Beoordelingen Ebbers Media

Bedrijf: privé

13-11-2016
9,9

Ervaring
Wij waren niet tevreden over de presentatie van ons huis op Funda. Keken op Internet of een video voor ons betaalbaar was. Vonden passende aanbiedingen van bedrijven uit de randstad. Maar vonden dat voor Winterswijk geen passende oplossing. Gelukkig voor ons bleek na wat overleg met Nick Ebbers dat er ook binnen ons budget mogelijkheden waren bij Ebbers Media.
Nu het resultaat er is zijn we meer dan tevreden. Een product krijgen wat voor (bijna) 100% klopt met het idee dat je vooraf hebt is klasse. Dit bereikt je alleen als men goed luistert, creatief is en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. En al deze zaken hebben we bij Ebbers Media gevonden. Dat ons huis wat moeilijk verkoopt zal vanaf nu zeker niet meer aan de presentatie liggen. Die is fantastisch en dat hebben we al van mensen gehoord die de video hebben bekeken. We kunnen dan ook toekomstige huizenverkopers aanbevelen om direct te kiezen voor een video van Ebbers Media.
Rinie en Nico Grootenboer. Winterswijk.

Bedrijf: Be You Skincare

16-09-2016

Bedrijf: Locis Adviseurs

25-08-2016

prettige samenwerking
volop tijd voor uitleg
acuraat
erg tevreden met het resultaat

Bedrijf: M-LOCKS B.V.

29-07-2016

Ervaring
Een zeer gestructureerde werkwijze, continue terugkoppeling, adequate professionele ondersteuning en dat gecombineerd met creativiteit en een fijn persoonlijk contact maakten, dat de behoorlijke klus die het maken van een viertalige, omvangrijke website toch is, uitstekend is verlopen. Met een resultaat waar we trots op zijn. Met dank aan het team van Ebbers Media!

Bedrijf: ProSoil BV

27-05-2016

Bedrijf: Wolter Tijdink B.V.

15-02-2016
8,5

Ervaring
Erg goede ervaring met Ebbers, denken goed mee en begrijpen wat je zoekt/wilt.

Bedrijf: Enveloprint

28-01-2016

Ervaring
Wij hebben de samenwerking met Ebbers Media als zeer prettig ervaren. Een goede prijs/kwaliteit verhouding, en een goede flexibele houding. Tijdens het draaien was er genoeg ruimte om nog wijzigingen door te voeren.

Bij een eventueel volgende opdracht zullen wij zeker weer bij Ebbers Media terecht komen.

Bedrijf: Enveloprint Stationery

27-01-2016
7,6

Ervaring
Door goed overleg en professioneel werken zijn we tot een mooi eindproduct gekomen!

Bedrijf: Dolorosa

20-09-2015
8,5

Ervaring
Denken met je mee, luisteren goed naar wat jij wil en helpen om wat jij wilt bereiken met je website zo goed mogelijk te optimaliseren.

Bedrijf: Stichting Opstap

16-09-2015

Ervaring
Ik heb erg prettig samengewerkt met Ebbers Media bij het maken van een website voor onze stichting. Ze zijn zeer creatief en hebben goed meegedacht om samen het perfecte eindresultaat te bereiken. Vooral de adviserende rol vond ik erg prettig, ze hebben aandacht voor detail en zijn erg perfectionistisch, een zeer goede eigenschap in deze branche. Hun enthousiasme werkte aanstekelijk en ik kan niets anders dan zeer trots zijn op het eindresultaat. Ik kan iedereen aanraden om met hen in zee te gaan; welk bedrijf of organisatie u ook heeft, ze weten zich uitstekend erin te verdiepen om zo het beste naar boven te halen. Kortom, niets dan lof!