Beoordelingen EFO Paardenverzekering

• Afspraak nakomen 7,9
  • Snelheid afwikkeling 7,7

Romy uit: Eindhoven

25-07-2017

Top service, vriendelijke mensen en duidelijke informatie over wat er mogelijk is.

Monica uit: St.Annaparochie

07-07-2017

Was voor ons de eerste keer dat we onze pony wilde verzekeren. Bij het opvragen van de informatie die ik keurig kreeg thuisgestuurd wist ik even niet wijsheid was hoe en wat. Belletje gedaan naar EFO en doorverbonden naar de inspecteur van onze regio, die is later bij ons langs geweest om alles keurig uit te leggen.
Dus zou EFO zeker aanbevelen. We hebben gelukkig nog niet een schade hoeven te melden en hopen dit uiteraard ook niet.

Kerstin uit: Hall

02-07-2017
6,3

liep alles via de dierenarts

Pauline uit: Tiel

30-06-2017

Aanmelding verliep prima en daar waar niet duidelijk direct telefonisch geholpen. vriendelijke medewerkers.

Geuje uit: st Jansklooster

29-06-2017
7,3

Mijn ervaring met EFO is prettig en soepel.Telefonische afspraken worden opgepakt en vervolgens aan de juiste mensen doorgegeven.
met vr groet G Mondria

Marjolein uit: Lelystad

29-06-2017
7,0

We hebben de verzekering nog niet zo lang... Ervaring qua afhandeling e.d. nog geen ervaring mee.

Hester uit: Arnhem

26-06-2017

We kunnen nog niet veel zeggen, behalve dat het eerste contact prima was , met groet

Anne uit: Amterdam

26-06-2017

Topservice 👌 Zou wellicht nóg beter zijn als je zaken via de site kunt regelen. Dan hoeven jullie ook geen formulieren meer over te typen. Daar kunnen wij jullie mee helpen :) Venhuis Communicatie Producties / Hippic Projects

Daisy uit: IJsselstein

23-05-2017

Inschrijving ging soepel en ee werd goed uitgelegd wat er uitgesloten is bij mijn verzekering.

Ankie uit: Huizen

21-05-2017

Goed bereikbaar, recht door zee, correct en snel. Precies datgene waar je een verzekering voor afsluit!