Beoordelingen EFO Paardenverzekering

• Afspraak nakomen 8,2
  • Snelheid afwikkeling 7,9

I.M. uit: Groeningen

20-02-2018

Verschillende keren telefonisch contact gehad, werd altijd snel, vriendelijk en goed geholpen

Desiree uit: Haarlem

19-02-2018

Ik heb nog niet zoveel ervaring. In september 2017 is de verzekering afgesloten. Dat verliep prima. Verder nog geen schade afhandeling gehad.

Rosalin uit: Maarn

19-02-2018

Ik heb hele goede ervaring met EFO paardenverzekering. Ik hoor ook van partners alleen maar positieve verhalen. Als er mensen zijn die een verzekering zoeken voor hun paard(en) dan stuur ik ze altijd door naar jullie site.

19-02-2018

Ik heb gelukkig nog niet contact hoeven op te nemen. Dus kan ik geen oordeel vormen

Monique uit: Reeuwijk

18-02-2018

Super afhandeling met het afsluiten en met schade afhandeling.

Jan uit: 's-Gravenzande

17-02-2018

Heb alleen een verzekering afgesloten en dat ging vrij snel.

Nancy uit: Wateringen

17-02-2018

Snelle afwikkeling bij het aanmelden van een nieuw verzekering. Je kan bellen ze zijn altijd bereikbaar en vriendelijk.

Dien uit: Halle

16-02-2018

Erg vriendelijke mensen aan de telefoon, als je je schade meldt. Denken ook met je mee ( zonder voor dierenarts te gaan spelen)
Leggen goed uit wat je moet doen.
Er makkelijk om je schade via de mail te kunnen opsturen en afhandelen! En jullie zijn snel en klantvriendelijk.
Echt verdiende 10-en.

Jacorine uit: Wezep

16-02-2018

Cindy uit: Wolvega

15-02-2018

Wou verzekering afsluiten via internet, dit wou niet. Even heen gebeld, keurig geholpen, ze gaf me de reden waarom het soms niet wil. Heeft mij toen ingeschreven en zelfs teruggebeld omdat er nog iets verkeerd ging. Als 1 ding fout gaat haha. Maar ik ben erg vriendelijk geholpen, dus positieve ervaring