekering

• Snelheid afwikkeling 7,7

Sandra uit: Badhoevedorp

18-11-2017
7,6

Mijn paard was zeer koliek gevoelig. Meerdere onderzoeken konden niet de oorzaak vinden. Ondanks streng voer beleid o.a.Colon voer en beweging.
Voorrijd kosten zíjn nooit vergoed en míjn paard is hierdoor uit de verzekering gehaald

Esther uit: Alkmaar

17-11-2017

Opnieuw een geweldige ervaring met Efo! Eerder hebben ze mij goed geholpen met het nemen van juiste beslissingen met ons zieke paardje dus toen ik dit keer met de handen in het haar zat, betreft een verschrikkelijke uitslag voor ons paard, heb ik direct contact gezocht met Ron Esteje. Een simpel appje is voldoende om hem te bereiken en hij heeft altijd snel tijd voor je! Mijn dank was al groot dat hij de tijd nam om te luisteren naar mijn verhaal. Moet ik er ook bijzeggen dat wij de eenvoudigste verzekering hebben dus in de meeste waarschijnlijkheid was ons probleem niet vergoed. Toch heeft hij (opnieuw) alle moeite en tijd genomen om samen met mij een stappenplan te maken. Reeds gemaakte foto's werden bekeken en een second opinion aangeboden. Achteraf blijkt de eerste arts zich enorm te hebben vergist. Van een recreatie paard zijn we weer terug naar een fantastisch sportpaard met een geweldige toekomst voor zich! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe dankbaar ik ben en hoop dat hij dit weet!
Nogmaals, Bedankt Ron!
Voor mij bij EFO alles een 10! Ik kan oprecht zeggen dat ik nergens een minpuntje kan vinden.

Melvin uit: Landsmeer

23-10-2017

Top verzekering

heidi uit: joure

13-10-2017

heb 7 maanden geleden de verzekering voor mijn paard bij jullie afgesloten en werd heel goed te woord gestaan en alles werd ook goed uitgelegd
dus ik had en heb er een heel goed gevoel bij

Demi uit: Veenendaal

12-10-2017

Super goed verzekerings bedrijf , goede mensen ! Klantvriendelijk ! Ik advisier dit bedrijf zeker voor je paard ! Want je paard is goud waard !

Miranda uit: Mussel

11-10-2017
8,2

Zeer goede ervaring met Klaas Buist. Klantvriendelijk en hij weet waar hij het over heeft. Als hij zegt dat hij iets regelt, dan regelt hij het ook!
Goede uitleg en een echte vakman.
Altijd snel antwoord.

Kantoor personeel ken ik niet persoonlijk. En ik vind vaak dat een antwoord wat langer duurt....

Wel netjes onze schade(s) afgehandeld.

Monique uit: Gouda

03-10-2017
9,8

Op aanraden van een bevriende dierenarts de webpagina van Efo bezocht voor informatie. Terglijkentijd ook andere aanbieders bekeken, maar behalve het advies van mijn bevriende dierenarts kwam ik ook gevoelsmatig toch weer terug bij Efo. Dankzij de facebookactie van Efo kregen wij 2 vrijkaarten voor Horse Event, dus daar ter plaatse direct de verzekering voor mijn nieuwe paard afgesloten. Als je dat deed maakte je tijdens de actie dagen op Horse Event kans op een schilderij van je paard! En laat ik nou net eindelijk eens de gelukkige zijn. Zo ontzettend blij mee. " Dus Efo doet wat ze beloofd" keert eerlijk de prijzen uit en doet wat er wordt toegezegd. Kortom heel erg blij met deze verzekerings-maatschappij, vriendelijke mensen die ook weten waar ze over praten. Voor mij geen andere meer!

c.a.m. uit: Malden

29-09-2017
2,8

Eerst onduidelijke informatie verstrekking en het niet nakomen van toezeggingen. Een sportpaard met prima afstamming door blessure tijdig aangemeld voor eventuele afkeuring, door of pure ondeskundigheid of puur winstbejacht een slepende kwestie geworden, die ons nu nog dagelijks geld kost.

Romy uit: Eindhoven

25-07-2017

Top service, vriendelijke mensen en duidelijke informatie over wat er mogelijk is.

Monica uit: St.Annaparochie

07-07-2017

Was voor ons de eerste keer dat we onze pony wilde verzekeren. Bij het opvragen van de informatie die ik keurig kreeg thuisgestuurd wist ik even niet wijsheid was hoe en wat. Belletje gedaan naar EFO en doorverbonden naar de inspecteur van onze regio, die is later bij ons langs geweest om alles keurig uit te leggen.
Dus zou EFO zeker aanbevelen. We hebben gelukkig nog niet een schade hoeven te melden en hopen dit uiteraard ook niet.