Beoordelingen Raad & Daad, Advies & Mediation

18-03-2019

M uit: Assendelft

18-03-2019

Positieve ervaring:
Keurige mediation,van begin tot eind.

Verbeterpunten:
Geen, de mediator was zeer deskundig.

Kp uit: Urk

22-02-2019
6,0

Positieve ervaring:
Gaby had erg veel geduld met ons. Respect hiervoor.

Verbeterpunten:
Heb best vaak het idee gehad dat er wèl een beetje partij gekozen werd, en dat vind ik jammer. Als ik ergens niet op wou antwoorden en het over wou slaan, werd er door de andere 2 lang naar me gekeken, en dat voelde een beetje ongemakkelijk

M uit: Hoogezand

22-02-2019

Vriendelijkheid betrokkenheid

Geen

M.R. uit: Delft

18-02-2019

Positieve ervaring:
Scheiding is redelijk snel afgehandeld

JW uit: Rotterdam

S.C. uit: Almere

29-01-2019
5,1

Positieve ervaring:
Er werd de tijd genomen om ons voornamelijk juridisch in te lichten. Dit valt echter ook van internet te halen!

Verbeterpunten:
Beter en meer luisteren naar de klant en niet teveel zelf aan het woord zijn. Bij ondertekening er pas achter komen dat er sprake is van een partner registratie en geen huwelijk vind ik echt niet kunnen. Dit lijkt mij de 1e vraag! Verder blijft de onpartijdigheid "een dingetje". Mijn ex en ik zaten daar niet voor onszelf, maar voor de kinderen! Zij moeten geen last ondervinden van een scheiding. Dit is niet eens aan bod gekomen, het belang van de kinderen. Erg jammer!

A.J.B.

22-01-2019

Positieve ervaring:
Ik vond het zowel erg betrokken als erg efficient.

alles was prima

A.J.V. uit: Amsterdam

22-01-2019

Positieve ervaring:
Professioneel gevoel voor de moeilijke situatie, met een duidelijk accent op een nette afhandeling van de scheiding. De diverse aspecten waar mijn ex-vrouwen ik wat luchtig over deden, kregen de aandacht die toch wel aangewezen was. Dit heeft geleid tot een scheiding die harmonieus is afgerond en die voor de toekomst ook zonder wrok tot een begripvolle relatie kan leiden. Dit is van groot belang voor de relatie met kinderen en kleinkinderen.

geen