Beoordelingen Easy Translation

• Snelheid levering 9,2
  • Klantvriendelijkheid 9,5

Sam uit: Leeuwarden

11-12-2018

Financial document translated by them was done quickly and properly. They offered me a quick delivery (as requested) and personal advice/assistance.

Kim uit: Assendelft

11-12-2018

King International

Het was een prettige en snelle manier van werken. We hadden snel een duidelijke offerte binnen en hier viel ook over te onderhandelen. De snelheid waarmee gewerkt is en de kwaliteit is zeker onderscheidend van andere bureaus. Echt top!

High Five Health Promotion uit: Aalsmeer

10-12-2018

High Five Health Promotion

Snelle levering en denken mee. Fijn om consequentie terug te zien in vertalingen en dat er ook kritisch gekeken wordt naar de inhoud.

Anne uit: Zwolle

05-12-2018

Eraren - Meer bereiken met video

Bij een videoproductie wilde de overheid van België op de valreep een video ondertitelt hebben in het Frans. Easy Translation heeft daar erg goed bij geholpen, meegedacht in de planning, helder gecommuniceerd en tot op de minuut nauwkeurig zich aan de afgesproken levering gehouden waardoor ik de deadline heb kunnen halen. Top!

Maikel uit: Groot-Bijgaarden (BE)

04-12-2018

Jobat Media

Altijd erg vlot werken met Arjen en de mensen van Easy Translation! Zij zijn onze belangrijkste bron voor vertalingen in onze communicatie, en het geeft vertrouwen om steeds te kunnen rekenen op hun snelheid, kwaliteit en professionele service!

13-11-2018

Tecla uit: Leeuwarden

08-11-2018
9,7

Hoekstra & Partners Notarissen Leeuwarden

Easy Translation heeft op zeer korte termijn een tolk geregeld voor een transactie op ons kantoor. Uitstekende tolk, niet alleen qua vertaling maar ook qua meedenken met de notariële werkzaamheden. Kortom: prettige wijze van tolken zonder te nadrukkelijk aanwezig te zijn.

Chris uit: Leeuwarden

05-11-2018
8,1

Béyonit

Mijn vaste plek om onze vertalingen bij te doen.

Sicco uit: Sexbierum

17-10-2018