Beoordelingen Eddie Kok Schilderwerken BV

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,2

Marc uit: Drunen

10-05-2018

Algehele mening:
Tevreden over uitgevoerde schilder klus buitenwerk in mei 2018. Ik ga ervan uit dat de kwaliteit van het geleverde werk goed is. Maar daar heb ik zelf geen verstand van. Het ziet er in ieder geval weer netjes uit. Communicatie verliep prima met de schilder.

Barry uit: Zeist

03-05-2018
9,7

Algehele mening:
We hebben al het houtwerk binnen (trappenhuis, deurposten en deuren) laten doen (terwijl we op vakantie waren) en zijn erg tevreden over de manier van werken en het resultaat. Betrouwbare schilders, die hun werk erg vakkundig en netjes hebben gedaan en het huis keurig achter hebben gelaten. De communicatie verliep vlot, afspraken werden nagekomen en de nazorg (wat kleine oneffenheden) werden zeer snel na de klus netjes weggewerkt. Aan te bevelen!!

Pieter uit: Naarden

18-04-2018
8,5

Danielle uit: Utrecht

30-03-2018

Algehele mening:
Het team van Eddie Kok heeft ons huis van binnen prachtig geschilderd. Het houtwerk is vakkundig geschuurd en gelakt en de muren en plafonds zijn weer strak wit. Er is netjes gewerkt en alles is volgens afspraak verlopen. Wij zijn heel tevreden over dit schilderbedrijf!

Ed uit: Rosmalen

14-03-2018
9,6

Algehele mening:
Mijn huis is prachtig geschilderd. Hele nette mensen, mooi werk en goed advies. Hij was niet de goedkoopste, maar het is wel echt vakwerk.

Absolute aanrader!