Beoordelingen EFO Paardenverzekering

• Snelheid afwikkeling 8,0

Joke uit: Amsterdam

10-08-2018
4,4

De afspraken die ik meen te hebben op basis van de polisvoorwaarden worden niet nagekomen. Kosten gemaakt ver onder het maximale bedrag wat per jaar vergoed zou worden, worden ineens als 'wapen' gebruikt om de klant voor het blok te zetten. Weg gaan of een zeer onbegrijpelijke sanctie om 1,5 jaar (!!!) alleen kosten te kunnen declareren met het risico uit de verzekering te worden gezet of dat er nóg meer sancties volgen na het indienen van een volgende factuur. Efo lijkt geen verzekeringsmaatschappij te zijn maar het risico wat zij loopt bij de klant neer te leggen. 'Onder aan de streep' heb ik meer kosten gehad dan Efo in de verzekerde periode, jullie verdienen nog steeds aan mij...maar blijkbaar niet voldoende? Zo voelt dat als klant. Waar dienen polisvoorwaarden voor als Efo er mee kan doen wat haar het beste uit komt? Klantvriendelijk en kwaliteit heb ik daarom een 1 als rapportcijfer gegeven.

15-04-2018
6,2

Klantenservice was vriendelijk. Mr aan tel niet, maar bij gesprek aan huis was mr goed voorbereid, snel en professioneel

wiel uit: susteren

7,8

Nvt

Tom uit: Bergschenhoek

16-03-2018

Voordat je afsluit legt Theo van Manen het allemaal prima uit.

Britt uit: Assendelft

12-03-2018

Ron heeft duidelijke informatie verstrekt waarna ik zelf gemakkelijk de verzekering online heb kunnen afsluiten.

Jan uit: Egmond Binnen

12-03-2018

Prima verzekering met geweldige service

an uit: bennekom

12-03-2018

helder en duidelijk uitgelegd door de inspecteur, de heer van manen, ik heb nog geen schade, dus dat weet ik niet.
mvg
an

patricia uit: hapert

12-03-2018

Een Paarden verzekering overgenomen was goed en snel gebeurd met de juiste uitleg

26-02-2018

Ben zeer tevreden