Beoordelingen Eazy Shape

• Behaald resultaat 9,3
  • Service & levering 9,6

Iris uit: Enschede

07-06-2016

Al meerdere malen heb ik dit verantwoorde dieet gebruikt om in een korte periode een paar kilo's kwijt te raken. Ik woog 70 kilo en nu 63 in 1.5 maand tijd. Wel heb ik bewust zo nu en dan koolhydraten gegeten, omdat er anders teveel kilo's afgaan. Mensen die flink wat kilo's kwijt willen en zich strikt aan de richtlijnen van eazy shape houden, gaan onwijs veel kilo's kwijtraken!

Kortom, het is een snelle manier om af te vallen maar absoluut verantwoord. De shakes smaken goed en de service is super snel!

Tip: de chocoladerepen zijn super handig/lekker als je een drukke baan hebt om snel even mee te nemen i.p.v. een tussendoortje te bereiden...

Sophie uit: Noord-Brabant

20-04-2016
5,2

1 maandpakket gekocht. Ik had hoge en goede verwachtingen, omdat ik iemand ken die er veel door afgevallen is. Ik ben nu een maand verder, de potten zijn leeg en ik ben nog geen gram afgevallen..

De shakes zijn wel echt lekker. Jammer dat ze geen resultaat geven..

Kim uit: Vlaardingen

12-01-2016
9,8

Easier kan niet! Ik ben 15 kilo afgevallen in 2 maanden, de eerste maand 9 en de tweede maand 6. Het is fijn om te kunnen blijven eten, zo hou je het makkelijk vol. Sinds een maand of 2 gestopt en sindsdien eigenlijk niet aangekomen. Alleen een kilootje bij de feestdagen, maar dat is niks vergeleken met

Miranda uit: Dronten

12-01-2016

Kim uit: Amsterdam

25-11-2015
5,8

Al meerdere malen geprobeerd af te vallen met eazy shape. Ging altijd erg vlot. Maar nu ze zijn overgegaan van de zakjes naar de "bussen met poeder", de zogenoemde vernieuwde formule is het drama.
Normaal ging er in 4 weken zo'n 8-10 kilo af en met deze vernieuwde formule net aan 4 ....

Els uit: Utrecht

28-09-2015
9,7

Zonder moeite in 6 weken 11 kilo afgevallen, kortom zeer tevreden!

Irma uit: Zwolle

27-09-2015
9,8

Ik heb een tijdje na moeten denken alvorens de poging te wagen. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn succesvol afgevallen met Eazy Shape dus het moest er ooit van komen. Uiteindelijk ben ik op 1 april jl. begonnen en in 4 maanden in rap tempo maar liefst 27 kilo afgevallen! Dit had ik nooit durven dromen!!! Sindsdien is mijn gewicht ook stabiel, soms een kilo erop of eronder. Zeker een aanrader voor mensen die willen afvallen en een product zoeken die echt werkt!

Jannie uit: Drenthe

25-09-2015
9,8

Ben er in totaal 17 kilo mee afgevallen, hartstikke tevreden dus!

jo uit: zwolle

04-08-2015
6,2

Product is goed, levering en service is slecht.
Te laat geleverd, geen respons op mail. En bij de bestelling staat een pakket slim meals gratis, kreeg er 1 reepje bij???

Kim uit: Den Haag

30-03-2015