Beoordelingen EFO Paardenverzekering

• Snelheid afwikkeling 8,0

Gerard uit: Steenwijk

04-12-2018
5,7

Een verzekering laat zich pas beoordelen als je ze een keer nodig hebt gehad. Helaas en tot ons grote verdriet was dat nu het geval. Ik herinner mij nog bij het afsluiten dat mij de vraag is gesteld wat ik van de verzekering vond. Ik heb toen bovenstaande eerste regel geantwoord. Ik weet ook nog dat ik van het afsluiten binnen 14 dgn een rekening had ontvangen. Nu bij de afwikkeling moest ik bijna 6 weken wachten op uitbetaling en moest er ook steeds zelf achter aan. Na de 1e melding viel er een radio stilte en deze bleef tot mijn eigen contact momenten. Buiten de telefoniste heb ik niemand gesproken of gezien. Het geheel kwam erg zakelijk over. De afwerking duurde veel te lang en er was in het geheel geen empathie, op de telefoniste na. Ik vond het erg vervelend dat de afwerking zo lang duurde, maar het feit dat er geheel geen contact is geweest deed nog het meest pijn. Het lijkt mij dat een telef. of een mailtje met daarin de gang en stand van zaken snel is gemaakt. Ik heb in de vragenlijst bij aanbeveling EFO nee ingevuld omdat "geen mening" er niet bij stond.

Elly uit: Vijfhuizen

30-11-2018

Ik heb mijn paarden nog steeds bij jullie verzekerd. En blijf dat doen!!!!
EFO is een top maatschappij voor de paardenbusiness

Linda uit: Leersum

16-11-2018

Ik ben zeer tevreden over de zowel de afwikkeling van schade als recent het afsluiten van een nieuwe verzekering voor een nieuw paard. Allemaal altijd duidelijk en goed bereikbaar voor meer informatie.

Ynske uit: Winterswijk

07-11-2018
9,9

Vragen worden snel en goed beantwoord. Vriendelijke mensen!

Joke uit: Amsterdam

10-08-2018
4,4

De afspraken die ik meen te hebben op basis van de polisvoorwaarden worden niet nagekomen. Kosten gemaakt ver onder het maximale bedrag wat per jaar vergoed zou worden, worden ineens als 'wapen' gebruikt om de klant voor het blok te zetten. Weg gaan of een zeer onbegrijpelijke sanctie om 1,5 jaar (!!!) alleen kosten te kunnen declareren met het risico uit de verzekering te worden gezet of dat er nóg meer sancties volgen na het indienen van een volgende factuur. Efo lijkt geen verzekeringsmaatschappij te zijn maar het risico wat zij loopt bij de klant neer te leggen. 'Onder aan de streep' heb ik meer kosten gehad dan Efo in de verzekerde periode, jullie verdienen nog steeds aan mij...maar blijkbaar niet voldoende? Zo voelt dat als klant. Waar dienen polisvoorwaarden voor als Efo er mee kan doen wat haar het beste uit komt? Klantvriendelijk en kwaliteit heb ik daarom een 1 als rapportcijfer gegeven.

15-04-2018
6,2

Klantenservice was vriendelijk. Mr aan tel niet, maar bij gesprek aan huis was mr goed voorbereid, snel en professioneel

wiel uit: susteren

7,8

Nvt

Tom uit: Bergschenhoek

16-03-2018

Voordat je afsluit legt Theo van Manen het allemaal prima uit.

Britt uit: Assendelft

12-03-2018

Ron heeft duidelijke informatie verstrekt waarna ik zelf gemakkelijk de verzekering online heb kunnen afsluiten.