Beoordelingen Eddie Kok Schilderwerken BV

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Angela uit: Drunen

04-01-2019

Algehele mening:
Precies wanneer wij op zoek waren naar een schilder, kwam ik het schilders busje van Eddie tegen. Gelijk heb ik gebeld. Omdat Eddie in de buurt was, kon hij al in een kwartier tijd komen.Dat was erg fijn. Meteen goed advies gehad en alles besproken. Prijsindicatie kon hij me gelijk geven. ’s Avonds kreeg ik de gehele offerte via de mail toegestuurd. Daar hebben we even over nagedacht en zijn we teruggekomen op de offerte. We wilden toch niet alles laten schilderen. Zo hebben we telefonisch nog contact gehad over de prijs. En hadden we beiden ergens het tarief opgeschreven. Maar na een tijdje konden we het beiden ook niet meer terug vinden haha. Iets later had ik weer contact met Eddie. Het kladje was teruggevonden. Hierna had ik liever de officiële offerte met de juiste tarieven nog eens gehad, zodat ik het zelf nog eens terug kon kijken. We waren al wel akkoord gegaan met de offerte. Dit was het enige verbeterpuntje. Ook was het fijn dat Eddie ons al redelijk snel kon inplannen. Verder vond ik de korte lijntjes met Eddie erg fijn. Als ik hem niet kon bereiken, belde hij me al snel terug. En via de app kreeg ik ook snel reactie. Dit vind ik heel belangrijk. Steve heeft bij ons het plafond geschilderd. Dit ziet er super strak uit. En Ramon heeft bij ons de muren geschilderd. Ook hier zijn we zeer tevreden mee. Al met al raad ik Eddie en zijn mannen iedereen aan. Wij zijn blije klanten!

Rob uit: Tilburg

03-01-2019
9,7

Algehele mening:
Snelle service, goed advies, nette schilder die vakwerk levert en mee denkt.

A uit: De Bilt

10-10-2018

Algehele mening:
Prima samenwerking, goed offerte-traject en werk conform de planning.

Marc uit: Drunen

10-05-2018

Algehele mening:
Tevreden over uitgevoerde schilder klus buitenwerk in mei 2018. Ik ga ervan uit dat de kwaliteit van het geleverde werk goed is. Maar daar heb ik zelf geen verstand van. Het ziet er in ieder geval weer netjes uit. Communicatie verliep prima met de schilder.

Barry uit: Zeist

03-05-2018
9,7

Algehele mening:
We hebben al het houtwerk binnen (trappenhuis, deurposten en deuren) laten doen (terwijl we op vakantie waren) en zijn erg tevreden over de manier van werken en het resultaat. Betrouwbare schilders, die hun werk erg vakkundig en netjes hebben gedaan en het huis keurig achter hebben gelaten. De communicatie verliep vlot, afspraken werden nagekomen en de nazorg (wat kleine oneffenheden) werden zeer snel na de klus netjes weggewerkt. Aan te bevelen!!

Pieter uit: Naarden

18-04-2018
8,5

Danielle uit: Utrecht

30-03-2018

Algehele mening:
Het team van Eddie Kok heeft ons huis van binnen prachtig geschilderd. Het houtwerk is vakkundig geschuurd en gelakt en de muren en plafonds zijn weer strak wit. Er is netjes gewerkt en alles is volgens afspraak verlopen. Wij zijn heel tevreden over dit schilderbedrijf!

Ed uit: Rosmalen

14-03-2018
9,6

Algehele mening:
Mijn huis is prachtig geschilderd. Hele nette mensen, mooi werk en goed advies. Hij was niet de goedkoopste, maar het is wel echt vakwerk.

Absolute aanrader!