Beoordelingen Ebbers Media

• Eindproduct(en) 8,4

Bedrijf: ECOstyle BV

19-09-2017

Ervaring
Hele fijne mensen om mee samen te werken. Het team denkt goed met je mee en nemen veel werk uit handen. Ook de kwaliteit van de video's en het eindresultaat is perfect!!

Hartelijk dank voor de samenwerking en graag doen we de volgende video weer bij jullie!

Bedrijf: PolyGroup Benelux BV

23-05-2017
9,8

Ervaring
Aanrader! Geweldig jong team vol creatieve ideeën en geduld. En geduld is nodig bij zo'n veeleisend iemand als ik... Zeer tevreden over Ebbers Media. Website naar volle tevredenheid. Nu de webshop nog! Thnx voor de samenwerking tot op heden mannen. Keep up the spirit!

Bedrijf: VIT-hulp bij mantelzorg

16-05-2017
8,5

Ervaring
Al enige jaren verzorgt Ebbers Media onze website. Zojuist ook nog weer een nieuwe website voor ons gebouwd. Wij zijn daar zeer tevreden over. Reageren heel snel en adequaat op een hulpvraag van onze kant!

Bedrijf: privé

13-11-2016
9,9

Ervaring
Wij waren niet tevreden over de presentatie van ons huis op Funda. Keken op Internet of een video voor ons betaalbaar was. Vonden passende aanbiedingen van bedrijven uit de randstad. Maar vonden dat voor Winterswijk geen passende oplossing. Gelukkig voor ons bleek na wat overleg met Nick Ebbers dat er ook binnen ons budget mogelijkheden waren bij Ebbers Media.
Nu het resultaat er is zijn we meer dan tevreden. Een product krijgen wat voor (bijna) 100% klopt met het idee dat je vooraf hebt is klasse. Dit bereikt je alleen als men goed luistert, creatief is en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. En al deze zaken hebben we bij Ebbers Media gevonden. Dat ons huis wat moeilijk verkoopt zal vanaf nu zeker niet meer aan de presentatie liggen. Die is fantastisch en dat hebben we al van mensen gehoord die de video hebben bekeken. We kunnen dan ook toekomstige huizenverkopers aanbevelen om direct te kiezen voor een video van Ebbers Media.
Rinie en Nico Grootenboer. Winterswijk.

Bedrijf: Be You Skincare

16-09-2016

Bedrijf: Locis Adviseurs

25-08-2016

prettige samenwerking
volop tijd voor uitleg
acuraat
erg tevreden met het resultaat

Bedrijf: M-LOCKS B.V.

29-07-2016

Ervaring
Een zeer gestructureerde werkwijze, continue terugkoppeling, adequate professionele ondersteuning en dat gecombineerd met creativiteit en een fijn persoonlijk contact maakten, dat de behoorlijke klus die het maken van een viertalige, omvangrijke website toch is, uitstekend is verlopen. Met een resultaat waar we trots op zijn. Met dank aan het team van Ebbers Media!

Bedrijf: ProSoil BV

27-05-2016

Bedrijf: Wolter Tijdink B.V.

15-02-2016
8,5

Ervaring
Erg goede ervaring met Ebbers, denken goed mee en begrijpen wat je zoekt/wilt.

Bedrijf: Enveloprint

28-01-2016

Ervaring
Wij hebben de samenwerking met Ebbers Media als zeer prettig ervaren. Een goede prijs/kwaliteit verhouding, en een goede flexibele houding. Tijdens het draaien was er genoeg ruimte om nog wijzigingen door te voeren.

Bij een eventueel volgende opdracht zullen wij zeker weer bij Ebbers Media terecht komen.